голф 5 2005 г 2.0 fsi +/- на колата
голф 5 2005 г 2.0 fsi +/- на колата
Здравейте, харесал съм си голф 5 2005 г 2.0 fsi, от коментарите които прочетох разбрах че моторите горят масло и харчат доста. Може ли някои да ми обясни накратко +/- на колата за да добия представа дали съм на път да се прецакам с тази кола. Благодаря предварително мотора е 150 hp на 200000 км
Re: голф 5 2005 г 2.0 fsi +/- на колата
Колега, доста е трудно да се кажат какви са + и - на кола 2005-та година, защото състоянието е водещо. Т.е. дори и нещо което е + или минус на твоята може да е добре/зле и само ще чешем езиците. Изобщо не са икономични, газта е тегава работа, масло си харчат по над 1.5литра. Ако са били третирани с "дебело" масло, защото иначе го гори, очаквай да доливаш по 1 туба между смени на масло в зависимост от карането. Има го и 4motion, но ако не ти трябва, по-добре без него. Свещи се сменят по-често, вътре се изтърква една идея по-малко от Г4, по-широк и комфортен е от Г4. Възможно е да имаш проблеми с климатизацията. Възможно е да имаш проблеми и с катализатори. Напълно е възможно щом е на 200к да се наложи ревизия на мотора в близко бъдеще.
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 5 2005 г 2.0 fsi +/- на колата
Накратко : само минус . Плюсовете са за майсторите им и магазините за части.
На такива км., години и генерация мотори беж далеч от това недоразумение.
Кола с директно впръскване се купува, само ако има и предвпръск в смук. колектори.
А най-добре, ако ще е бензин, да е не е с директно впръскване и да няма турбо. Търси друга марка кола за бензинова от тия години. ФВ има такива , но са с нефелни моторчета и чупливи скорости. Не ти трябва .
На такива км., години и генерация мотори беж далеч от това недоразумение.
Кола с директно впръскване се купува, само ако има и предвпръск в смук. колектори.
А най-добре, ако ще е бензин, да е не е с директно впръскване и да няма турбо. Търси друга марка кола за бензинова от тия години. ФВ има такива , но са с нефелни моторчета и чупливи скорости. Не ти трябва .
Re: голф 5 2005 г 2.0 fsi +/- на колата
Моя гошо набор 2007 не бих казал, че е нефелен и чуплив. 1.6 /102 к.с.. Досега никога не съм доливал повече от 300 мл/10к км.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 5 2005 г 2.0 fsi +/- на колата
Запрян написа:Моя гошо набор 2007 не бих казал, че е нефелен и чуплив. 1.6 /102 к.с.. Досега никога не съм доливал повече от 300 мл/10к км.
Да не го урачасаш само
С колко оборота си го карал най-много?
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 5 2005 г 2.0 fsi +/- на колата
Запрян написа:Моя гошо набор 2007 не бих казал, че е нефелен и чуплив. 1.6 /102 к.с.. Досега никога не съм доливал повече от 300 мл/10к км.
Благ спамец стана тука,
нека не заблуждаваме хората, двата двигателя нямат нищо общо. 1.6 MPI може да кара до 500-600к км без основни ремонти, ако се държиш добре с него...
Re: голф 5 2005 г 2.0 fsi +/- на колата
stefan4o написа:Запрян написа:Моя гошо набор 2007 не бих казал, че е нефелен и чуплив. 1.6 /102 к.с.. Досега никога не съм доливал повече от 300 мл/10к км.
Да не го урачасаш само
С колко оборота си го карал най-много?
Да се самоурочасам викаш а? По-скоро е до поддръжка и експлоатация. Обороти за минимално време или постоянни на магистрала? Крам спокойно 140-150 на магистралата, рядко и за кратко с повече.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 195 госта