Избор на автомобил - SUV 2009-2013 г.

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19696
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Избор на автомобил - SUV 2009-2013 г.

Мнениеот Vlad777 » Пет 20 авг 2021 11:18


Honda CRV III 2.0 150 к.с. бензин - 2006-2012 г. с фейслифт през 2010 г. За този двигател става дума.




cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Избор на автомобил - SUV 2009-2013 г.

Мнениеот cecoa1 » Пет 20 авг 2021 11:38


Повечето японски бензини износват клапани и/или клапанни легла при каране на газ, но не е чак болка, щото обикновенно става за доста километри. Търпят няколко пъти реглаж на клапани, преди да се наложи сваляне и ревизия на глава.

Иначе дизела на Хонда е хубав, надежден, здрав, икономичен, обаче в CRV износва относително бързо съединител, а той пък е доста скъп с демпферния маховик. Автоматик с дизел има в тоя модел, чак от края на 2010г доколкото помня.

Кеф от динамика, наистина е трудно с два литра атмосферен мотор, на возила с такива размери, тегло и задвижване.

За избор на такова возило трябва по-цялостна представа за какви цели ще се ползва. Има различни системи за 4х4, различни възможности за излизане от пътя, различна динамика, практичност, надеждност и т.н.
Хонда CRV с бензинов мотор е по-мудна от с дизелов и като цяло не е бегачка, 4х4 е специфично за Хонда, включва се автоматично при пробоксуване на предните колела, на чисто механичен принцип(там с едни помпи). Системата е надеждна и здрава(обслужва се само с оригинални масло, но не е скъпо), но не е най-добрите като поведение. Други подобни системи, но с електронно управление действат по-бързо, а също и по-умно - включват 4х4 предварително при определени условия. Отделно има системи с постоянно 4х4 на чисто механичен принцип с три диференциала, което пък има други предимства и недостатъци. Допълнително, има такива возила ориентирани повече към излизане от пътя, които имат и понижаващи предавки, които са полезни в определени случаи основно извън пътя.
Та е хубава човек да се информира, за да избере най-оптималния вариант за нуждите си.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта