Аз не разбирам толкова.
Но.
Хубаво си хвалим своето, ама от всичките екстри и асистенти, останаха много малко тези, които ползвам.
Дет се вика, хубава работа, ама бъгава.
Фаровете светят хубаво, факт.
Ама DLA е шитня. Има определени ситуации, когато работи читаво. Е винаги може да не ти пука, какво причиняваш на другите, но аз не съм такъв.
ACC е хубава екстра, ама понякога и тя ме напряга повече, отколкото помага. Все по често не я ползвам.
Медия ала бала - vw е на ниво ... не знам. Зле са нещата. Лично аз нямам честите проблеми, които се споделят, но кабели, връзваш, па телефона да сложиш някъде ... Недомислено и не съответстващо с годината.
Лейн асист, сайд асист ... - ни мъ кефи. Не ме кефи да ми държи лентата и да се успивам. Не ме кефи как свети сайд асиста. Имам доста силно развито периферно зрение, ама тая светлина е неуловима.
Асистент за сблъсък - е няма такава тъпотия. Два пъти едва избягвам истинска ситуация, защото то е рвшило да ми накове спирачки. Не е за моя стил.
Ползвам си панорамата и печката. Ползвам в някакви ситуации и цифровия дисплей (навигацията). Да ми духа хладно на гъза, да ми топли ръцете и това е.
Та чак толкова яко нещо да са тези екстри... Поне нека кажем, че не са за всеки.
Мнение за Пасат Б8
Re: Мнение за Пасат Б8
Сайд асиста не е за периферно зрение, а за информация когато вече гледаш в огледалото. От всички приятели знам че с времето масово разните асистенти се изключват един по един. На фона на другите марки, и пасата, и октавията са надценени, ама явно се купуват.
В дасвелтауто пасатите се изкупуват първи.
На мен този "аналогов" часовник ми боде очите :)
В дасвелтауто пасатите се изкупуват първи.
На мен този "аналогов" часовник ми боде очите :)
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Мнение за Пасат Б8
Една от причините да не съм с фейсов е липсата на часовника. Та въпрос на вкус :)
Re: Мнение за Пасат Б8
Аз пък много харесвам часовника и на В7 и на В8 , не че гледам колко е часа от него, но ми харесва как стои на таблото :)
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнение за Пасат Б8
И аз да си кажа, че много ми харесва часовника и ще се замисля дали да си купя следващия пасат точно заради липсата му, и безличния бутон за аварийните с надписа на негово място. Както и сензорния панел за климатика, който замени двете врътки... за мен е стъпало надолу, а не ъпгрейд, но предполагам, че спестяването на пари е в основата на тия промени.
Re: Мнение за Пасат Б8
При б7 някак е по на място този часовник, докато при б8 и неговото табло (с тез решетки) хич не ми се вписва. Ама въпрос на вкус явно :)
За врътките съм асбсолютно съгласен, независимо от големината на екрана, няма ли врътки е някакъв ад работата с медията. Поне за мен. Докато карам с врътката работя без да гледам, всичко е по усет, но няма ли ги с тия сензорни бутони е ужас. В по-новите гледам, че и други копчета са заменени със сензорни бутони, като тези за светлините (фаровете) примерно.
За врътките съм асбсолютно съгласен, независимо от големината на екрана, няма ли врътки е някакъв ад работата с медията. Поне за мен. Докато карам с врътката работя без да гледам, всичко е по усет, но няма ли ги с тия сензорни бутони е ужас. В по-новите гледам, че и други копчета са заменени със сензорни бутони, като тези за светлините (фаровете) примерно.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Мнение за Пасат Б8
То и волана е по-кофти. Въобще липсата на механични части е отблъскваща, освен, че е неудобно.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Пасат Б8
Нямам абсолютно никакво намерение да си хваля моето. Правя сравнение между две коли, които доста сериозно съм проучил и наблюдавал като цени, най-често предлагани моторизации и т.н.group® написа:Хубаво си хвалим своето, ама от всичките екстри и асистенти, останаха много малко тези, които ползвам.
Дет се вика, хубава работа, ама бъгава.
Аз пък ползвам 90% от предлаганите асистенти постоянно. За фаровете съм съгласен, че има ситуации, в които не работят както е планирано. Но това е основно на магистрала. Обаче пък като влезеш нощно време в някой планински проход - нямат равни.
А другите екстри - може да не ги ползваш и искаш, но това няма значение глобално. Един ги иска, друг не - затова повечето се доплащат. Въпросът е какви са тенденциите в автомобилостроенето и какво може да предложи даден производител. А ти как ще си конфигурираш колата си е лично твой избор естествено. VW в случая предлага опции, които при други не фигурират не само в конкурентните модели, но при някои и в топ моделите.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
Екстрите са навързани като свински черва. За съжаление нямаш много избор - тази я искам, тази не. Скоро се пробвах на артеон шутинг R и много бързо докарах едни 20++ к лв на конфигуратора за неща, които не могат едно без друго.
Като например?
Всъщност не знам за Шкода ли говориш или изобщо?
Аз не се сещам за нещо, което VW предлага и да го няма при други марки. Вътрешно за концерна се забавят някои неща при по-бюджетните марки или се предлагат в по-ниско ниво на изпълнение.
Може би 4х4 не е толкова масово, както при vw и липсва най-вече при французите, но бмв, мерцедес, волво, форд го имат в леки коли. А има и неща, които при други ги има - примерно Рено Талисман предлага 4 завиващи гуми, което си е яка екстра.
п.с. обезценяването на пасат спрямо октавия, до голяма степен, идва заради по-голямата загуба на стойност точно при екстрите. Това е доказал се факт на вторичния пазар.
Предимство на октавията е и по-доброто използване на пространството - по-малка кола, почти същото вътрешно пространство. Това е и основен коз на Шкода. Суперба има значително предимство над пасат. На данни може и да не се усеща толкова, но на живо сравнение е значимо/видно.
Vlad777 написа:VW в случая предлага опции, които при други не фигурират не само в конкурентните модели, но при някои и в топ моделите.
Като например?
Всъщност не знам за Шкода ли говориш или изобщо?
Аз не се сещам за нещо, което VW предлага и да го няма при други марки. Вътрешно за концерна се забавят някои неща при по-бюджетните марки или се предлагат в по-ниско ниво на изпълнение.
Може би 4х4 не е толкова масово, както при vw и липсва най-вече при французите, но бмв, мерцедес, волво, форд го имат в леки коли. А има и неща, които при други ги има - примерно Рено Талисман предлага 4 завиващи гуми, което си е яка екстра.
п.с. обезценяването на пасат спрямо октавия, до голяма степен, идва заради по-голямата загуба на стойност точно при екстрите. Това е доказал се факт на вторичния пазар.
Предимство на октавията е и по-доброто използване на пространството - по-малка кола, почти същото вътрешно пространство. Това е и основен коз на Шкода. Суперба има значително предимство над пасат. На данни може и да не се усеща толкова, но на живо сравнение е значимо/видно.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
Все още се предлагат нетехнологични коли тип Дачия, дори са с барабани отзад - като едно време. Възползвай се.
Екстри има по колите защото хорат и търсят. Всеки които търси кола го интересува какви екстри има тя.
Когато си купувал твойта си гледал да е с повече екстри, сега не ти харесват ами много е просто, смени марката.
Гроздето е кисело нещо.
Аз тия екстри ги намирам за полезни, Front Assist-a съм го сложил на Low и ме е спасявал няколко пъти.
ACC е най хубавата екстра стига да знаеш как да я управляваш. Дебилно е когато колата пред теб прави десен завой,а ти си направо защото твоята намалява прекалено много, но това го обираш леко с газта и не се усеща.
Инфотемънта при мен на Seat-а си е супер, то аз главно го ползвам с Android Auto, досадно е,че е с кабел - да, но има модули аз моя го чакам да дойде и всичко става Wireless.
Line Assist-a не съм го изключвал от както съм купил колата и вече толкова съм му свикнал,че не е истина. Да не говорим,че е супер удобен ако караш по магистрала и ти се наложи да си свалиш якето примерно. - Когато е тъмно и дъждовно обаче въобще не му се отдава да работи като хората
Аз нямам сайд асист,но ми се струва удобен. Според мен той не е създаден за да не гледаш огледалата,а точно обратното, ако беше толкова ярък никои нямаше да си прави труда да ги гледа което е тъпо. Не е ли идеята просто да те спаси ако имаш някой в мъртвата точка, а не да ти светне ярко лявото огледало,че няма никои в лява лента и ти да завиеш дори без да погледнеш.
Аз нямам DLA, при мен е High beam assist, използвам го, в някой ситуации обаче не ми пуска дългите веднага, което ми е малко досадно но пък ако толкова ми трябват си ги пускам сам.
Екстри има по колите защото хорат и търсят. Всеки които търси кола го интересува какви екстри има тя.
Когато си купувал твойта си гледал да е с повече екстри, сега не ти харесват ами много е просто, смени марката.
Гроздето е кисело нещо.
Аз тия екстри ги намирам за полезни, Front Assist-a съм го сложил на Low и ме е спасявал няколко пъти.
ACC е най хубавата екстра стига да знаеш как да я управляваш. Дебилно е когато колата пред теб прави десен завой,а ти си направо защото твоята намалява прекалено много, но това го обираш леко с газта и не се усеща.
Инфотемънта при мен на Seat-а си е супер, то аз главно го ползвам с Android Auto, досадно е,че е с кабел - да, но има модули аз моя го чакам да дойде и всичко става Wireless.
