Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
https://www.facebook.com/marketplace/it ... tory_share добър ден пиша от телефона мнение за този пасат дали си заслужава като цяло знам само че е на кокали отпред а ми харесват по принцип нещо повече като обслужване какво ще ми струва първоначално и всякакъв друг коментар ще ми е от полза щото вече един голф лимка бях си харесал таман за моя бюджет и човека се отказа малко след като я обяви хах
- stardreamer
- Мнения: 291
- Регистриран на: Пет 23 авг 2013 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dreams
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Колега, за друго не мога да кажа, но за 4х4-то е супер. То е с прословутия торсен диференциал (като на Ауди А4, А6 и А8), а освен това има и електронна симулация на блокировки на диференциалите със спирачките.
Колата е с перфектно пътно поведение, винаги е 4х4 (50:50 преден и заден мост е това поколение торсен) и едва ли ще те остави на хлъзгаво, снежно, кално и подобни.
Успех!
Колата е с перфектно пътно поведение, винаги е 4х4 (50:50 преден и заден мост е това поколение торсен) и едва ли ще те остави на хлъзгаво, снежно, кално и подобни.
Успех!
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Само не се лъжи от думите за нисък разход. 18 си в града, а извън него зависи от номера обувки.
Колата доставя удояолствие, особено с ръчка. Но май бяха само с 5 скорости (ако не ме лъжат спомените).
Иначе този мотор е здрав, но тече нещо от някъде постоянно. Особено с газ - охладителната система е на много високо налягане и си е постоянно занимание.
Масло също тече от тапи и всемъзможни места.
Не е много скъпо да се прави, но си е занимавка.
На доста годинки са вече и не си мисли, че ще караш само.
Ако много ти е мерак за мощна и комфортна кола, може да си струва.
4х4 е добро и безгрижно, със склонност да недозавива, но се свиква (еле с ръчка).
Занимавка ще имаш вероятно и с бравите. Моята беше станала двуврато купе, без багажник
Този сало е бич за поддръжка, а и изглежда доста захабен.
Притеснително ниска цена, ако беше наистина добре поддържана.
Колата доставя удояолствие, особено с ръчка. Но май бяха само с 5 скорости (ако не ме лъжат спомените).
Иначе този мотор е здрав, но тече нещо от някъде постоянно. Особено с газ - охладителната система е на много високо налягане и си е постоянно занимание.
Масло също тече от тапи и всемъзможни места.
Не е много скъпо да се прави, но си е занимавка.
На доста годинки са вече и не си мисли, че ще караш само.
Ако много ти е мерак за мощна и комфортна кола, може да си струва.
4х4 е добро и безгрижно, със склонност да недозавива, но се свиква (еле с ръчка).
Занимавка ще имаш вероятно и с бравите. Моята беше станала двуврато купе, без багажник
Този сало е бич за поддръжка, а и изглежда доста захабен.
Притеснително ниска цена, ако беше наистина добре поддържана.
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Колега цитирам си мнение за Golf 4 2.8 от друга тема. Двигателната гама 2.3 V6/V5 след 2002 за Golf 4 и Passat са на една база(с малки изключения) и каквото е написано за едните важи и за другите.
"Колега тоя двигател е почти като моя 2.3 V5 AQN 170
Ще ти кажа плюсове и минуси. Плюс е усещането за мощност....тя идва обаче след 3200 оборота. На магистралата си бог, в града ускоряваш като за 110 коня. Ръмжи готино и върви плавно. 4Х4 е с халдеск. Пиши 160 лв подръжка на всеки 30 000 км. Само, че пък 4х4 мисля е с 6 степенна кутия и за извънградско е добре. Моя при 120 км./ч. прави 3400 оборота. При голф 4 не ми харесва аеродинамиката. Шуми вътре като шофираш доста.
Отвън си ме кефи много. Волана е тежък за мен. Възможно е при други голфове да е различно и моя да е проблемен. Съединителя е тежък. В града ще ти се отели вола ....в София де. Може и моя просто да е такъв. От към поддръжка пиши 15% повече спрямо друг голф 4. Повече масло има, повече антифриз има, спирачните дискове са по-големи.....все такива работи. Това се прежалва обаче. Като дойде време за смяна на ангренажна верига и скачаш на 1500 лв. минимум ако намериш някой да се навие да я смени. В София се навиват Мишо и Никси, във Варна Сами в Гюнтер сервиз, в Бургас VAG Service. Отделно ако ти е прецакано 4х4 ремонта му е поне 600 лв.
Разхода на колата е градско 14-15. Извънградско 12 със 110 км/ч. Газовата е малко по скъпа.
Притежавам таз кола вече почти две години. Зачудих се защо са го бутнали тоя атмосферен двигател в тоя клас кола предназначена повече за града. Няма необходимата динамика за града, а извън града ми дига обороти"
Гледах аз поне шест пасатора б5.5 тия дни. Впечатлението ми е, че за 4000 лв. са само опърпани коли. Като двигатели си иска за това купе кончета. 1.9 TDI 131 му е добре. 1.8Т се усеща прекрасно. С двигателната гама V5/V6 не успях да покарам, че всички бяха с разтегнати вериги и не ми бяха интересни.
Имам Golf 4 2.3 V5 170 коня за продаване ако имаш интерес.
"Колега тоя двигател е почти като моя 2.3 V5 AQN 170
Ще ти кажа плюсове и минуси. Плюс е усещането за мощност....тя идва обаче след 3200 оборота. На магистралата си бог, в града ускоряваш като за 110 коня. Ръмжи готино и върви плавно. 4Х4 е с халдеск. Пиши 160 лв подръжка на всеки 30 000 км. Само, че пък 4х4 мисля е с 6 степенна кутия и за извънградско е добре. Моя при 120 км./ч. прави 3400 оборота. При голф 4 не ми харесва аеродинамиката. Шуми вътре като шофираш доста.
Отвън си ме кефи много. Волана е тежък за мен. Възможно е при други голфове да е различно и моя да е проблемен. Съединителя е тежък. В града ще ти се отели вола ....в София де. Може и моя просто да е такъв. От към поддръжка пиши 15% повече спрямо друг голф 4. Повече масло има, повече антифриз има, спирачните дискове са по-големи.....все такива работи. Това се прежалва обаче. Като дойде време за смяна на ангренажна верига и скачаш на 1500 лв. минимум ако намериш някой да се навие да я смени. В София се навиват Мишо и Никси, във Варна Сами в Гюнтер сервиз, в Бургас VAG Service. Отделно ако ти е прецакано 4х4 ремонта му е поне 600 лв.
Разхода на колата е градско 14-15. Извънградско 12 със 110 км/ч. Газовата е малко по скъпа.
Притежавам таз кола вече почти две години. Зачудих се защо са го бутнали тоя атмосферен двигател в тоя клас кола предназначена повече за града. Няма необходимата динамика за града, а извън града ми дига обороти"
Гледах аз поне шест пасатора б5.5 тия дни. Впечатлението ми е, че за 4000 лв. са само опърпани коли. Като двигатели си иска за това купе кончета. 1.9 TDI 131 му е добре. 1.8Т се усеща прекрасно. С двигателната гама V5/V6 не успях да покарам, че всички бяха с разтегнати вериги и не ми бяха интересни.
Имам Golf 4 2.3 V5 170 коня за продаване ако имаш интерес.
Последна промяна от Drakezoid на Вто 23 фев 2021 11:36, променено общо 2 пъти.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Този двигател няма нищо общо с твоя
А и 4х4 няма общо
А и не е с верига, а ремък!
А и 4х4 няма общо
А и не е с верига, а ремък!
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Колеги аз не съм супер запознат, но това, което гледам в Wikipedia, SSP 174, коментари на други колеги от форума ме води до този извод
"The new 2.3-ltr. V5 engine is related to the VR6
engine as regards design. For this reason this
Self-Study Programme will be largely confined to
the modifications to the VR6 engine.?
Моля ако имате информация какви са разликите да ги споменете. Така и аз и колегата ще научим нещо.
"The new 2.3-ltr. V5 engine is related to the VR6
engine as regards design. For this reason this
Self-Study Programme will be largely confined to
the modifications to the VR6 engine.?
Моля ако имате информация какви са разликите да ги споменете. Така и аз и колегата ще научим нещо.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Ми не е VR6, за начало.
Истински V6 си е, макар и с не най-добрия градус.
Бъркаш 2.8 на голф с този 2.8.
Тук е надлъжен мотор, а не напречен.
И се води 078
Истински V6 си е, макар и с не най-добрия градус.
Бъркаш 2.8 на голф с този 2.8.
Тук е надлъжен мотор, а не напречен.
И се води 078
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
2.8 V6 30v 137-142kW
identification
parts code prefix: 078; ID code: ACK, AGE, AHA, ALG, AMX, APR, AQD, ATQ, ATX, BBG
engine displacement & engine configuration
2,771 cc (169.1 cu in) 90° V6; bore x stroke: 82.5 mm × 86.4 mm (3.25 in × 3.40 in), stroke ratio: 0.95:1 – undersquare/long-stroke, 461.9 cc per cylinder, compression ratio: 10.1:1 (AGE, ATX, BBG); 10.3:1 (ALG, AMX), 10.6:1 (ACK, AHA, APR, AQD, ATQ)
cylinder block & crankcase
grey cast iron; four main bearings, die-forged steel crankshaft
cylinder heads & valvetrain
cast aluminium alloy; five valves per cylinder, 30 valves total, timing belt and simplex roller chain-driven (hybrid system) double overhead camshafts
aspiration
cast aluminium alloy two-position variable intake manifold
fuel system & engine management
multi-point electronic sequential indirect fuel injection with six intake manifold-sited fuel injectors; Bosch Motronic electronic engine control unit (ECU); 98 RON/ROZ(93 AKI) EuroSuperPlus (premium) unleaded recommended for optimum performance and fuel economy (ACK, AHA, ALG, AMX, APR, AQD, ATQ); 95 RON/ROZ(91 AKI) EuroPremium (regular) unleaded allowed (AGE, ATX, BBG)
DIN-rated motive power & torque output, ID codes
137 kW (186 PS; 184 bhp) at 6,000 rpm; 260 N⋅m (190 lb⋅ft) at 3,200 rpm — AGE
140 kW (190 PS; 188 bhp) at 6,000 rpm; 260 N⋅m (190 lb⋅ft) at 3,200 rpm — ATX, BBG
142 kW (193 PS; 190 bhp) at 6,000 rpm; 280 N⋅m (210 lb⋅ft) at 3,200 rpm — ALG, AMX
142 kW (193 PS; 190 bhp) at 6,000 rpm; 300 N⋅m (220 lb⋅ft) at 3,200 rpm — ACK, AHA, APR, AQD, ATQ
applications
Audi B5 A4 (03/96-12/98), Audi A6 (10/95-01/99), Audi D2 A8 (07/95-01/99), VW Passat B5 & B5.5 (1997–2005)
notes
"ID and data from ETKA".
identification
parts code prefix: 078; ID code: ACK, AGE, AHA, ALG, AMX, APR, AQD, ATQ, ATX, BBG
engine displacement & engine configuration
2,771 cc (169.1 cu in) 90° V6; bore x stroke: 82.5 mm × 86.4 mm (3.25 in × 3.40 in), stroke ratio: 0.95:1 – undersquare/long-stroke, 461.9 cc per cylinder, compression ratio: 10.1:1 (AGE, ATX, BBG); 10.3:1 (ALG, AMX), 10.6:1 (ACK, AHA, APR, AQD, ATQ)
cylinder block & crankcase
grey cast iron; four main bearings, die-forged steel crankshaft
cylinder heads & valvetrain
cast aluminium alloy; five valves per cylinder, 30 valves total, timing belt and simplex roller chain-driven (hybrid system) double overhead camshafts
aspiration
cast aluminium alloy two-position variable intake manifold
fuel system & engine management
multi-point electronic sequential indirect fuel injection with six intake manifold-sited fuel injectors; Bosch Motronic electronic engine control unit (ECU); 98 RON/ROZ(93 AKI) EuroSuperPlus (premium) unleaded recommended for optimum performance and fuel economy (ACK, AHA, ALG, AMX, APR, AQD, ATQ); 95 RON/ROZ(91 AKI) EuroPremium (regular) unleaded allowed (AGE, ATX, BBG)
DIN-rated motive power & torque output, ID codes
137 kW (186 PS; 184 bhp) at 6,000 rpm; 260 N⋅m (190 lb⋅ft) at 3,200 rpm — AGE
140 kW (190 PS; 188 bhp) at 6,000 rpm; 260 N⋅m (190 lb⋅ft) at 3,200 rpm — ATX, BBG
142 kW (193 PS; 190 bhp) at 6,000 rpm; 280 N⋅m (210 lb⋅ft) at 3,200 rpm — ALG, AMX
142 kW (193 PS; 190 bhp) at 6,000 rpm; 300 N⋅m (220 lb⋅ft) at 3,200 rpm — ACK, AHA, APR, AQD, ATQ
applications
Audi B5 A4 (03/96-12/98), Audi A6 (10/95-01/99), Audi D2 A8 (07/95-01/99), VW Passat B5 & B5.5 (1997–2005)
notes
"ID and data from ETKA".
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Точно така
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Вярно е, че е с надлъжен мотор.
Никъде не съм писал VR5 или VR6.
Навсякъде говоря за генерацията V5/V6
И май е с верига избора на колегата, поправете ме е ако греша
"timing belt and simplex roller chain-driven (hybrid system) double overhead camshafts"
Никъде не съм писал VR5 или VR6.
Навсякъде говоря за генерацията V5/V6
И май е с верига избора на колегата, поправете ме е ако греша
"timing belt and simplex roller chain-driven (hybrid system) double overhead camshafts"
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Картинка ще спести доста думи
С ремък е. Верига има на разпределителите
Те такова животно V5 няма
С ремък е. Верига има на разпределителите
Drakezoid написа:Навсякъде говоря за генерацията V5/V6
Те такова животно V5 няма
- Прикачени файлове
-
- stand-vr6-motor-contrast-png-1496845660.png (91.85 KиБ) Видяна 1451 пъти
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Ето още една картинка, за допълнителна яснота
Ти имаш С
Колегата гледа В
Ти имаш С
Колегата гледа В
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
Явно живея в някаква заблуда.
Досега съм останал с впечатление, че при Golf 4 до 2000 вариянтите с пет и шест цилиндъра се водят VR, след 2000 V. В някаква степен екстраполирам за Passat автоматично.
https://i.postimg.cc/hv9WLxkS/IMG-5520.jpg
Досега съм останал с впечатление, че при Golf 4 до 2000 вариянтите с пет и шест цилиндъра се водят VR, след 2000 V. В някаква степен екстраполирам за Passat автоматично.
https://i.postimg.cc/hv9WLxkS/IMG-5520.jpg
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Vw passat b5,5 2,8 4x4 193коня
На голф нама V двигател. Всички са VR.
Виновни са VW за това объркване, защото ги бележат с V.
Често срещана заблуда
Виновни са VW за това объркване, защото ги бележат с V.
Често срещана заблуда
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: sklimoto и 177 госта