ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Не е с демпферен маховик - 04L 105 269
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Ами капарирах я. Понеделник живот и здраве ще я отнеса. Понеже е в София, а аз във Варна, днес познати със сервиз са я закачали да гледат живи данни, карали са я, после на подемник. Казаха, че е много запазена с истински километри. Нямало тропания, хлопания, мотора работи равномерно и всичко е в норми.
Е, това не пречи, когато я видя нещо да не ми допадне и да прежаля 100те лв за капарото, но едва ли. Има някакви компромиси, които направих, но това явно беше почти неизбежно - колата не е след 2015та, проозведена е 2013г, а първата регистрация е януари 2014, внос от Германия, исках тукашна, но са рядкост. И май това е, всичко друго, което ми е нужно го има.
Е, това не пречи, когато я видя нещо да не ми допадне и да прежаля 100те лв за капарото, но едва ли. Има някакви компромиси, които направих, но това явно беше почти неизбежно - колата не е след 2015та, проозведена е 2013г, а първата регистрация е януари 2014, внос от Германия, исках тукашна, но са рядкост. И май това е, всичко друго, което ми е нужно го има.
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Добре си направил, следващите месеци ще са все по тежки за купуване на коли.
Читави коли почти няма вече, хората не си дават старите защото чакат за нови, които идват все по бавно заради доставките.
До няколко месеца пазара ще е много зле и няма да има читави коли, ще останат само боклуците.
Да се похвалиш с някоя друга снимка като вземеш колата. Според мен е по добре,че не е тукашна, но това е личен избор по скоро.
Читави коли почти няма вече, хората не си дават старите защото чакат за нови, които идват все по бавно заради доставките.
До няколко месеца пазара ще е много зле и няма да има читави коли, ще останат само боклуците.
Да се похвалиш с някоя друга снимка като вземеш колата. Според мен е по добре,че не е тукашна, но това е личен избор по скоро.
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Това е автомобила: https://m.mobile.bg/details/11634816268424337
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Добре изглежда. И според мен е по-добре, че не е карана по нашите пътища.
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Чувал съм , само добри отзиви за тази автокъща. А и самия начин по който е написана обявата с рама и всичко друго. Като им гледам останалите обяви , сякаш си подбират колите ...,а не да се внася скраб на килограм...
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Аз съм научил няколко азбучни истини. Може колата да е идеална и всичко да отговаря на 100%, но:
1. Германия е голяма държава и там километрите се навъртат много бързо. Когато немец купува дизел, той трябва да му е икономически изгоден, а по немските стандарти това става при 40 000 км (8 години - 320 000 км). Ако все пак не е толкова, а само 30 000 км/год. (8 години - 240 000 км), т.е. са съкратени около 70 000 км.
2. Бих имал доверие само ако познавам собственика, а не търговеца и от немска, и от българска страна. Знаете приказките за бабата, която е пазарила само през уикенда. Дизелите основно се карат от търговски представители, а те препускат като за световно.
3. Извинявам се, ако мнението ми не съвпада с нечия концепция, но просто е добре някои неща да се имат предвид.
1. Германия е голяма държава и там километрите се навъртат много бързо. Когато немец купува дизел, той трябва да му е икономически изгоден, а по немските стандарти това става при 40 000 км (8 години - 320 000 км). Ако все пак не е толкова, а само 30 000 км/год. (8 години - 240 000 км), т.е. са съкратени около 70 000 км.
2. Бих имал доверие само ако познавам собственика, а не търговеца и от немска, и от българска страна. Знаете приказките за бабата, която е пазарила само през уикенда. Дизелите основно се карат от търговски представители, а те препускат като за световно.
3. Извинявам се, ако мнението ми не съвпада с нечия концепция, но просто е добре някои неща да се имат предвид.
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Много полезна азбучна истина, записвам си ги тия неща да ги имам за в бъдеще. ✌️
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Честито за колата, изглежда съвсем прилична. Добре си направил, че си жертвал някой друга година и по-мощен мотор, за подбереш свежа кола в бюджета си.
Има всякакви сценарии и в Германия колега. Следил съм върнитите 3 годишни оперативни лизинги и съм си купувал 3 годишен Пасат дизел, на 90 000км. Имаше и на 74 000км тогава, но беше удрян. Вярно че повечето са между 140 и 160 000км, но има и достатъчно много изключения.
nikmar написа:Аз съм научил няколко азбучни истини. Може колата да е идеална и всичко да отговаря на 100%, но:
1. Германия е голяма държава и там километрите се навъртат много бързо. Когато немец купува дизел, той трябва да му е икономически изгоден, а по немските стандарти това става при 40 000 км (8 години - 320 000 км). Ако все пак не е толкова, а само 30 000 км/год. (8 години - 240 000 км), т.е. са съкратени около 70 000 км.
2. Бих имал доверие само ако познавам собственика, а не търговеца и от немска, и от българска страна. Знаете приказките за бабата, която е пазарила само през уикенда. Дизелите основно се карат от търговски представители, а те препускат като за световно.
3. Извинявам се, ако мнението ми не съвпада с нечия концепция, но просто е добре някои неща да се имат предвид.
Има всякакви сценарии и в Германия колега. Следил съм върнитите 3 годишни оперативни лизинги и съм си купувал 3 годишен Пасат дизел, на 90 000км. Имаше и на 74 000км тогава, но беше удрян. Вярно че повечето са между 140 и 160 000км, но има и достатъчно много изключения.
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Винаги може да има изключения. Понякога е въпрос и на късмет. Но този бизнес, както и много други, трябва да носи печалба. И там е разковничето. Печели се предимно от добре запазени, лъскави коли, но за сметка на километрите. Парите се изкарват оттам. Е, понякога през финансовото сито минават и свестни коли...
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Една проверка в порше и се вижда на колко км е колата стига да е поддържана там, аз например купих моята на 7г. 203000км, реални, проверени в порше, последно влизане беше 4 месеца преди да купя колата на 198000 км.
Мисълта ми е, всичко е възможно и не всички 8 годишни дизели са на по 300к+.
По темата:
Колата изглежда много добре. Браво.
Мисълта ми е, всичко е възможно и не всички 8 годишни дизели са на по 300к+.
По темата:
Колата изглежда много добре. Браво.
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
От доста години се предлага услугата "замразяване" на километри особено за коли на оперативен лизинг ( по разбираеми причини) . И ако някой вярва , че тия неща не се случват в Германия се е объркал много сериозно. Аз лично не вярвам , че има "немски " дизел дето да навърта по- малко от 25-30 хил километра годишно. Просто не излиза сметката , а немците са по-стиснати и от габровци .
Това не променя факта , че колата изглежда читава , като за кола втора употреба.
Това не променя факта , че колата изглежда читава , като за кола втора употреба.
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Не съм казал всички са над 300к, но много голяма част от тях са. Колата наистина изглежда добре, но няма да е зле, колегата да подходи внимателно и е добре да вземе някой "слухар" със себе си. А ако има начин да се измери и компресия, щастието би могло да бъде пълно...
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Коя автокъща ще ти разреши да мериш компресия ? Моя пасат беше на 7 години на 195хил км. Наближат ли 200хул вече е крайно време да се отърват от тях фирмите в немско.
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Така е, но аз затова писах - ако има начин. Но това е пожелателно и е рядко изключение...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта