Случи се неизбежното - купих Форд Фокус Мк3 фейслифт 1.5тдци 2016г.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Не знам ,всички майстори по сервизи дето познавам карат бараки от преди 2000 ,а не е като да са сиромаси и да не могат си купят "модерен" автомобил ;) .И като ги питаш ,отговора винаги "Тия новите са трагични "
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Имаше и по-читави, но зависи за кое време говорим. А и трудно се сравняват нещата, щото новите имат пък съвсем различни характеристики, които старите не можеха да постигнат.
Отделно, питането е некоректно, защото аз не твърдя, че въобще няма читави мотори и сега, просто си мисля, че в днешно време те са по-малко от проблемните, а в миналото беше обратното.
Отделно, питането е некоректно, защото аз не твърдя, че въобще няма читави мотори и сега, просто си мисля, че в днешно време те са по-малко от проблемните, а в миналото беше обратното.
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Аз пък откакто карам по-нови коли, в сервиз влизам само за консумативи, тааа нищо чудно майсторите да не ги обичат
Не знам колко км на година прави Стефан, но според мен ще я кара дъъълго време тази количка.
Не знам колко км на година прави Стефан, но според мен ще я кара дъъълго време тази количка.
- fur1ous
- Мнения: 1316
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
+1 и аз от както карам коли под 8г. възраст само обслужвам масла/филтри/накладки
За Голф 3ката от профила няма да споменавам,че вече ми е стъпила над 15к за последните 5 години ама там причините са други
За Голф 3ката от профила няма да споменавам,че вече ми е стъпила над 15к за последните 5 години ама там причините са други
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Последните три години в сервиз не съм влизал, и с разбирачи омазани до лактите с грес и масло не съм се занимавал. Докато мога да си го позволя, стара кола повече не поглеждам!
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Пак объркАхме ябълки с круши да сравняваме... Сравнявате 3-4-5-6 годишни колици, с 15-20-25 годишни... А има и достатъчно възрастни тук, които могат да помнят, когато сегашните 20-25 годишни коли бяха на по 5-6 години, как повечето изкарваха по още 10-15 години само с обслужване и дребни ремонти. Това е коректното сравнение - дали сегашните 5-6 годишни ще изкарат също колкото караха старите. Въпроса е риторичен, защото правилния отговор не е "да" или "не", а би бил "няма нужда сегашните да изкарват колкото предишните". Изключения сигурно има и ще има, но това е тенденцията.
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Ивайло Димов написа:Тия дето могат да си купуват чисто нови коли голяма част о тях не четат и не пишат по форуми :) Нещо като им се развали оставят колата в сервиза .Не драскат някой да им дава акъл кво да правят .Хората дето четат тук или който и да било друг форум обикновенно си купуват употребяван автомобил ,в който започват да наливат пари :) Така ,че нещата трябва да се казват с истинските им имена .Щот кът се обърне каруцата и пътища много .
Имаш ли представа колко хора от форума имат нови автомобили и дори си пишат съвсем редовно ? Не е за вярване , ама е факт
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
За DPF-а мога да кажа много за фокуса...
На 95к почна доста често да влиза в принудителна регенерация. Вдига оборотите на 1.100 и пуска перката.Като аз имам малка градкса кола тази кола се кара 90% извънградско от 50к от както я имам от Мото-Пфое досега.Тоест в малкото градско за 2000км почна много често да регенерира форда няма лампа. Освен в момента когато не стигне в много краен вариант и дирекно изписва че си за сервиз влиза в авариен режим и гаси турбото и това заради DPF.
Намерих едни пичове във Варна мисля, че бяха слагат нова пита пратих го там сложиха нова пита но и след 200/300км неискаше да се адаптира и да я хареса. Хората са точни пратих им отново корубата вътре с дпф-а да си я извадят и ми върнаха парите. Човека каза, че с VAG и BMW няма проблеми досега, имаше съмнения за форда.
Сега ще питате защо не изпра филтъра. Керамиката беше спукана на 2 места нямам идея защо а и още по добре не съм фен на тва пране не върши никаква работа. Отидох в МП 4500лв ми обадиха исках и имах желание да сложа отново но не за тези пари. Само за справка след месец приятел ми се обади от Мюнхен и каза, че там в официалния сервиз по мойта рама е 1200 евро. За техните стадарти е ок ама ние явно сме много по богати неразбирам.
Натам мисля, че ви е ясно какво стана.
Преди поста е за колегат с новата придобивка да не я кара на къси разстояния и ако може всяка седмица или поне на две извънградско.
На 95к почна доста често да влиза в принудителна регенерация. Вдига оборотите на 1.100 и пуска перката.Като аз имам малка градкса кола тази кола се кара 90% извънградско от 50к от както я имам от Мото-Пфое досега.Тоест в малкото градско за 2000км почна много често да регенерира форда няма лампа. Освен в момента когато не стигне в много краен вариант и дирекно изписва че си за сервиз влиза в авариен режим и гаси турбото и това заради DPF.
Намерих едни пичове във Варна мисля, че бяха слагат нова пита пратих го там сложиха нова пита но и след 200/300км неискаше да се адаптира и да я хареса. Хората са точни пратих им отново корубата вътре с дпф-а да си я извадят и ми върнаха парите. Човека каза, че с VAG и BMW няма проблеми досега, имаше съмнения за форда.
Сега ще питате защо не изпра филтъра. Керамиката беше спукана на 2 места нямам идея защо а и още по добре не съм фен на тва пране не върши никаква работа. Отидох в МП 4500лв ми обадиха исках и имах желание да сложа отново но не за тези пари. Само за справка след месец приятел ми се обади от Мюнхен и каза, че там в официалния сервиз по мойта рама е 1200 евро. За техните стадарти е ок ама ние явно сме много по богати неразбирам.
Натам мисля, че ви е ясно какво стана.
Преди поста е за колегат с новата придобивка да не я кара на къси разстояния и ако може всяка седмица или поне на две извънградско.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Убедил съм се в едно нещо , ако разчиташ на майстори да ти правят колата и тя да е в цветущо състояние това го забравете. Колкото повече калпазани пипат толкова по зле. На майстор съм ходил само два пъти по един на двете ми коли и то за ангренаж и съединител , нещо което сам особено за съединителя не мога или поне нямам време и гараж , като след тези две операции съм дооправял работата на мйасторелите , дребни нещица неправилно подведени и усукани ел.инсталации маркучи , разни крепежи спестени и т.н. Как да не се ядосаш когато намериш счупени букси защото тъпака не знае как се откопчава правилно , ами счупена бърза връзка за нафтата където ясно се вижда че има бутонче което се натиска , тази бърза връзка се измъкна след два дена и ме остави на пътя добре че стъкмих нещо на пътя.Призива ми е четете гледайте клипчета , купете си малко инструменти диагностика и т.н и си правете обслужванията сами , така колата ви дълги години ще е в отлично състояние.
Какво правя сам по колите си , смяна на всички течности и филтри , правил съм окачване амортисьори и т.н всичко , спирачки , разни демпферни шайби , свещи , и много други нещица. Само и единствено не се наемам съединител защото просто нямам гараж и подемник , иначе и това бих направил.
Какво правя сам по колите си , смяна на всички течности и филтри , правил съм окачване амортисьори и т.н всичко , спирачки , разни демпферни шайби , свещи , и много други нещица. Само и единствено не се наемам съединител защото просто нямам гараж и подемник , иначе и това бих направил.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Откакто се откачих от последната стара кола се родих ...все нещо и има все нещо трябва да се прави все нещо го мисля...разбрах че имало събота и неделя в която не се занимавам с ремонти....и сега някои ще кажат била боклук...ми не... не беше ....даже съм сигурен че по-голямата част дето нищо не пипап и са мега щастливи и доволни по-големи боклуци карат ...но аз искам всичко да е наред...така като си мисля че трябва да е...а при стара кола това е трудно и скъпо ...не случайно на запад като не мине преглед и ни ги пращат на нас...а ние се радваме като малки африканчета на шоколад...така че предпочитам нова обикновена кола пред втора употреба пичколовджийка.... на Стефко е практически нова..така че нека и се радва....
- group®
- Темерут
- Мнения: 9869
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
stefan4o написа:Идея си нямам кога и как регенерира.
Набързо погледнах и май при теб си е с пост инжекция. При 1.6 променят нещо по системата. Май слагат допълнителен резервоар за препарат, който да помага при регенерация.
Но не ми се дълбае.
Теб те интересува, доколкото искаш да знаеш дали ще попада нафта в маслото (явно да). Интересува те и на какви интервали ще се случва, завършваш ли я и т.н. недостатъци на съвременните дизели.
Не знам дали има нещо като vag dpf за форд?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Аз на Лагуната за 10 години освен воден ,съединител,стартер не съм правил друго.Дискове ,накладки ,стартер,свещи и кабели са консумативи към обслужването.Но колата се предаде пред ръждата.Не я бях карал 1 година...гумите и беха спаднали ,сложих акомулатор и запали от раз.Колата е на 28 години,грам масло не пипа .Жал ме е да я дам на отпадъци.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Ивайло Димов написа:Аз на Лагуната за 10 години освен воден ,съединител,стартер не съм правил друго.Дискове ,накладки ,стартер,свещи и кабели са консумативи към обслужването.Но колата се предаде пред ръждата.Не я бях карал 1 година...гумите и беха спаднали ,сложих акомулатор и запали от раз.Колата е на 28 години,грам масло не пипа .Жал ме е да я дам на отпадъци.
Защо не се изкърпи тогава и толкоз . Не е болка за умиране, след като механично е здрава.
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
group® написа:Не знам дали има нещо като vag dpf за форд?
Има да. Цитирам човек от Форд-форума:
Bluetooth OBD II адаптор + телефон с Андроид + приложение Fdpf - DPF Monitor for FORD = невероятно добра комбинация
Ще ми я урочасате бре, стига я хвалихте . А, че в нея мирише още на нова е факт.
Ще я разтъпча малко този уикенд, аз и градско си я настъпвам, дано не се запуши тоя пуст ДПФ. Пък ако успея да я вкарам в другия ми гараж може да си я оставя само за уикендите като се мотаме насам-натам из България. А през седмицата да си перкам с бабичката в града От друга страна пък - дал съм пари, трябва да я потребявам повече
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Случи се неизбежното - сдобих се със съвременен автомобил (че и дизел)
Мда, и аз както казах купих нещо сравнително ново, но за 10 месеца му направих 47 000 км, дизел е и то. Не бих взел кола която не е евтина и да стои така. Не виждам логиката къде би била.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта