Hustara написа: Сегашната ми кола е Мерцедес е270 2002.
Колега, ако си мислиш, че с повече пари ще вземеш повече кола от мерца Е 270, твърде е вероятно да останеш излъган... даже да е по-нова и даже да е пак мерц, по ред причини. Аз винаги бих предпочел стар чугун пред нов алуминий, независимо от това колко лъскав е последния. В гаража имам стари чугуни и един по-нов и лъскав алуминий и познай от къде ми идват проблемите! Колкото по-нова е една кола, толкова по-зле са нещата с качеството, но още по-зле е поддръжката, дори в оторизиран сервиз. Степента на подготвеност на "майсторите" е трагична и причината за това е в липсата на професионална подготовка, която пък я няма заради текучеството. Всеки келеш, който поработи някоя друга година в един сервиз започва да си мисли, че го цакат и гледа да започне нещо свое и започва от гараж. Е, сега е пълно с гаражни майстори, чието ниво е отчайващо, без да имат капацитет и технологично обезпечение. В големите сервизи имат техническо обезпечение, но нямат подготвени диагностици... На практика се случва следното - възниква проблем, караш колата и я оставяш, след седмица още нямат решение - викали са няколко специалиста (на свободна практика), които работят на повикване (щото на заплата искат много пари), които също са вдигали рамене... Вземаш си колата и я караш в друг сервиз - минава още седмица... и така не е ясно до кога. Накрая се започва по метода на пробата и грешката. И всичко това е защото тия младежи нямат системни знания, а разчитат само на диагностиката. По този път минах и смених един куп неща (дефакто за всяка от хипотезите) а накрая се оказа нещо съвсем различно (несъвместим горивен филтър, който е започнал да се разпада). В резултат хвърлени близо 1200 лева за хипотези, заради нещо елементарно. Не всичко се записва като грешка и се отчита правилно. Като ще избираш автомобил, гледай да е такъв, който съответства не само на джоба, но и на нивото на "майсторите" в града където живееш (в София може да е по-различно, но не много по-различно).