Мхм.. точно поради тази причина стоят и нашите две с АФН мотор. Е на едната чак сега взе да се обажда съединителя , но ще го сменим и ще си продължи да върви.
Не се продават
П.п. Имаме и доста по-нова кола, но се съмнявам да мине годините и км. на старите ни , без да инвестирам солидни суми в нея.
Избор на бързо комби 4х4
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на бързо комби 4х4
Бе мани тая работа предпочитам някоя млада засукана мацка дет кат пие пуши мързи я да излезе по далеч от мола и фризьорския салон я изкара 50 я не пред некоя запазена гилфка дет ще живей до 100...новата кола си е нова и удоволствието от шофирането е несравнимо с олд таймерите...пък вие си пейте вашите песни и се самоубеждавайте колко е гот старото...
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Избор на бързо комби 4х4
Аз имам и по нови коли, бях си купил и 2 годишна която продадох и си взех 8 годишна която всъщност е по хубава, та много спорно. Чисто нова не съм купувал, нямам и намерение честно казано.
- tonkogtd
- Мнения: 292
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Избор на бързо комби 4х4
Темата е доста обширна.И след мненията на колегите,ще пиша и аз.От доста години при мен има А4 Б7 1.8T quattro Avant BFB.Като цяло доволен.Внос от Швейцария,изпълнение S-line Plus,оборудването е високо.6 степенна механична кутия,която е дълга.Относно разхода-9-10 бензин,газ няма.Колата е тежка,гуми и джанти 235/45R17.Мотора е сток,с налични катализатор и SAI помпа,Евро 4.На ГТП показа почти заводски данни за CO2.Може би от ниския пробег на автомобила.
Това е последния 1.8T 20v мотор вграждан при Ауди,преди FSI.След това за кратко го има при Сеат Ексео,но само с предно задвижване.
При правилна поддръжка,са здрави коли.Затова и A4 с такъв мотор,задвижване и кутия,държат цена.Дори в чужбина.Вече са на 15 години.Та така.
Това е последния 1.8T 20v мотор вграждан при Ауди,преди FSI.След това за кратко го има при Сеат Ексео,но само с предно задвижване.
При правилна поддръжка,са здрави коли.Затова и A4 с такъв мотор,задвижване и кутия,държат цена.Дори в чужбина.Вече са на 15 години.Та така.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на бързо комби 4х4
Точно 1,8Т да хвалиш...това е толкова капризен мотор от едни километри нататък че си е жива набутвация ако не си го чоплиш сам.... и не е като да няма кусури ...верно че на фона на неговите братя и братовчеди е китка ма съвсем не е безпроблемното и неубиваемо 1,8 /90коня на фолкса от няколко години по рано. Така че не дърпай дявола за опашката...
- tonkogtd
- Мнения: 292
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Избор на бързо комби 4х4
Не хваля нищо.Грешно си ме разбрал.Беше спомената А4 Б7 1.8TQ в началото на темата,затова писах.Просто тази модификация е търсена все още.Като цени върви с А4 Б8,но там за TFSI моторите всеки знае за какво става дума.Иначе за километрите пробег на един автомобил си прав.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Избор на бързо комби 4х4
silent написа:Точно 1,8Т да хвалиш...това е толкова капризен мотор от едни километри нататък че си е жива набутвация ако не си го чоплиш сам.... и не е като да няма кусури ...верно че на фона на неговите братя и братовчеди е китка ма съвсем не е безпроблемното и неубиваемо 1,8 /90коня на фолкса от няколко години по рано. Така че не дърпай дявола за опашката...
Дай по добър бензин в поколението на B7. Реално няма такъв, дори в Golf 4/5 е спорно дали има, 1.6 102 или 1.6 16v 105 коня може би ама с тия тънки сегменти и проблемни кутии надали ще изкара повече от 1.8Т, а и няма нищо скъпо в 1.8Т има части колкото искаш.
В семейството имаме и кола с 1.6 16v 105 купувана чисто нова 2004г. винаги бих избрал 1.8Т-то пред нея.
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: Избор на бързо комби 4х4
Здравейте отново, да си продължа темата. Много се чудих, четох, всички било скапано, всичко се разваляло, говорих с разни приятели познати, то излезе че и нова да вземеш още по-скапано, руски, американски форуми.. субару отпадна, ауди също, бмв 3-серия много ми е тясна вътре, 5-цата ми е голяма и не я искам, инсигнията не ме изкефи също, а и не видях читава. И сега е времето за шок, какво взех? Знам много добре какви коментари ще предизвика у повечето, избора не е бил напълно спонтанен, бях запознат с двигателя и че е капризен и т.н. - Mazda CX-7 2.3 Disi Turbo Sport 260hp, ръчка. Една от основните тежести на везната е състоянието на автомобила, пълната сервизна история в Мазда Швейцария и че почти ми покри критериите, които бях поставил. На 154к км е 2008 година. Няма никакви шумове звуци от вериги, турбини и т.н. Изглежда осбслужвана на време и пазена. Сега е в бокса за обслужване, има блокирали предни апарати - правиме ребилд, биалетки, масла, отзад дискове и общо взето е това на този етап. Ще и врътна едни 3-4 хиляди км и ще видим как ще се държи, евентуално ако не ме устройва разхода (дават го от 9-12л извънграда, града 13-16) ще сложа инжекцион с хубаво мазане. Знам и детските болести - основно скапани масла и ненавременно обслужване - масло на 7-8000 км. Внимаване за звуци от двигателя, верига. Ако турбото сдаде багажа не е проблем - рециклиране или ново, тогава може и веригата направо да сменя. От това което събрах като информация при правилно обслужване си деянат до 300-400 х км без проблем, ако не се обслужва турбината може да умре и за 40 х км. Двигателя има много общо с форд, но не целият, но има части и е познат на майсторите като цяло. Много ми харесва и поведението на машината - пъргава е, стабилна, директна, а пък товаря количката и багажа без проблем и просвета е голям плюс определено за нашите пътища. Сега си чакам и гумите 19-ки от чужбина, че в БГ няма асортимент нещо. Ще пиша в темата ако излизат някакви проблеми с цел полезна информация.
Re: Избор на бързо комби 4х4
Честито колега, много безаварийни километри и дано да ти служи вярно маздюхата. Това трябва да е двигателя от Mazda 6 MPS, който е много приятен за каране. Имай предвид, че по спомен трябва да е с премиум бензин. Също така пъргавината и поведението се срива лекичко заради естеството на купето CX-7. Щом ти покрива изискванията и си доволен, това е важното :)
- Petrolhead
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на бързо комби 4х4
значи накрая нито комби, нито бързо .....
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на бързо комби 4х4
Честито и от мен, колега.
Ама нещо не ми се връзва - гледана кола със сервизна история пък с блокирали предни спирачни апарати.
Ама нещо не ми се връзва - гледана кола със сервизна история пък с блокирали предни спирачни апарати.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на бързо комби 4х4
"154к км" по километраж. Иначе е на 300.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на бързо комби 4х4
Нищо лично, но последните два коментара са напълно излишни.
...
На боб ли ги виждате тия неща, или в кристално кълбо?!
Съвсем възможно е всичко да е както е описано, включително блокиране на спирачни апарати на гледана кола.
...
На боб ли ги виждате тия неща, или в кристално кълбо?!
Съвсем възможно е всичко да е както е описано, включително блокиране на спирачни апарати на гледана кола.
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: Избор на бързо комби 4х4
Няма да качвам електронната сервизна книжка и една камара документи доказващи пробега :) . Апаратите задържат, но се кара, но леко пририпва на първа и решихме да ги правим на ново, можеше просто да се раздвижат със спрейче. Вероятно е стояла последните месеци без да се кара навън. За комби, реално това е повдигнато комби = кроссоувър, за бързо зна мен 7.9с до 100км е прилично, да, не е ракета, но може да се раздва газ. Все пак ще е основно за семейни цели, пък в лютеничката от време на време. Като цяло каквото видях от другите марки нищо не ми хареса, пълни крашове навсякъде, а да ходя по чужбина да търся не ми се занимаваше. За тази Мазда не търсих целенасочено, но изпадна, проверихме какво що и хайде. Двигателя го слагат на 3 и 6 MPS = Mazdaspeed3 /6. За бензина знам, има си ръководство и си пише минимум октан 96 RON. Взел съм му три бардалчета от фен шопа - за инжектори и един фюлерин да правим някаква превенция.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Избор на бързо комби 4х4
stefan4o написа:Честито и от мен, колега.
Ама нещо не ми се връзва - гледана кола със сервизна история пък с блокирали предни спирачни апарати.
Нормално за Швейцария.
Предполагам е почнала да ръждясва тая мазда вече.
Може да са оправили видимото
Общо взето 1.8Т А4 беше най правилния избор лично за мен в тази ситуация.
Това е кола която ще държи цена още доста години, със сигурност е много по здрава от тая мазда, но пък и трудно ще се намери екземпляр понеже много не се продават и има защо.
Тая мазда след още 5 години няма нищо да струва.
Е в крайна сметка, честито за покупката
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта