Здравейте, обмислям покупката на Пасат ЦЦ 2.0 ТДИ 2008-2012 преди фейслифта и имам няколко въпроса.
Насочил съм се към 2.0 тди, макар да нямам голям годишен пробег (около 8 000 км), като нямам против да е ДСГ, но като че ли предпочитам ръчната скоростна кутия с идеята за по-безпроблемна експлоатация (имал съм автомат и нямам проблем да си карам с ръчната).
Ако карам предимно градско, колко често ще се налага регенерация на ДПФ и колко време се регенерира?
Не гледам бензиновите заради обсъжданите във форума детски болести при това поколение на ТСИ двигателите и предстоящите скъпи ремонти.
Четох за проблема с шестотена, но не ми стана ясно кой е най-добрият вариант за решаването му, тъй като видях няколко различни решения и не ми стана ясно горе-долу на каква цена е решението.
При този модел има ли проблеми с главата?
Притеснява ме, че на няколко места срещам, че возията е твърда, което е малко неприемливо за мен при такъв клас кола. Ясно е, че все пак ще се повозя, но все пак ми е интересно да чуя мнения по въпроса.
Може би твърдата возия е при стандартното окачване? Регулируемото добре ли вози, надеждно ли е и как точно работи? Има ли сумати потенциални датчици, които да се развалят и да забива в авариен режим или работи единствено в зависимост от режима, който е зададен? Също на каква цена са новите регулируеми амортисьори и рециклират ли се, ако са скъпи?
Има ли нещо друго, което трябва да се смени при покупка освен филтри, масла, ремъци и да се реши този проблем с шестотена?
Какво е важно да гледам при покупката, което да е по-специфично за ЦЦ?
Тази обява ми допада, ако може да дадете коментар за нея, още повече ако някой знае или е гледал колата, или пък е форумна:
https://m.mobile.bg/details/11640193934047475
Покупка на Пасат ЦЦ 2.0 ТДИ 2008-2012 г. преди фейслифта
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 26 дек 2021 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Покупка на Пасат ЦЦ 2.0 ТДИ 2008-2012 г. преди фейслифта
Последна промяна от aristocrat на Пон 27 дек 2021 1:02, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Покупка на Пасат ЦЦ
Обявата не е активна.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 26 дек 2021 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Покупка на Пасат ЦЦ
Беше активна, когато пусках линка... Може и да е за добро в такъв случай. По останалите въпроси някой ще даде ли насоки?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на Пасат ЦЦ
За коя генерация и двигател става дума?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 26 дек 2021 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Покупка на Пасат ЦЦ
За ЦЦ преди фейслифта. Колите, които гледам, са 2008-2010 г. с дизеловия 2.0 тди.
Ето тази също ми харесва като цвят на екстериор и интериор.
https://m.bazar.bg/obiava-32960641/passat-cc
Ето тази също ми харесва като цвят на екстериор и интериор.
https://m.bazar.bg/obiava-32960641/passat-cc
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 18 окт 2020 8:44
- Автомобил: cc
- Двигател:
Re: Покупка на Пасат ЦЦ 2.0 ТДИ 2008-2012 г. преди фейслифта
Като собственик на CC от 2014 г. с 2.0 TDI мога да споделя, че DSG-то е доста добро, и различните му допълнителни режими, S-режим, перата за смяна от волата, позволяват да се кара по много различни начини, а същевременно при трафик, позволява да си караш без да ти омръзва от полусъединители.
За половин година нито веднъж не ми се е случвало да стигаме до регенерация на DPF, като най-много на две седмици все пак излизам извън София и на магистралата му давам повечко газ.
За возенето - честно казано е твърдо и доста друса. Въпреки че имам два режима - комфорт и спорт, спорт почти никога не пускам, защото и без това друса много. С 19-ките джанти в града е ужас, със 17-ките се търпи, но пак много трябва да внимаваш, защото колата е ниска, а прекрасните ни пътища в града и извън него, може да доведат до скъпи ремонти.
Датчици има за какво ли не и повечето от тях струват доста пари, а смяната им е доста трудна. Наскоро сменях датчик за чупещи/накланящи светлини - 400+лв. И предположението за проблема е, че от дупките се беше повредил...
Сменянето на части и консумативи по колата зависи изцяло от състоянието в което се намира. Маслото за DSG е доста скъпо.
За CC-то конкретните неща, които трябва да се гледат, според мен са външните елементи (стъкла, фарове, стопове, корпус). Колата е красива, но частите са скъпи. Също така прегледай пода, много е вероятно корите да са спукани или скъсани, а и те не са евтини. Но най-вече обърни внимание на екстрите. Колата има много екстри, но ако не работят, повечето са на безбожни цени.
За половин година нито веднъж не ми се е случвало да стигаме до регенерация на DPF, като най-много на две седмици все пак излизам извън София и на магистралата му давам повечко газ.
За возенето - честно казано е твърдо и доста друса. Въпреки че имам два режима - комфорт и спорт, спорт почти никога не пускам, защото и без това друса много. С 19-ките джанти в града е ужас, със 17-ките се търпи, но пак много трябва да внимаваш, защото колата е ниска, а прекрасните ни пътища в града и извън него, може да доведат до скъпи ремонти.
Датчици има за какво ли не и повечето от тях струват доста пари, а смяната им е доста трудна. Наскоро сменях датчик за чупещи/накланящи светлини - 400+лв. И предположението за проблема е, че от дупките се беше повредил...
Сменянето на части и консумативи по колата зависи изцяло от състоянието в което се намира. Маслото за DSG е доста скъпо.
За CC-то конкретните неща, които трябва да се гледат, според мен са външните елементи (стъкла, фарове, стопове, корпус). Колата е красива, но частите са скъпи. Също така прегледай пода, много е вероятно корите да са спукани или скъсани, а и те не са евтини. Но най-вече обърни внимание на екстрите. Колата има много екстри, но ако не работят, повечето са на безбожни цени.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pietrokaja и 93 госта