ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6154
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот VWGT » Пон 21 юни 2021 15:44


Защо да не става дизела, ако километрите са реални ще си я кара без никакви проблеми с ДПФ-а.




MapTo_D
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 17 юни 2021 17:51
Автомобил:
Двигател:

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот MapTo_D » Пон 21 юни 2021 15:49


Автора не е променял заглавието, нямам идея кой го е направил. :)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6061
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 21 юни 2021 15:54


И аз смятам , че дизела не бива да се отхвърля, аз му се напрягах в началото на DPF-a защото не ми беше ясно как действа и какво се случва, мисля си , че вече достатъчно е писано и обяснявано и смятам, че драма няма , караш си и не го мислиш , нито му е проблем да му прекъснеш регенерациите, нито отнема кой знае колко време да си я завърши. Ако ти е интересно си мяташ един VAG DPF да си го следиш и разучиш на първите няколко регенерации и после няма какво да му се задълбочаваш излишно, всичко си минава по план. За над 35хил км имам среден основно Софийски разход 6,85л/100км така, че не смятам, че дизела е проблем да се кара и само градско. Мотора е 1.6тди 105к.с. в купето на пасат B7 комби ръчна кутия. Мотора лично за мен откъм подръжка е по-добрия чисто ценово. Няма драми с маслени помпи и шестограми. Харчи по малко от всеки 2 литров дизел. Да , върви по-малко, но напълно достатъчно. Данъка му е смешен 70лв за Софийски община. Общо взето , скептичен бях като го купувах, ако сега трябваше да правя същия избор бих избрал същия мотор. Заглеждам B8 пак с 1.6тди 120к.с. точно , защото съм доволен от моя, не мисля, че в В8 120к.с. ще върви по-зле, дори напротив. Най-хубавото , е че всички бягат от тях, защото им се виждат слабички , и цените им на вторичния пазар за приятно по-ниски , съответно с по-малко екстри, но пък за всеки влак си има пътници.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1345
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот fur1ous » Пон 21 юни 2021 16:02


cecoa1 написа:Да се разхождаш с колата два-три пъти месечно по около час за да си завърши регенерациите, ми се вижда кофти момент


Какъв един час? Регенерацията минава за ~10 минути и то на място. Да не говорим,че си регенерира и докато караш градско.
Плюса на тия коли е,че винаги знаеш кога се е пуснала регенрацията, поне на по новите дизели на VW, за разлика от BMW и Mercedes примерно където идея си нямаш кога колата регенерира.
Няма никва драма стига колата да не е на 250 000км., то и тогава няма драма стига да знаеш какво се е случвало с колата.
DPF-a е просто една прахосмукачка която събира,събира и идва времето в което трябва да изтупаш торбата и продължаваш.
Както съм казвал и преди, които има проблем с DPF реално има проблеми с мотора на колата и в следствие на това се запушва DPF.

Аз нов бензин с директно впръскване не препоръчвам, поради по високата работна температура на водата, поради дюзите които са си консуматив по чест отколкото на дизела, поради по ниския им ресурс като цяло, поради това,че с нашето гориво дори 100 октана пак има много детонации което съсипва бензиновия двигател, съответно ниския му ресурс става още по нисък.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3926
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот joro_kem » Пон 21 юни 2021 16:07


fur1ous написа:
cecoa1 написа:Плюса на тия коли е,че винаги знаеш кога се е пуснала регенрацията, поне на по новите дизели на VW...
карам октавия 3 2.0 дизел 2019 г. и освен с външен донгъл и разбира се, външно приложение, по никакъв друг начин не разбирам кога регенерира. пропускам ли нещо?


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6154
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот VWGT » Пон 21 юни 2021 16:10


Същият б7 като на Кихота аз го карах 50х км с много градски трафик и прекъснати регенерации (беше минавал ъпдейта за емисиите) и нито един път не ми е светвала ДПФ лампата. Продадох го на реални 220х км. Общо взето нямам познат с ваген или производен, който да е имал проблеми с ДПФ, за такива съм чел само в нета и допускам, че повечето са на някакви милионници.
Така че ако автора попадне на читав дизел с реален пробег, да не го мисли много.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1345
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот fur1ous » Пон 21 юни 2021 16:11


joro_kem написа:
fur1ous написа:Плюса на тия коли е,че винаги знаеш кога се е пуснала регенрацията, поне на по новите дизели на VW...
карам октавия 3 2.0 дизел 2019 г. и освен с външен донгъл и разбира се, външно приложение, по никакъв друг начин не разбирам кога регенерира. пропускам ли нещо?


При теб не се ли вдигат оборотите на 1000 при регенерация?
- старт стопа спира да работи
- в навигацията ако влезнеш в Start/Stop Status и пише "Engine must be running" колата регенерира.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3926
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот joro_kem » Пон 21 юни 2021 16:21


вдигат се понякога над 1000 оборотите на място, но не винаги причината е регенерация, понякога е от скоростната кутия. старт-стопа е първото копче, което натискам след палене, а това последното меню дори и през ум не ми е минавало да го търся. в заключение, не знам кога регенерира, освен ако не я следя по описания начин през OBD.


thanis
Мнения: 1336
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот thanis » Пон 21 юни 2021 16:39


https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=kio91z Нещо подобно, макар и с DSG ? Уж пише, че е ревизирана ?


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1345
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот fur1ous » Пон 21 юни 2021 16:40


joro_kem написа:вдигат се понякога над 1000 оборотите на място, но не винаги причината е регенерация, понякога е от скоростната кутия. старт-стопа е първото копче, което натискам след палене, а това последното меню дори и през ум не ми е минавало да го търся. в заключение, не знам кога регенерира, освен ако не я следя по описания начин през OBD.



Заключението е,че ти не ги забелязваш тия работи, но това реално си е твой проблем.
Аз също не ползвам старт стоп, но винаги знам кога колата регенерира без да и бутам OBD-то, не че нямам, имам obd11 и все пак не ми е нуждно да го проверявам, защото го виждам и без него.
Забравих и за перката да кажа и тя се пуска при регенерация.

thanis написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11619715757964188&slink=kio91z Нещо подобно, макар и с DSG ? Уж пише, че е ревизирана ?


Както споменах вече, лично аз бих пропуснал DSG7 (DQ200) - със сухи съединители е и са доста по проблеми от останалите например:

DQ250
DQ380/381 (тези ги слагат на 4х4)
DQ500

За съжаление всички 1.6ци са с DQ200.
DQ250 ги има на 2.0 TDI 150.


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот Ивайло Димов » Пон 21 юни 2021 16:59


Човека е решил да е дизел :) Лично за мен за градско дали ша е дизел или с бензинка с директно впръскване нема кой знае ква разлика в разхода на гориво .


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3926
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот joro_kem » Пон 21 юни 2021 16:59


fur1ous написа:Заключението е,че ти не ги забелязваш тия работи, но това реално си е твой проблем.
аз проблем с регенерациите нямам, оспорвам написаното от теб, че винаги е ясно кога регенерира
fur1ous написа:DQ380/381 (тези ги слагат на 4х4)
моята е само на предно и е с DQ381 - не ги слагат само на 4х4


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1345
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот fur1ous » Пон 21 юни 2021 17:20


Ами за мен винаги е ясно, реално винаги разбирам.
Има доста признаци както вече написах.
DQ380/381 са доста по слагани на 4х4 това имах предвид, а и никъде не съм написал "само", не знам защо се опитваш да се заяждаш или така ми се струва. Успех :beer


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3926
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот joro_kem » Пон 21 юни 2021 17:53


така ти се струва :beer


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.

Мнениеот cecoa1 » Пон 21 юни 2021 18:42


Аз да си кажа, фен съм на дизела, ама с новите с DPF опита ми е с едни други машини, където регенерацията е по-дълговременна. За леките автомобили информацията ми не е от личен опит, а от попрочетено.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта