eng написа:Tsankovski написа:21век тия претъпкани градове да се кара ръчка си е чисто мъчение за колата и шофьора
Съгласен съм, автомата е неземен кеф ( за мен говоря), ама да купя кола било то и Тойота ( на които съм голям фен ) и да знам, че може да се прецака точно в момент в който нямам обхват на телефона например, ще се въздържа от покупка. Разбира се и с останалите нямам никаква гаранция, но реално е една причина по-малко.
И малко в страни от темата:
Приятел голям фен на Мерцедес си взема Е класа W211 270 cdi автомат 2003 на реални 220к, а самия търговец му е казал, че е пипнал леко със 100к. надолу, демек 320к. Той за една година навъртя 12к.км, колата от 12 месеца един беше в сервиза сумарно, смени нещо по автомата за 1200 лв, комп на двигателя 600 лв и рециклиране на турбо незнам колко. Та да- модела предполагам е БИЛ много здрав, но, като я вземеш от джамбазин на "реални" 220к, пък той " малко" я пипнал а тя сигурно релано е на 600-700к. какво да очакваш? Точно това най-много ме притеснява при покупката на автомобил в България.
Кола е от Бг е малко риск. Аз ходих за Пасатора до Швейцария и вече година при мен, изминал 65000км с него без да е стъпвал в сервиз ,поне за сега де. Ако нямаш сигурни хора тук(джамбази) оглеждай коли от вън