Passat B7 2.0 TDI Alltrack
- dimodiver
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 09 ное 2015 20:15
- Автомобил: Passat Touran
- Двигател: AFN 1998 AVQ 2004
- Местоположение: Норвегия
Passat B7 2.0 TDI Alltrack
Здравейте на всички! Отварям нова тема защото не можах да намеря къде да попитам за Пасат б7 Alltrack, 2.0 дизел.,140 к. с. Колата е на 185 000 km. Ще я купувам от автокъща. Колата е имала един собственик. Обслужена е и преди месец е минала преглед. Днес я покарах, невероятна кола е. Кода на двигателя е CFFB. Реших да питам във форума за помощ/съвет. Какво мога да очаквам от този двигател? Да,не пропусна да кажа, че съм в Норвегия. Тук дизела няма нищо общо с този в България. Благодаря предваритело!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0 TDI Alltrack
Няма никакво значение, че колата е Alltrack. Каквото важи при избора на Пасат B7, важи и за октрака. Обява има ли да я видим?
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0 TDI Alltrack
CFFB според мен на база Олтрак ще му малее. Казвам го предвид, че имам същия в комбинация на най-леката възможна комбинация - седан, ръчна и само предно.
На Олтрак повече му отива 170/177 моторизацията.
По-тежък е, по-големи гуми. Не, че 140ската няма да го тегли.
По-къса кутия, на дълго ще държи на 6 по-високи обороти.
Аз бих инвестирал точно в Олтрак само ако на ежедневна база ми се налага да използвам леко завишения клиренс. Инак ако е само за 4х4то може да се гледа и комби с тази екстра.
Тази кола си иска своето и винаги да си подготвен с някоя друга хилядарка в жабката.
На Олтрак повече му отива 170/177 моторизацията.
По-тежък е, по-големи гуми. Не, че 140ската няма да го тегли.
По-къса кутия, на дълго ще държи на 6 по-високи обороти.
Аз бих инвестирал точно в Олтрак само ако на ежедневна база ми се налага да използвам леко завишения клиренс. Инак ако е само за 4х4то може да се гледа и комби с тази екстра.
Тази кола си иска своето и винаги да си подготвен с някоя друга хилядарка в жабката.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 2.0 TDI Alltrack
Много добре изглежда - не бих се чудил, на твое място
- Petrolhead
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 2.0 TDI Alltrack
ръжда на предния капак, предна броня за боя, поработил си е пасата.
грешен двигател, грешни скорости, мърляв салон (няма как, бежово и дечурулига са кофти комбинация).
отдолу предполагам картинката е доволно ръждива.
аз не бих дал 20 бона за тази кола
грешен двигател, грешни скорости, мърляв салон (няма как, бежово и дечурулига са кофти комбинация).
отдолу предполагам картинката е доволно ръждива.
аз не бих дал 20 бона за тази кола
- dimodiver
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 09 ное 2015 20:15
- Автомобил: Passat Touran
- Двигател: AFN 1998 AVQ 2004
- Местоположение: Норвегия
Re: Passat B7 2.0 TDI Alltrack
Стига де колега! Чак пък толкова грубо за колата. Салона е доста по-чист от снимките. Карах колата около 20 тина. мин. В Норвегия имаш право да я покараш. Дават ти 30 мин. да я пробваш, дори и да не е купиш след това. Предната броня не е за боядисване. Това е отражението от лампите. На задната броня има забележка, но приятел, който е литовец ми каза,че ще я оправи. Преди да стане механик се е занимавал точно с такава работа. На предия капак има две малки петънца ръжда, както и малко на едната врата. Това е. Все пак колата е на 9 години. Лека и безаварйна!Petrolhead написа:ръжда на предния капак, предна броня за боя, поработил си е пасата.
грешен двигател, грешни скорости, мърляв салон (няма как, бежово и дечурулига са кофти комбинация).
отдолу предполагам картинката е доволно ръждива.
аз не бих дал 20 бона за тази кола
Да,съгласен съм че със 170 коня колата ще е доста по-пъргава ама не харесвам автомати.170 коня са само автоматици. С ръчни скорости 4х4 са само 140 коня. Все пак съм семеен човек, скоро чакам втото дете... Няма къде да е настъпвам. Тези години отдавна минаха. Имал съм автомат Волво хс 90. Имах го 7 години но... Не е мойта кола. Имал съм Пасат б4 и Б5. Само добри думизатези коли. На Пасат съм фен от дете. Лека и безаварийна!alpinab написа:CFFB според мен на база Олтрак ще му малее. Казвам го предвид, че имам същия в комбинация на най-леката възможна комбинация - седан, ръчна и само предно.
На Олтрак повече му отива 170/177 моторизацията.
По-тежък е, по-големи гуми. Не, че 140ската няма да го тегли.
По-къса кутия, на дълго ще държи на 6 по-високи обороти.
Аз бих инвестирал точно в Олтрак само ако на ежедневна база ми се налага да използвам леко завишения клиренс. Инак ако е само за 4х4то може да се гледа и комби с тази екстра.
Тази кола си иска своето и винаги да си подготвен с някоя друга хилядарка в жабката.
Re: Passat B7 2.0 TDI Alltrack
Наличието на неприкрити дефекти по външния вид вероятно се дължи на факта че не се купува от Горубляне. Изглеждат малко, няма да е проблем да се оправят. И джантите изглеждат малко поожулени, но те са един вид консуматив.
На мен ми харесва, а и с оглед на факта че това са истинските километри, вероятноста дълго време да я ползваш е доста висока. Но вероятно ще си иска своето.
Със здраве да и се радваш
На мен ми харесва, а и с оглед на факта че това са истинските километри, вероятноста дълго време да я ползваш е доста висока. Но вероятно ще си иска своето.
Със здраве да и се радваш
- dimodiver
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 09 ное 2015 20:15
- Автомобил: Passat Touran
- Двигател: AFN 1998 AVQ 2004
- Местоположение: Норвегия
Re: Passat B7 2.0 TDI Alltrack
Здравей колега! Аз съм в Норвегия. Тук колите са на реални километри. Тази кола е със един собственик, норвежец. Купена е от фолксваген и е била 5 г. гаранционна. Тези пасати когато излязоха, струваха около 550-600 хил. крони. Това са около 55-60 хил евро. За да си купиш такава кола нова значи имаш пари и едвали ще пестиш от смяка на масла, филтри и т.н. Аз напр. не мога да отделя толкова пари за нова кола такъв клас. Мога да си купя нова кола но малолитражка, което не е вариант. Джантите за малко одраскани. Това са зимните. Колата е със 6 месеца гаранция, и 5г.рекламация. Това значи че - автомобила се продава от дилър и, аз като купувач имам право 5 години да подадам рекламация за скрити неизправности и дефекти.joromnt написа:Наличието на неприкрити дефекти по външния вид вероятно се дължи на факта че не се купува от Горубляне. Изглеждат малко, няма да е проблем да се оправят. И джантите изглеждат малко поожулени, но те са един вид консуматив.
На мен ми харесва, а и с оглед на факта че това са истинските километри, вероятноста дълго време да я ползваш е доста висока. Но вероятно ще си иска своето.
Със здраве да и се радваш
- Petrolhead
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 2.0 TDI Alltrack
ако се решил да я взимаш, взимай я. честно казано не разбирам какво ти е питането.
аз ти казах, това нещо е убито от каране, не като километри, а като състояние и отношение към автомобила. човекът си е карал децата и е експлоатирал колата без особенни грижи. стояла е на улицата, масло е сменяно на 20-30к километра, класическа кола на човек, който третира колите си като транспортно средство.
след 200к километра, автомобилите карани по този начин започват рязко да спират да бъдат безпроблемни.
според мен за тези пари не си заслужава.
ножът на предната броня е ял доста пердах, освен че е надрана лъскавата част, черната пластмаса е лепена с някакво тиксо.
аз ти казах, това нещо е убито от каране, не като километри, а като състояние и отношение към автомобила. човекът си е карал децата и е експлоатирал колата без особенни грижи. стояла е на улицата, масло е сменяно на 20-30к километра, класическа кола на човек, който третира колите си като транспортно средство.
след 200к километра, автомобилите карани по този начин започват рязко да спират да бъдат безпроблемни.
според мен за тези пари не си заслужава.
ножът на предната броня е ял доста пердах, освен че е надрана лъскавата част, черната пластмаса е лепена с някакво тиксо.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Volkswangel и 127 госта