Здравейте, насочил съм се към конкретен автомобил (https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3298326740). Колата е май 2011 г. с двигател 1.8 TSI (CDAA най-вероятно, не съм се обаждал и не съм го гледал). Наясно съм с потенциалните проблеми, но въпреки това имам няколко въпроса към вас:
- Това оправдана цена ли за автомобил с потенциален ремонт за 4-5000 лева (не съм наясно с цените на тези коли)?
- Има ли как да се разбере дали харчи масло и респ. дали е за ребилд на мотора?
- При въпросния ребилд, освен смяна на бутала и биели, добре ли е да се смени и ангренажната група с водната помпа?
- След такъв ремонт и инвестиция има ли вероятност проблема с харченето на масло да се появи пак и кога?
- CDAA има ли проблеми с турбото и дали подлежи на ремонт или трябва ново?
Благодаря на всички предварително!
Покупка на Passat B7 1.8 TSI
Re: Покупка на Passat B7 1.8 TSI
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... EAR&vc=Car
Дано сработи филтъра. Накратко това е под пазарната цена, ако всичко е реално. НО !!! Не искаш да правиш цялостен ремонт на двг. Масло не е задължително да тече в коша на двигателя, за да го гори и 99% ще го гори. Преди покупка според мен изключително трудно би разбрал, дали е маслояд.
Има вероятност да се върне харч на масло винаги, т.е. при тези мотори не е като да си сигурен.
Всяко турбо подлежи на ремонт, друг въпрос е, дали е финансово целесъобразно.
Наистина тези пасати е силно препоръчително да се избягват, ако човека наистина не ти е близък. Малкото километри не са предпоставка за здрав двигател. Дизелите са просто по-сполучливи и си заслужават повече, дори и да трябва да се прави голям ремонт при тях.
Ако парите не са проблем, както и експлоатационните разходи, тези мотори вървят доста приятно и прилично.
Ако ще се взема за единствена семейна кола... както Кихот-а ти казва, не си го причинявай. След време ще е развод или с колата или с жената.
Дано сработи филтъра. Накратко това е под пазарната цена, ако всичко е реално. НО !!! Не искаш да правиш цялостен ремонт на двг. Масло не е задължително да тече в коша на двигателя, за да го гори и 99% ще го гори. Преди покупка според мен изключително трудно би разбрал, дали е маслояд.
Има вероятност да се върне харч на масло винаги, т.е. при тези мотори не е като да си сигурен.
Всяко турбо подлежи на ремонт, друг въпрос е, дали е финансово целесъобразно.
Наистина тези пасати е силно препоръчително да се избягват, ако човека наистина не ти е близък. Малкото километри не са предпоставка за здрав двигател. Дизелите са просто по-сполучливи и си заслужават повече, дори и да трябва да се прави голям ремонт при тях.
Ако парите не са проблем, както и експлоатационните разходи, тези мотори вървят доста приятно и прилично.
Ако ще се взема за единствена семейна кола... както Кихот-а ти казва, не си го причинявай. След време ще е развод или с колата или с жената.
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Покупка на Passat B7 1.8 TSI
Мога да ти отговоря за 4-я ти въпрос.Да,гори масло и след ремонта на двигателя.След ремонт на Октавиа на едни клиенти с този двигател,който гореше близо по 4-5л. на 10хил.км,сега гори средно 1.5л. до 2л. масло на 10хил.км.Всичко зависи как се кара.На хората не им е особено приятно след 5хил.лв. дадени за ремонт,ама това е,което е.
Ако ти се играе този филм,давай.
Ако ти се играе този филм,давай.
Re: Покупка на Passat B7 1.8 TSI
deodriver написа:...който гореше близо по 4-5л. на 10хил.км,сега гори средно 1.5л. до 2л. масло на 10хил.км.....
С риск да прозвуча като немърливец, с такъв разход, изобщо няма да го отварям тоя двигател. /Карам голф с 1,4ТСИ двигател, който за 10 хил. гори 200-300 мл., но то с двигател от моторетка какво да се очаква /
Има куп неисвестни при такъв ремонт, особено ако не оцелиш късмет със сервиза... А ремонта излиза сума колкото един голф 5, не са за хваърляне на пътя...
Относно колата - модела ми е адски симпатичен, цвета е приятен за окото, 1,8т си е 1,8т пък било то и ТСИ.
Re: Покупка на Passat B7 1.8 TSI
Благодаря за мненията, другата обява, която следя е https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=luuh6s Тук обаче пак има подобни проблеми. Явно ще трябва да си сменя концепията... Бюджета е 17000 лева и честно казано не знам какво да купя. Става дума семейство с две деца (без детска количка вече). Моля помагайте с идеи.
- jordan17772
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Покупка на Passat B7 1.8 TSI
Моят съвет е дай още 6-7к лв и си вземи пасат б8 1.8тси 2015-2016 година 132 kW (179 PS). Той е ЕА888 gen3 и нямя проблемите на gen2. В никаъв случай ме вземай б7цата, защото ребилда и чука на вратата още от 100к километра и сигурно е дошъл момента. Иначе със смяната на бутала, биели е добре да се сменят ангренажа и водна помпа. Тогава ремонта ще ти надхвърли 7 бона. Живота на ангренажа е по-къс след ребилд и се наблюдават разтегляне на веригата още след 70-80к километра. Ако се занимари колата с висок харч на масло катализаторите се разрушават. Един нов оригинален е 2000 евро.
Последна промяна от jordan17772 на Пет 15 окт 2021 9:26, променено общо 1 път.
Re: Покупка на Passat B7 1.8 TSI
може и пълен барутарник да е, но не пречи да се види https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11628251484773732&slink=luutgr
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Покупка на Passat B7 1.8 TSI
Задължително ли е да е бензин?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта