Съгласен съм с кoлегата mukot.
Имам горчив опит от dsg/служебна кола/ и поради тази причина за личен автомобил я избягвам.
Сега имаме служебни Рапидчета с dsg,и там положението е още по-зле....,,хвърлиха,, кутии преди 60 000км.
На брат ми голфа същата работа,мерак за dsg/въпреки мойте съвети да не е dsg/ и след 4000км хоп,честито сметката за ремонта ви е 3600лв.
За голф 6-съвет към колегата....търси си ръчна ск.кутия,1.6 102кс,ако искаш и с газ и си карай спокоен.Всички други глезотии за коли на по 13-14-15г. си се заплаща солено във времето.
Покупка на Golf 6
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Покупка на Golf 6
Със сигурност има основание и за мнения като на Владо. Имам приятел с Шаран 2.0 TDI 2013 г. 177 к.с. с шестстепенно DSG със съединители в маслена баня на над 200 000 км. и е доволен. Обаче колата е карана само на дълъг път, без никакво градско и обслужвана съвестно/купена е нова/. При моите нужди от предимно градско каране в София парадокса е, че DSG-то заедно с улеснението създава проблемите. Просто за градска употреба не е най-пригодено, въпреки постоянните софтуерни ъпдейти. Интересно ще е мнението на таксиджиите с Голф Вариант. Те са 1,5 мотора 150 к.с. и DSG
- borislav_mladenov
- Мнения: 358
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 3_2 VR6 2008
- Местоположение: Хасково
Re: Покупка на Golf 6
Dsg взимай смело
Re: Покупка на Golf 6
DSG е голяма сгодия, смяната на скоростите е приятна, ноо като всяка една екстра, носи една финикииска тежест при евентуални проблеми ... И малко специфика, при евентуални проблеми, щото повечето гаражни майстори не е хубаво да се учат на нея... 2,0 CR много хора с DSG ги ремапват, правели същото и с кутията, цитират се мощности до около 170 кс, колко е вярно не знам, но уж се получавало... Тук като на всеки CR дизел драмите са около дюзи, турбо, ДПФ... Aко наистина искаш кола с история, ясни километри и с нисък пробег, бюджета ти е много на ръба, да не кажа под него.
За бензиновите 1,4 tsi i 1,6 CR автомата не го хвалят, а ремонта на цифра.
1,4 TSI 160 кс. на тея години е рисковано занимание, пак от финикииска гледна точка.
1,4 TSI 122 кс. не е самолет, но е приятно за каране.
Тънкия момент в случая е че тея коли са на години, читави и евтини е трудна работа. Изпадат такива купени от Бг с история ако не бързаш, но трябва да си бърз и да знаеш какво ти трябва, но бюджета не е много като за 2.0 дизел ...
За бензиновите 1,4 tsi i 1,6 CR автомата не го хвалят, а ремонта на цифра.
1,4 TSI 160 кс. на тея години е рисковано занимание, пак от финикииска гледна точка.
1,4 TSI 122 кс. не е самолет, но е приятно за каране.
Тънкия момент в случая е че тея коли са на години, читави и евтини е трудна работа. Изпадат такива купени от Бг с история ако не бързаш, но трябва да си бърз и да знаеш какво ти трябва, но бюджета не е много като за 2.0 дизел ...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта