Избор на автомобил до 12000лв.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 07 фев 2018 14:15
- Автомобил:
- Двигател:
Избор на автомобил до 12000лв.
Здравейте, дойде време да сменя голфа и се чудя какво да избера. Основните ми критерии са следните:
- Голямо купе (най-добре седан, комби не искам);
- Около 200 коня, че ми омръзна да малее като пусна климатика
- Сравнително евтина подръжка;
- Автоматик;
- Цена около 10-12 000 лв.
Автомобилът ще се ползва най-често за извънградско, не робувам на марки въпроса е да е надежден автомобил. Мисля си за опел инсигния 2.0 турбо, но нямам преки впечатления. Ще се развам да дадете идеи защото наистина не знам какво да взема.
- Голямо купе (най-добре седан, комби не искам);
- Около 200 коня, че ми омръзна да малее като пусна климатика
- Сравнително евтина подръжка;
- Автоматик;
- Цена около 10-12 000 лв.
Автомобилът ще се ползва най-често за извънградско, не робувам на марки въпроса е да е надежден автомобил. Мисля си за опел инсигния 2.0 турбо, но нямам преки впечатления. Ще се развам да дадете идеи защото наистина не знам какво да взема.
Последна промяна от andreevned на Съб 11 сеп 2021 15:18, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Избор на бензинов автомобил до 12000лв.
Тоя мотор на инсигнията е с директно впръскване и газ, ако може ще е трудна работа изобщо. Като цяло трудно ще намериш над 170 коня мотор без директно впръскване.
Мондеото е добра алтернатива, особено ако се намери с 2.0 екобууст 241 к.с и автомат МПС6 с мокри съединители
Мондеото е добра алтернатива, особено ако се намери с 2.0 екобууст 241 к.с и автомат МПС6 с мокри съединители
Re: Избор на бензинов автомобил до 12000лв.
Екобууста не може газ, 2.0 145 е атмосферен, ST или RS които са спортните стават на газ също
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Избор на бензинов автомобил до 12000лв.
Не може, така е, но според мен тия модерните бензинови мотори с турбо и директно впръскване нямат нужда от газ, разходът им не е чак толкова убийствен.
Иначе ST и RS май има само фокус или се лъжа!?
Иначе ST и RS май има само фокус или се лъжа!?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 07 фев 2018 14:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на бензинов автомобил до 12000лв.
Щом е трудно да се намери бензинов мотор над 170 коня дето става на газ мога да направя компромис за дизел, и без това им знам болежките и съм им свикнал, просто ми трябва икономична кола със сравнително евтина подръжка, защото за тези пари е ясно че трудно ще се намери читав и надежден екземпляр, то поне обслужването и частите да са на по прилични цени. Така че може да препоръчвате и дизел, ще се радвам да чуя мнения от хора които са имали колите които препоръчват и имат преки впечатления, защото вече взех да се обърквам и просто наистина не знам какво да взема.
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил до 12000лв.
единствената смислена кола в тези изисквания е лагуна 2.0t двигателя е без директно впръскване става на газ един от най-здравите мотори на рено ,а и като цяло от тези години автомата е японски aisin 6 скорости като цяло подръжката и е поносима https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... e5c309cf92
Re: Избор на бензинов автомобил до 12000лв.
К.Одаджийски написа:Не може, така е, но според мен тия модерните бензинови мотори с турбо и директно впръскване нямат нужда от газ, разходът им не е чак толкова убийствен.
Иначе ST и RS май има само фокус или се лъжа!?
Може да са ги спряли, но мк3 (2001-2007) имаха. Мисля, че имаше мк4 с повче коне, даже с на волво 5 цилиндров ми се върти в главата.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на автомобил до 12000лв.
Мотори без директно впръскване и такава мощност, има предостатъчно, все пак не виждам да е обявено изискване за след коя година на производство.
Аз предлагам да погледнеш Хонда Акорд седмо поколение(2002-2008г).
Демек тая - https://youtu.be/sbpRgwS7OKU
Може и следващата, ама за нея май не стигат парите.
Аз предлагам да погледнеш Хонда Акорд седмо поколение(2002-2008г).
Демек тая - https://youtu.be/sbpRgwS7OKU
Може и следващата, ама за нея май не стигат парите.
- Sonny_89
- Мнения: 812
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на автомобил до 12000лв.
BMW E90 ? Купето не е от най-широките, но си струва да се погледне...
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 07 фев 2018 14:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на автомобил до 12000лв.
Sonny_89 написа:BMW E90 ? Купето не е от най-широките, но си струва да се погледне...
Доста ми харесва като визия, мислех за 2.5 или 3.0 бензин но не ми ги препоръчват, за това мисля за 320д 163 коня. Мотора бил с верига и доста здрав поне като чета мнения, ако някой има преки впечатления от колата нека сподели.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Избор на автомобил до 12000лв.
На тия мотори веригата се сменява на 130-150 хил км. Смяната при ония изедници с бмв къде се занимават тръгва от 5 х лв нагоре. В не официален сервиз около 1500-2000 лв
Веригата е отзад и се вади мотора. След 2015 година май ги оправят тия проблемни вериги на бмв
На бмв признавам само един двигател дизелов 3.0 6 цил редови.
Бензиновите им мотори биват, но са много апетитни на гориво, както и на масло
Веригата е отзад и се вади мотора. След 2015 година май ги оправят тия проблемни вериги на бмв
На бмв признавам само един двигател дизелов 3.0 6 цил редови.
Бензиновите им мотори биват, но са много апетитни на гориво, както и на масло
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 07 фев 2018 14:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на автомобил до 12000лв.
К.Одаджийски написа:На тия мотори веригата се сменява на 130-150 хил км. Смяната при ония изедници с бмв къде се занимават тръгва от 5 х лв нагоре. В не официален сервиз около 1500-2000 лв
Веригата е отзад и се вади мотора. След 2015 година май ги оправят тия проблемни вериги на бмв
На бмв признавам само един двигател дизелов 3.0 6 цил редови.
Бензиновите им мотори биват, но са много апетитни на гориво, както и на масло
До колкото знам на 163 коня е отпред веригата, вече на 177 коня след 2007 е отзад. На 3.0 дизел не е ли по скъпа подръжката спрямо 2.0 и май харчи повече бях чул нещо от сорта 10/100 градско нормално каране.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Избор на автомобил до 12000лв.
3.0 е трудно убиваем мотор като гледам как всякакви дечурлига го яздят, 2.5 също. Относно N47 моторите
Сега, аз не ги помня много но на няколко сменявах вериги отзад, може всичките да са били 177 коня, но специално за едно Е90 се съмнявам, то със сигурност беше нещо около 100 киловата. На първа серия сменявах такъв двигател цял, че беше пропаднала риза на втори цилиндър.
Абе тия малолитражните дизели са прилични след 2012-13 година
The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[3] Rattling noise from the rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03.2007 to 05.01.2009.[4] However there have been frequent reports of timing chain failure in 1, 3 and 5 series BMW engines manufactured from as early as 2004 until at least 2011 in both the petrol and diesel versions (and hence not just necessarily in the N47 engine). At times the failure has resulted in a dangerous cut out of the engine while the vehicle was being driven - sometimes at relatively high speed. A "Quality Enhancement" was issued by BMW for some, but not all vehicles, but has since been discontinued.
Сега, аз не ги помня много но на няколко сменявах вериги отзад, може всичките да са били 177 коня, но специално за едно Е90 се съмнявам, то със сигурност беше нещо около 100 киловата. На първа серия сменявах такъв двигател цял, че беше пропаднала риза на втори цилиндър.
Абе тия малолитражните дизели са прилични след 2012-13 година
- Sonny_89
- Мнения: 812
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на автомобил до 12000лв.
Сякаш сериозни оплаквания в М47 (163 к. с.) няма, по-скоро отзивите са положителни. Имам приятел, който от 2 години кара N52 (218 к. с.), като оплакванията от мотора са свързани само с високия разход на гориво, което е нормално за подобен тип мощност и задвижване на 4-те колела. Имаше проблем със CIM - модул, или нещо от сорта, като решението му беше сериозен разход, но не помня колко. Возил съм се, автомобилът буквално се носи . Относно горепосоченият дизел - също върви прилично.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта