Благодаря на всички за мненията!
Аз мисля, че реших. Както и преди клонях повече за дизела, и за сега, ще търся такъв.
Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
Дизела е по проблематичното гориво за съхранение...
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
Проблем при бензинова кола ,изсъхване на горивопроводите и залепване на бензиновата помпа ,при дизела нафтата бързо прави гадна утайка .Това със спирачките е някакъв частен случай със задържали спирачни апарати и впоследствие клеясали .Важното е да си вземе запазена кола ,да я обслужи и прибере в сух гараж .В казармата имаше строеви УАЗ-ки дето се палеха за строеви преглед веднъж годишно .През останалото време седяха в гаражите си обилно консервирани с грес .
Re: Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
В идеалния случай, ако имаш десет боеца, да ги карцираш в гаража да консервират УАЗ-а, той вероятно ще ни надживее. Но в реалния, такава възможност липсва.
Опитай да оставиш мокра кола, в тотално затворен сух циментов гараж, извади я след 6 месеца, и ще си говорим за състоянието и. Накладките се лепят буквално за дисковете, въпреки че самите апарати работят коректно, после метнах и дисковете и накладките...
Опитай да оставиш мокра кола, в тотално затворен сух циментов гараж, извади я след 6 месеца, и ще си говорим за състоянието и. Накладките се лепят буквално за дисковете, въпреки че самите апарати работят коректно, после метнах и дисковете и накладките...
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
имам наблюдения и над бензин и дизел след престой дизела не е създавал никакви ядове все едно е каран до вчера при бензиновата е по-зле пали по-трудно оборотите са неравномерни и прекъсва, трябва да се покара и зареди с бензин да се нормализира
- tomata
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
Моят тъст си купи нисан кашкай, бензин 1,6. Последно го кара около 10 август, ходи на море. От тогава стои на улицата пред нашият блок. В понеделник го взех да го покарам малко, резервоара е пълен с бензин и за сега нямам прблеми с вървеж. Моето мнение, че за 2 или 3 месеца едва ли ще има проблeм с бензина.
Това за натискане на съидинитела да не залепне, го чувам за пръв път през живота си.
Това за натискане на съидинитела да не залепне, го чувам за пръв път през живота си.
Последна промяна от tomata на Чет 18 ное 2021 8:37, променено общо 2 пъти.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
личен опит кола която се кара точно веднъж на година ...последно с тригодишен бензин ....ко ше си говорим за опити....а който не се е сблъсквал с проблемите на нафтата той не е наясно за какво говоря...така че повече от половин година с нафта без добавка стабилизатор не си оставяйте колите...щото ще ревете рано или късно...
- Adnan
- Мнения: 3535
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
Споделям следната информация за да е пълна темата.
Този уикенд отидох до един от официалните представители на ВАГ групата тук при нас.
Помолих продавача да ми съдейства като извика някой от сервиза вътре, след като им обясних ситуацията и за какво ми е автомобил и колко, ще се използва ми отговориха (буквално цитирам):
- Новите двигатели с директно впръскване нямат нужда от палене и работене на двигателя на място.
- Много по важно е автомобила да се движи минимум поне по 20-50 км. на 2 или 3 месеца.
- Когато автомобила бива паркиран, да е сигурно, че няма работещо нищо по него като радио, фарове, навигания, да не се прави честа връзка онлайн или чрез приложението на телефона.
- Никога и в никакъв случай да не вади акумулатора. ( Това ми го повтаряха не знам колко пъти )
- Резервоара да е пълен поне до половината (без значение от горивото).
- Ако случайно автомобила остане много по дълго от очакването да се провери дали има гориво преди запалване и да се зареди акумулатора на място без да се сваля.
Попитах ги за съединителя както някой тук беше писал, отговориха ми, че това е само възможно при т.н. мокри съединители при сухите не са чували за такива случаи.
Когато ги питах за конкретно за ЕГР на дизела, отговора не ми хареса много :
ЕГР и ДПФ филтъра са консуматив, който се сменя поради екологични причини, когато му дойде времето или определени км. той трябва да се смени.
Този уикенд отидох до един от официалните представители на ВАГ групата тук при нас.
Помолих продавача да ми съдейства като извика някой от сервиза вътре, след като им обясних ситуацията и за какво ми е автомобил и колко, ще се използва ми отговориха (буквално цитирам):
- Новите двигатели с директно впръскване нямат нужда от палене и работене на двигателя на място.
- Много по важно е автомобила да се движи минимум поне по 20-50 км. на 2 или 3 месеца.
- Когато автомобила бива паркиран, да е сигурно, че няма работещо нищо по него като радио, фарове, навигания, да не се прави честа връзка онлайн или чрез приложението на телефона.
- Никога и в никакъв случай да не вади акумулатора. ( Това ми го повтаряха не знам колко пъти )
- Резервоара да е пълен поне до половината (без значение от горивото).
- Ако случайно автомобила остане много по дълго от очакването да се провери дали има гориво преди запалване и да се зареди акумулатора на място без да се сваля.
Попитах ги за съединителя както някой тук беше писал, отговориха ми, че това е само възможно при т.н. мокри съединители при сухите не са чували за такива случаи.
Когато ги питах за конкретно за ЕГР на дизела, отговора не ми хареса много :
ЕГР и ДПФ филтъра са консуматив, който се сменя поради екологични причини, когато му дойде времето или определени км. той трябва да се смени.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
Взимай един Голф 5 дизел на сравнително малко километри, и си готов. Може и нещо на негова база, Октавия, Туран, Голф плюс(малко повечко пространство щом ще возиш хора). Това обаче дизелите с 8 клапана. От 1,9 има и без DPF дори, пак Евро 4. А и тия DPF, не им е проблемен.
Ще дадеш някакви пари, сравними с обезценката на по-нов Голф за няколко години. Ще спестиш и от Каско. А за описаните километри на година, не виждам какво толкова може да ти липсва в по-стария Голф. Ще сменяш хубаво масло на две години, друго не виждам с какво може да те притеснява такава кола до около 250 хиляди километра поне.
Нито ще му трябва припалване, нито кой знае каква нафта(е, за успокоение може да и сипваш добавка, особено когато оставяш колата с лятна нафта, а ще я ползваш после през зимата).
В най-лошия случай може да иска зареждане на акумулатора, но е малко вероятно..А с умно зарядно хептен няма проблем, както и не му е проблем да му се сваля акумулатора.
Ще дадеш някакви пари, сравними с обезценката на по-нов Голф за няколко години. Ще спестиш и от Каско. А за описаните километри на година, не виждам какво толкова може да ти липсва в по-стария Голф. Ще сменяш хубаво масло на две години, друго не виждам с какво може да те притеснява такава кола до около 250 хиляди километра поне.
Нито ще му трябва припалване, нито кой знае каква нафта(е, за успокоение може да и сипваш добавка, особено когато оставяш колата с лятна нафта, а ще я ползваш после през зимата).
В най-лошия случай може да иска зареждане на акумулатора, но е малко вероятно..А с умно зарядно хептен няма проблем, както и не му е проблем да му се сваля акумулатора.
Re: Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
Точно на помпа-дюза им се разказва ирата на дюзите от седене.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Избор на двигател 1.6 TDI или 1.0 TSI (TFSI)
Adnan написа:Помолих продавача да ми съдейства като извика някой от сервиза вътре, след като им обясних ситуацията и за какво ми е автомобил и колко, ще се използва ми отговориха (буквално цитирам):
Аднане, ти си европеец и не зная защо питаш тук. Слушай продавачие и прави, каквото ти кажат.
Успех с покупката.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта