Избор на автомобил - SUV 2009-2013 г.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19696
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на автомобил - SUV 2009-2013 г.
Honda CRV III 2.0 150 к.с. бензин - 2006-2012 г. с фейслифт през 2010 г. За този двигател става дума.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на автомобил - SUV 2009-2013 г.
Повечето японски бензини износват клапани и/или клапанни легла при каране на газ, но не е чак болка, щото обикновенно става за доста километри. Търпят няколко пъти реглаж на клапани, преди да се наложи сваляне и ревизия на глава.
Иначе дизела на Хонда е хубав, надежден, здрав, икономичен, обаче в CRV износва относително бързо съединител, а той пък е доста скъп с демпферния маховик. Автоматик с дизел има в тоя модел, чак от края на 2010г доколкото помня.
Кеф от динамика, наистина е трудно с два литра атмосферен мотор, на возила с такива размери, тегло и задвижване.
За избор на такова возило трябва по-цялостна представа за какви цели ще се ползва. Има различни системи за 4х4, различни възможности за излизане от пътя, различна динамика, практичност, надеждност и т.н.
Хонда CRV с бензинов мотор е по-мудна от с дизелов и като цяло не е бегачка, 4х4 е специфично за Хонда, включва се автоматично при пробоксуване на предните колела, на чисто механичен принцип(там с едни помпи). Системата е надеждна и здрава(обслужва се само с оригинални масло, но не е скъпо), но не е най-добрите като поведение. Други подобни системи, но с електронно управление действат по-бързо, а също и по-умно - включват 4х4 предварително при определени условия. Отделно има системи с постоянно 4х4 на чисто механичен принцип с три диференциала, което пък има други предимства и недостатъци. Допълнително, има такива возила ориентирани повече към излизане от пътя, които имат и понижаващи предавки, които са полезни в определени случаи основно извън пътя.
Та е хубава човек да се информира, за да избере най-оптималния вариант за нуждите си.
Иначе дизела на Хонда е хубав, надежден, здрав, икономичен, обаче в CRV износва относително бързо съединител, а той пък е доста скъп с демпферния маховик. Автоматик с дизел има в тоя модел, чак от края на 2010г доколкото помня.
Кеф от динамика, наистина е трудно с два литра атмосферен мотор, на возила с такива размери, тегло и задвижване.
За избор на такова возило трябва по-цялостна представа за какви цели ще се ползва. Има различни системи за 4х4, различни възможности за излизане от пътя, различна динамика, практичност, надеждност и т.н.
Хонда CRV с бензинов мотор е по-мудна от с дизелов и като цяло не е бегачка, 4х4 е специфично за Хонда, включва се автоматично при пробоксуване на предните колела, на чисто механичен принцип(там с едни помпи). Системата е надеждна и здрава(обслужва се само с оригинални масло, но не е скъпо), но не е най-добрите като поведение. Други подобни системи, но с електронно управление действат по-бързо, а също и по-умно - включват 4х4 предварително при определени условия. Отделно има системи с постоянно 4х4 на чисто механичен принцип с три диференциала, което пък има други предимства и недостатъци. Допълнително, има такива возила ориентирани повече към излизане от пътя, които имат и понижаващи предавки, които са полезни в определени случаи основно извън пътя.
Та е хубава човек да се информира, за да избере най-оптималния вариант за нуждите си.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта