Здравейте, нов съм и не знам дали задавам правилно въпроса в тази тема. Мисля да стана собсвеник на този вид автомобил https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 0939006661 . До сега бях собсвеник на френски коли, но мисля да сменя . Много ще съм благодарен ако ми съдействате с мнение за този мотор 122 коня бензин 2010 та и като цяло мнение за колата. Рових се във форума но ми е доста трудно да намеря това което търся.
Успешна година на всички и бъдете здрави!
Golf МК6 1.4 122 коня бензин 2010 та
- Larii
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 09 мар 2009 13:07
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: София
Re: Golf МК6 1.4 122 коня бензин 2010 та
Страно ми изглежда шофьорската седалка,какво се надига от страничната опора?
За двигателя изгледай това и ще разбереш доста.
https://youtu.be/ZuTUgziQUVM
За двигателя изгледай това и ще разбереш доста.
https://youtu.be/ZuTUgziQUVM
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Golf МК6 1.4 122 коня бензин 2010 та
По конкретната обява:
Не се вижда хубаво надписа GT на предната решетка дали е GT или е бил GTI и някой е откършил последната буква. Както и да е, нито GT, нито GTI пасват на този екземпляр, т.е. решетката е друга или най-малко надписът е надграждан.
Другото интересно е воланът, който е без копчетата за управление на аудио и т.н., т.е. не е мултифункционален волан, въпреки че колата е с ("голямата") навигация, панорамен покрив и др., с други думи не е лошо оборудвана.
Джантите не са оригинални, км са със сигурност въртяни. Оттам произтича, че веригата трябва да се смени превантивно (грубо бих смятал поне 1000 лева, по-скоро повече), освен ако няма сигурна следа кога е сменяна последно.
Слизайки / качвайки бордюри или в студено време скърцат пластмасите вътре.
След смяна на веригата двигателя е доста тих и приятен и принципно аз съм позитивно изненадан от автомобила, за който нямах високо мнение. Хубаво е да се кара с хубаво масло, а не с най-евтиното възможно, както и да се сменя редовно.
Не се вижда хубаво надписа GT на предната решетка дали е GT или е бил GTI и някой е откършил последната буква. Както и да е, нито GT, нито GTI пасват на този екземпляр, т.е. решетката е друга или най-малко надписът е надграждан.
Другото интересно е воланът, който е без копчетата за управление на аудио и т.н., т.е. не е мултифункционален волан, въпреки че колата е с ("голямата") навигация, панорамен покрив и др., с други думи не е лошо оборудвана.
Джантите не са оригинални, км са със сигурност въртяни. Оттам произтича, че веригата трябва да се смени превантивно (грубо бих смятал поне 1000 лева, по-скоро повече), освен ако няма сигурна следа кога е сменяна последно.
Слизайки / качвайки бордюри или в студено време скърцат пластмасите вътре.
След смяна на веригата двигателя е доста тих и приятен и принципно аз съм позитивно изненадан от автомобила, за който нямах високо мнение. Хубаво е да се кара с хубаво масло, а не с най-евтиното възможно, както и да се сменя редовно.
- jordan17772
- Мнения: 670
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf МК6 1.4 122 коня бензин 2010 та
Прекрасна кола. Само задължително смени пълен комплект вериги, нова спирачна течност, антифриз,масло със спецификация 507 00 и всички филтри. Два чифта нови гуми и само бензинец ти пожелавам.
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Golf МК6 1.4 122 коня бензин 2010 та
jordan17772 написа:масло със спецификация 507 00
507 00 е за дизел, за бензин е 504 00
- jordan17772
- Мнения: 670
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf МК6 1.4 122 коня бензин 2010 та
mukot написа:jordan17772 написа:масло със спецификация 507 00
507 00 е за дизел, за бензин е 504 00
507 00 включва в себе си и 504 00. Тоя двигател може и с 502 00 да го караш, но смяната на масло трябва да бъде 50 моточаса по-малко.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf МК6 1.4 122 коня бензин 2010 та
VW 507 е спека на тоя двигател, по ред причини. Горещо не препоръчвам да го карате с каквото и да е било 502...
+1 за машината, но точният екземпляр не е ок/аз не бих го гледал даже/ търси нещо с "реален" пробег или нещо което може да се провери реално. Така е котка в чувал. Препоръчвам ти да гледаш екземпляри 2012 производствена или 2013 моделна година...
+1 за машината, но точният екземпляр не е ок/аз не бих го гледал даже/ търси нещо с "реален" пробег или нещо което може да се провери реално. Така е котка в чувал. Препоръчвам ти да гледаш екземпляри 2012 производствена или 2013 моделна година...
Последна промяна от StS на Вто 04 яну 2022 0:14, променено общо 1 път.
Re: Golf МК6 1.4 122 коня бензин 2010 та
Чувал съм и съм чел, че това са много дефектни коли. Аз не бих взел 1.4 но всеки си решава сам.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf МК6 1.4 122 коня бензин 2010 та
А практически опит имаш ли?
Re: Golf МК6 1.4 122 коня бензин 2010 та
Километрите, предната решетка, шофьорската седалка, волана и по-скоро ограниченоста му от липса на бутони... Иначе привидно добре оборудвана кола, чак подгрев на седалките /не е характерно за масовия TSI голф, и пръскалки на фаровете има също.../. Някой модели от този тип навигация имат блутут, който е приятен за ползване като хендсфри, и за пускане на музика... Та, ако си късметлия, току виж се окаже че имаш блутут.
Километрите и комби версия не кореспондират, комби на запад се купува за да се кара... Но аз не му връзвам кусури на тази база, кола не се плаши от каране, плаши се от негледане.
Хубаво е да се запознаеш със симптомите на несменена верига, за да знаеш къде си горе-долу /смяната и е около 500 лв. грубо/, и може да свалиш от цената като евентуално бъдещ разход. Не се обаждай че ще ходиш да я гледаш, за да не я запалят преди да отидеш, на студено веднага лъсва проблема.
Иначе другото е като при всяка една кола, или ремонтираш навреме, или после страдаш малко повечко.
Аз лично нямам оплаквания от този тип двигател, а съм навил някакви километри... Въпреки че така негативно подходих, че всеки момент очаквах да ми се предаде в ръцете. С времето се свиква, не е самолет, но турбото се включва доста рано, и имаш равномерна тяга докато имаш място на обортомера. Разход от 5 л/100 км нагоре, като колкото по-тежък крак, толкова по-висок. Ако много се засилваш си харчи като големите коли хахаха, но аз съм спокоен шофьор и нещата варират в диапазон 5,5 -6 /100 извън града.
Километрите и комби версия не кореспондират, комби на запад се купува за да се кара... Но аз не му връзвам кусури на тази база, кола не се плаши от каране, плаши се от негледане.
Хубаво е да се запознаеш със симптомите на несменена верига, за да знаеш къде си горе-долу /смяната и е около 500 лв. грубо/, и може да свалиш от цената като евентуално бъдещ разход. Не се обаждай че ще ходиш да я гледаш, за да не я запалят преди да отидеш, на студено веднага лъсва проблема.
Иначе другото е като при всяка една кола, или ремонтираш навреме, или после страдаш малко повечко.
Аз лично нямам оплаквания от този тип двигател, а съм навил някакви километри... Въпреки че така негативно подходих, че всеки момент очаквах да ми се предаде в ръцете. С времето се свиква, не е самолет, но турбото се включва доста рано, и имаш равномерна тяга докато имаш място на обортомера. Разход от 5 л/100 км нагоре, като колкото по-тежък крак, толкова по-висок. Ако много се засилваш си харчи като големите коли хахаха, но аз съм спокоен шофьор и нещата варират в диапазон 5,5 -6 /100 извън града.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта