Всеки е свободен да избягва автотърговците, вместо да им прави сметка колко са го излъгали и колко са спечелили.
Според мен по-важното е първо да се уточни кои марки и модели да се търсят, после вече откъде и как да се търси читава бройка. Това с многото градско пообърква нещата с новите дизели.
Във Варна има читав сервиз за VAG, при човек от форума на Шкода, ако държиш да е от тоя концерн не е лошо да се консултираш с него, тъкмо ще уредиш и поддръжката(което според мен е изключително важно).
Отделно, за тия пари не си заслужава да оказва някакво влияние на избора наличието на зимни гуми или че колата евентуално е обслужена. Гумите са 400-500лв чисто нови, обслужването зависи какво се прави, но в общия случай не е болка за умиране. Зависи също и каква ще е колата, с кой и какъв мотор.
ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Re: Питане за конкретен автомобил
Чета, че и бензиновите имат някакви филтри, подобни на дпф. И там се получавало някакво зацапване и не знам си още какво.
Тоя дпф като е толкова драма нали уж може да се отстрани - и физически и електронно?
Тя голяма сага с тая кола, да си бях намерил здрав двигател и да бях съживил фокуса, ако знаех, че ще е такава драма щях да се замисля много сериозно над това.
Имам си иначе добър сервиз във Варна, но и 'begachkata' също може да помага, предполагам, че него визираше. :)
Тоя дпф като е толкова драма нали уж може да се отстрани - и физически и електронно?
Тя голяма сага с тая кола, да си бях намерил здрав двигател и да бях съживил фокуса, ако знаех, че ще е такава драма щях да се замисля много сериозно над това.
Имам си иначе добър сервиз във Варна, но и 'begachkata' също може да помага, предполагам, че него визираше. :)
Re: Питане за конкретен автомобил
Колега, бензиновите имат такива филтри последните години. Бюджета ти не влиза за такава кола, не се тревожи. Води се GPF - Gasoline Particulate Filter. DPF-a се маха, но в зависимост от колата, някой не са щастливи без него, на някой не може напълно да се премахне софтуерно и е възможно да не издържиш емисийте на ГТП. Това са рисковете. Както колегата Цецо те посъветва, върви във Варна - Шкода сервиза където те насочва и се консултирай с човека там, ако държиш да е VAG. За твоя тип шофиране бензинката мисля, че е окей също. Т.е. ако попаднеш на запазен екземпляр ще си доволен. Не се подлъгвай, че дизела харчел по-малко. Разликите извънградско са нищожни. В града е до макс 3л повече, като общия случай е около 2 и под 2.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Питане за конкретен автомобил
Да, за същия човек става въпрос. Смятам, че ще имаш доста полза да се консултираш с него(та дори и срещу заплащане, ако се съгласи) към какво въобще да се насочиш от концерна. Както и евентуално за проверка преди покупка. Няма лошо, че имаш добър сервиз, там обаче са доста по-специализирани. Нямат нужда от реклама, вероятно даже трудно ще те вмъкнат, та достатъчно по тоя въпрос - както си го решиш.
Махането на DPF е вариант, ама никой не знае до кога това ще е възможно предвид затягането на контрола.
По-скоро се насочи към бензин, а не е лошо да поразшириш кръга на возилата, които гледаш до твоя бюджет, ако не е зор да е непременно от VAG(та защо не и пак Фокус, доста по-млад и на малко километри).
Махането на DPF е вариант, ама никой не знае до кога това ще е възможно предвид затягането на контрола.
По-скоро се насочи към бензин, а не е лошо да поразшириш кръга на возилата, които гледаш до твоя бюджет, ако не е зор да е непременно от VAG(та защо не и пак Фокус, доста по-млад и на малко километри).
Re: Питане за конкретен автомобил
Фокусите след 2015г определено ми допадат, но с тия изцедени мотори с 3 цилиндъра и 999 кубика ме отказват моментално. Тая мода с даунсайзинга определено остана неразбрана от мен.
Търсенето продължава, явно тая джета от обявата никой не я е гледал за да каже читава ли е или не. :))
Търсенето продължава, явно тая джета от обявата никой не я е гледал за да каже читава ли е или не. :))
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Питане за конкретен автомобил
Неразбран е даунсайзинга, защото не си се интересувал достатъчно. Това решение, плюс ползването на турбокомпресор е още теоритично обосновано в теорията на ДВГ, като най-логична посока за развитие. Проблемът е къде колко качествено е реализирано. И то по-скоро е проблем ресурса и надеждността, а това винаги си е зависело предимно от проектирането. Накратко, поинтересувай се, има и читави такива двигатели, и фордовия е от тях. А най-добре и да ги пробваш. За твоя бюджет се взима кола на доста скромен пробег, което е предпоставка за дълга и почти безпроблемна експлоатация(разни дребни болки се знаят вече), при доста скромен разход на гориво.
Примерно за Форд, нещо такова - https://m.mobile.de/auto-inserat/ford-f ... 05&type=ad
Може да загледаш и разни корейски, не случайно им дават дълги гаранции от завода.
По-големи атмосферни бензинови двигатели са на изчезване последните години, освен това си харчат повече, а и повечето минават на директно впръскване, та и карането на газ не е много изгодна опция. Та вариантите не са чак толкова много за каране на по-нова кола предимно на градско, с относително ниски разходи и минимум проблеми.
Примерно за Форд, нещо такова - https://m.mobile.de/auto-inserat/ford-f ... 05&type=ad
Може да загледаш и разни корейски, не случайно им дават дълги гаранции от завода.
По-големи атмосферни бензинови двигатели са на изчезване последните години, освен това си харчат повече, а и повечето минават на директно впръскване, та и карането на газ не е много изгодна опция. Та вариантите не са чак толкова много за каране на по-нова кола предимно на градско, с относително ниски разходи и минимум проблеми.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Питане за конкретен автомобил
cecoa1 написа:Примерно за Форд, нещо такова - https://m.mobile.de/auto-inserat/ford-f ... 05&type=ad
Точно такъв му предложих на колегата на лично съобщение, купуван и обслужван от мото пфое на 120 хил км. Хубав автомобил, който бих купил веднага ако имах парите и си търсех кола в момента
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Питане за конкретен автомобил
https://youtu.be/mj0JdTkqV4I доколкото разбирам ангренажния ремък е в маслена баня интервала е 10 години ,но ремъкът започва да се разпада и парченцата от него запушват цедката на маслената помпа от там ниското налягане скапва лагерите и коляновият вал
п.п според мен ваг 1.4тси е по-добър вариант
п.п според мен ваг 1.4тси е по-добър вариант
Re: Питане за конкретен автомобил
Колега, точно VAG 1.4TSI на канала от линка който си дал е номер 1 за най-непрепоръчван двигател. https://www.youtube.com/watch?v=w0pDcU3oChI Форда изобщо не присъства в тази класация. Проблемите при екобууст са отдавна ясни и двигателя си е достатъчно здрав. Даунсайзинг моторите страдат от един основен проблем и той е задкормилното устройство. Искаш мощност и го караш в люцерната и после като почнат проблемите, але мани го тоя боклук -да не съм чул.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Питане за конкретен автомобил
Едва ли е проблем да се отваря понякога картера и да се чисти той и маслената помпа.
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Питане за конкретен автомобил
Този разход, който са посочили в обявата (за Форда), до колко е реалистичен?
- Stivi
- Мнения: 8293
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Питане за конкретен автомобил
Asko VW написа:Този разход, който са посочили в обявата (за Форда), до колко е реалистичен?
Колкото е реалистична идеята ми, довечера да преспя с Николета Лозанова Сори ма не се сдържах, слагаш два литра отгоре и получаваш точния СРЕДЕН разход, а не онзи които имаш, когато го крепиш един час с 85 км/ч по пътя към село
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Питане за конкретен автомобил
Обявата изчезна, та не знам точно колко пишеше разход в нея, но ето статистика за над 150 подобни кола - https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Питане за конкретен автомобил
thanis написа:Колега, точно VAG 1.4TSI на канала от линка който си дал е номер 1 за най-непрепоръчван двигател. https://www.youtube.com/watch?v=w0pDcU3oChI Форда изобщо не присъства в тази класация. Проблемите при екобууст са отдавна ясни и двигателя си е достатъчно здрав. Даунсайзинг моторите страдат от един основен проблем и той е задкормилното устройство. Искаш мощност и го караш в люцерната и после като почнат проблемите, але мани го тоя боклук -да не съм чул.
този който говорят е ЕА 111 той наистина имаше проблеми аз имам предвид новият мотор който е с ремък ЕА 211
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: ВАГ до 17 000 лева след 2015 г.
Автора на темата е поправил заглавието, след като се споменаха други марки, следователно държи да е нещо на VAG, в което разбира се няма нищо лошо. Просто трябва да си подбере подходяща за нуждите кола, щото си има и проблемни. Каза, че ще се кара предимно градско, и не му трябва голяма мощност. Дизела според мен директно не става, справка темите за DPF и подобни. Да се разхождаш с колата два-три пъти месечно по около час за да си завърши регенерациите, ми се вижда кофти момент, но ако на него не му пречи да се съобразява и да надзирава тази система, защо пък не.
Ако не е дизел, остава бензин, обаче пък няма такъв да не е даунсайзнат. Факт, има някои ставащи от всичките бензинови мотори, трябва само да се уточни кои са. Големите 1,8 и 2,0 според мен нямат смисъл за изискванията, те са с големи мощности, а и ще харчат повече. Остава 1,4, търси се най-безпроблемната му версия.
Другото е дизел, ама с усложнения...
И накрая, ако е важен разхода, някой може да каже и две приказки за моторите заводски на метан.
Ако не е дизел, остава бензин, обаче пък няма такъв да не е даунсайзнат. Факт, има някои ставащи от всичките бензинови мотори, трябва само да се уточни кои са. Големите 1,8 и 2,0 според мен нямат смисъл за изискванията, те са с големи мощности, а и ще харчат повече. Остава 1,4, търси се най-безпроблемната му версия.
Другото е дизел, ама с усложнения...
И накрая, ако е важен разхода, някой може да каже и две приказки за моторите заводски на метан.