Line Assist-a не съм го изключвал от както съм купил колата и вече толкова съм му свикнал,че не е истина. Да не говорим,че е супер удобен ако караш по магистрала и ти се наложи да си свалиш якето примерно. - Когато е тъмно и дъждовно обаче въобще не му се отдава да работи като хората
Аз нямам сайд асист,но ми се струва удобен. Според мен той не е създаден за да не гледаш огледалата,а точно обратното, ако беше толкова ярък никои нямаше да си прави труда да ги гледа което е тъпо. Не е ли идеята просто да те спаси ако имаш някой в мъртвата точка, а не да ти светне ярко лявото огледало,че няма никои в лява лента и ти да завиеш дори без да погледнеш.
Аз нямам DLA, при мен е High beam assist, използвам го, в някой ситуации обаче не ми пуска дългите веднага, което ми е малко досадно но пък ако толкова ми трябват си ги пускам сам.
Re: Мнение за Пасат Б8
Колега, сравнението с барабанните спирачки е малко нелепо. Такива предлагат почти всички производители, включително VW. Политиката при производителите и марджините за печалба са точно при екстрите. Има екстри, които са полезни, но също така има и брутално смотани интерпретации. Например старт-стоп система при VW / Renault / KIA / Mercedes една с една нямат общо и усещането на всичките е различно, едните не ги усещаш, другите първата работа като влезеш в колата е да я изключиш. Екстрите вече почват да стават високо-технологични, което от своя страна води до не винаги умело внедрена екстра. Lane assist-a примерно на теория звучи добре, но не можеш да разчиташ на него само, както и при нашите пътища, по-вероятно е да те вкара в беля. Не знам за теб, но мое лично наблюдение е, че хората почти не ползват всички екстри в колата си, още по-тъжно е, че има значителна част, която не знаят как работят и как да ги "пуснат". Ентусиастите, които си ползват всичко по автомобила и си се радват на целия пакет според мен са единици. Също така е нелепо да имаш 3-зонов климатик и да не знаеш как да го нагласиш и да си само на auto, да имаш въздушно окачване и да не знаеш как се регулира, да имаш подгрев на челното стъкло и да не знаеш как се пуска, да имаш затопляне и охлаждане на седалките, ама да си наясно само за подгрева и т.н..... ето такива неща. Хората искат екстрите, да знаят в главата си, че ги имат - не толкова, от практична или ергономична гледна точка, защото малко им се занимава. Влиза пали, колата на D климатика на Auto и както е нагласена така си кара. Най-дразнещия момент е точно от безмозъчни олигофрени, които просто не мислят, когато управляват автомобил и примерно в мъгла си седи на DRL, а не му идва на акъла да включи фаровете, защото отзад като е сива колата и е фантом. Вече идеята е, не да влезеш и да ти е кеф и интересно, а колкото се може по-малко да мислиш, защото знаеш, че "нещо" се грижи за теб.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
Start/Stop изобщо не е екстра за мен. Карал съм и при BMW и при VW е един дол дренки, като цяло винаги го спирам, все още не съм взел модул за да почне бутона да помни,че е спрян, но и това ще стане, но Start/Stop-a е там просто заради евронорми и екология и аз лично не го считам като екстра.
Re: Мнение за Пасат Б8
Аз пък мисля, че ВАГените "стандартно" имат повече екстри, или по-точно асистенти, спрямо аналозите им. Поне сега като обикалях да гледам и сравнявах с Рено, Форд, Пежо. БМВ не съм гледал.
За момента най-странен ми е лайн асиста, усещам го как леко ме проверява дали държа волана, когато сменям или си напускам платното без мигач. Това само при наличие на маркировка обаче. Не съм го тествал как ще реагира при включена навигация и смяна на платно (завой) водейки се по навигацията, ама едва ли са се заигравали толкоз.
С АСС съм свикнал и си го ползвам много по магистралите.
Има ли режим в който ACC може да спазва и ограниченията, които sign assist-а засече?
Другите асистенти поне си мълчат и нямат толкова пряко отношение към управлението на колата, светкат, мигат, но поне не се месят. Все още не съм изпитал "удоволствието" да усетя brake assist-а.
За момента най-странен ми е лайн асиста, усещам го как леко ме проверява дали държа волана, когато сменям или си напускам платното без мигач. Това само при наличие на маркировка обаче. Не съм го тествал как ще реагира при включена навигация и смяна на платно (завой) водейки се по навигацията, ама едва ли са се заигравали толкоз.
С АСС съм свикнал и си го ползвам много по магистралите.
Има ли режим в който ACC може да спазва и ограниченията, които sign assist-а засече?
Другите асистенти поне си мълчат и нямат толкова пряко отношение към управлението на колата, светкат, мигат, но поне не се месят. Все още не съм изпитал "удоволствието" да усетя brake assist-а.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Мнение за Пасат Б8
VWGT написа:С АСС съм свикнал и си го ползвам много по магистралите.
Има ли режим в който ACC може да спазва и ограниченията, които sign assist-а засече?
Да има, казва се pACC (predictive active cruise control), кодира се.
https://www.youtube.com/watch?v=-oOiSWr6bxg
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Мнение за Пасат Б8
Не е само кодиране за pACC.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi2140 и 159 госта