Здравейте. Интересува ме закупуването на B8 пасатче и исках да попитам дали някой от Вас е ходил и се е интересувал от два автомобила, които мисля да отида на място и да ги видя. Просто събирам информация предварително да знам дали въобще да ходя. И двата са BiTiDi и като цяло си приличат по екстрите.
София - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=mz11c0
Шумен - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=mz11c0
Интересува ме техническото им визуално състояние, а ако някой ги е карал във сервиз даже е бонус. Благодаря предварително.
Passat B8 2.0 TDI 240 к.с. Обява въпрос
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 Обява въпрос
Като ми напишат ФУЛЛ за кола, на която ѝ липсват основни неща като лед завиващи фарове и ... започвам да бЕгам, бате ...
Иначе на пръв поглед основната разлика между двете е, че едната има самопаркиране, но няма дигитално табло и обратното.
Може би Шуменската малко повече ме грабва, но това разбира се е от картинките. Като допълнение при нея има втори комплект гуми, регистрация и т.н., което си е бонус, но пък защо е пусната за продажба, щом току що е внесена, обута, обслужена, регистрирана и застрахована?
Иначе на пръв поглед основната разлика между двете е, че едната има самопаркиране, но няма дигитално табло и обратното.
Може би Шуменската малко повече ме грабва, но това разбира се е от картинките. Като допълнение при нея има втори комплект гуми, регистрация и т.н., което си е бонус, но пък защо е пусната за продажба, щом току що е внесена, обута, обслужена, регистрирана и застрахована?
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Passat B8 Обява въпрос
Кола на 200000+ км тамън те чака да я купиш и да почнеш да ремонтираш , което ще се случи съвсем скоро след като я подкараш ежедневно. Всичко според предишния стил на каране на собственика е на път полуизносено или минимум на 50% износено , даваш 30 000 лева и незнаеш на какъв чеп си попаднал няма гаранция няма нищо.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 Обява въпрос
+1 и на двете ресурса е към края оттука насетне само тежки ремонти... Ако имаш фонд 2-3К/годишно само за ремонтец, скачай.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Passat B8 Обява въпрос
Всичко е на късмет , но кола на над 200 000 км късмета е значително по малък. Но всички коли нововнос са така , много километри или катастрофирали.
Моя съвет е , ако ще рискуваш рискувай , но имай заделени поне 5-6 бона за стягане ако нещо се окоти.
Моя съвет е , ако ще рискуваш рискувай , но имай заделени поне 5-6 бона за стягане ако нещо се окоти.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Обява въпрос
drotomir написа:Кола на 200000+ км тамън те чака да я купиш и да почнеш да ремонтираш , което ще се случи съвсем скоро след като я подкараш ежедневно. Всичко според предишния стил на каране на собственика е на път полуизносено или минимум на 50% износено , даваш 30 000 лева и незнаеш на какъв чеп си попаднал няма гаранция няма нищо.
Струва ми се, че леко разкрасявате нещата. На 300хил може и да започват редовни ремонти, но 200 е твърде "оптимистично" или се отнася за разни трицилиндрови или дизел 1.4.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Passat B8 Обява въпрос
Ако нищо не е пипано по колата до сега през тези 200+ хкм , то определено ще има какво да се прави.Такава кола за тези пари трябва да се провери щателно преди покупка за да няма после разочарование.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 Обява въпрос
Според мен я пробвай тази Софийската на 28 к лв ... ако километрите са реални и е обслужвана както трябва, и ти я обслужваш ккакто трябва ... до 300 к им дават да карат без много грижи.
Като за тези пари я огледай ... то така на картинка добре, но да не са удряни, мотора да не е пипан/ремонтиран, изкарай им историята ... дет се вика ако то пратят рамата може да ги провериш без дори да ходиш да ги гледаш на първо време.
Като за тези пари я огледай ... то така на картинка добре, но да не са удряни, мотора да не е пипан/ремонтиран, изкарай им историята ... дет се вика ако то пратят рамата може да ги провериш без дори да ходиш да ги гледаш на първо време.
Re: Passat B8 Обява въпрос
И аз мисля да отида евентуално да я видя, обслужвана е на 30к масло и 60к DSG и разбира се ще направя задължително проверка на VIN за 30тина лева им излиза историята, ако има нещо.
Просто искам да знам дали някой ги е гледал, защото не съм близко до нито една от тях и преди да се разкарам до там, малко повече инфо исках да събера.
Просто искам да знам дали някой ги е гледал, защото не съм близко до нито една от тях и преди да се разкарам до там, малко повече инфо исках да събера.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Passat B8 Обява въпрос
Истината е, че на тези километри обикновено се правят няколко по-сериозни неща и обслужвания и след това до 300 000 само масло и филтри. Обаче първо няма гаранция, че това са реалните километри и второ кое и как е направено от смените на основните неща може евентуално от наистина частно лице да разбереш. Търговец ли е... по-добре не! При тия цени под 2000 лева чиста печалба няма как да е, а и не искат да се пазарят дори и при намерен конкретен проблем.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Обява въпрос
При сегашната криза в колите втора ръка според мен печалбата ще е доста повече (желаната, разбира се). Няма гаранция за километрите, задължително официален сервиз, иначе не си струва риска за тази сериозна сума. Не се доверявай на сервизните им книжки, само проверка в официален VW дилър- първата в София, втората- във Варна.
Re: Passat B8 Обява въпрос
За мен шуменската е по-интересна. Като екстри не виждам да имат много общо (освен навигацията).
Имай предвид, че при кола нов внос няма такси по прехвърлянето, докато при кола с регистрация на подобна стойност ще има едни 2000 лева такси. Конкретно при тези двете да речем това се компенсира от платеното КАСКО и втория комплект гуми.
200х км при ясна сервизна история не са драма за мен. Много е вероятно и двете да са за обслужване обаче. Интересно какво е обслужено на шуменската, защото при тези километри ако е само масло на двигателя и филтри купе е несериозно :) Питай за ремъци, съединители, халдекс ...
Имай предвид, че при кола нов внос няма такси по прехвърлянето, докато при кола с регистрация на подобна стойност ще има едни 2000 лева такси. Конкретно при тези двете да речем това се компенсира от платеното КАСКО и втория комплект гуми.
200х км при ясна сервизна история не са драма за мен. Много е вероятно и двете да са за обслужване обаче. Интересно какво е обслужено на шуменската, защото при тези километри ако е само масло на двигателя и филтри купе е несериозно :) Питай за ремъци, съединители, халдекс ...
Re: Passat B8 Обява въпрос
VWGT написа:За мен шуменската е по-интересна. Като екстри не виждам да имат много общо (освен навигацията).
Имай предвид, че при кола нов внос няма такси по прехвърлянето, докато при кола с регистрация на подобна стойност ще има едни 2000 лева такси. Конкретно при тези двете да речем това се компенсира от платеното КАСКО и втория комплект гуми.
200х км при ясна сервизна история не са драма за мен. Много е вероятно и двете да са за обслужване обаче. Интересно какво е обслужено на шуменската, защото при тези километри ако е само масло на двигателя и филтри купе е несериозно :) Питай за ремъци, съединители, халдекс ...
Проблема е , че тази няма сервизна книжка и евентуално ще и направя vin check. Човека каза , че ще сменя демпфера и ако наистина е така и всичко е ок, дано от vw Ми дадът сервизна история, тогава мога да се замисля за нея
Последна промяна от IvanMan на Сря 19 яну 2022 6:47, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "нов отговор"!
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 Обява въпрос
История, история ... ама макс последно влизане преди 6 месеца - година ... че ако последната история е преди 2 години на 200 к ... не се връзва. Масово гледат колко км е при последното документирано влизане и ги въртят до там. Добре е че MQB платформите още не са се научили добре да ги въртят и винаги оставят следи ... стига да знаеш къде да гледаш де.
Re: Passat B8 Обява въпрос
За мен пък километража не е дстатъчно условие да преценя колата. Масово купувача гледа цифричките на километража, защото до там разбира. Изпуска се момента обаче, че един автомобил за 30хил мога да му нанеса такива поражения, че да предпочетете да карате пасат на 450хил пред този за 30хил. Взимал съм кола на 80хил реални от познат и си беше супер, но имах и такава от авто къща на 40хил и бях потресен как може за толкова малко километри да са нанесени толкова много щети и почти да нямаше място , на което някой да не е човъркал нещо... Колега си купи А6 4ф на 260 хил , в последствие засякохме , че преди 6 години е било на 440хил в представителството за марката в испания, ми кара си го още и колата е бонбон вече е на 380 по километраж, което е 460 по последните данни, а вероятно на мноооого повече. Каквото и да се наложи да правим по тая кола сме първите, които пипат.
Двата пасата за мен също нямат особени прилики. Не съм ги разглеждал в детайли, но дори основните екстри им се разминава, салон, панорама... Колегата group доста ентусиазирано обясняваше нещата за неговия Alltrack на платформата на В8, и се заформи доста полезна тема, но разбира се многото "разбирачи" и хора , които зад екраните обичат много да понамразват останалите му спряха ентусиазма. Оказа се, че двигателите от това поколение са доста сложни и не за всеки, това са двигатели и задвижвания, които си искат своето, официални сервизи, или такива на високо ниво, наемат се и гаражни майстори, някои са много в час, но като цяло ги избягват или ако се захванат правят основните неща и пак има поразии, защото това не е автомобил , на който да се учиш с проба грешка.
Не знам доколко важен е критерия би-турбо с най-мощния двигател , но този двигател е с най-сложната и най-скъпа подръжка. Няма нищо общо с масовите 2.0тди 150 , тук си иска кеш и варианти нямаш почти за нищо.
Двата пасата за мен също нямат особени прилики. Не съм ги разглеждал в детайли, но дори основните екстри им се разминава, салон, панорама... Колегата group доста ентусиазирано обясняваше нещата за неговия Alltrack на платформата на В8, и се заформи доста полезна тема, но разбира се многото "разбирачи" и хора , които зад екраните обичат много да понамразват останалите му спряха ентусиазма. Оказа се, че двигателите от това поколение са доста сложни и не за всеки, това са двигатели и задвижвания, които си искат своето, официални сервизи, или такива на високо ниво, наемат се и гаражни майстори, някои са много в час, но като цяло ги избягват или ако се захванат правят основните неща и пак има поразии, защото това не е автомобил , на който да се учиш с проба грешка.
Не знам доколко важен е критерия би-турбо с най-мощния двигател , но този двигател е с най-сложната и най-скъпа подръжка. Няма нищо общо с масовите 2.0тди 150 , тук си иска кеш и варианти нямаш почти за нищо.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта