Избор на семеен автомобил (до 40к)
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Няма нужда да чета за нещо което виждам, ама ок - щом в гугъл го пише - вярно е. :)
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Не подкрепяш с никакви доводи твоето твърдение,че проблема е само при BiTDI, a аз просто ти давам малко теми за размисъл, има 60 теми в audi-sport.net и 70 в tdi-club свързани с dsg flywheel rattle noice.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
на моя Пасат, който е на 144000 км не се е раздрънкал още. А е 2.0 TDI 190 hp. На брат ми на Октавията на 60 К също не се е раздрънкал 2.0 TDI 150 hp.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Възможно, на бившата ми кола пък дрънкаше на 100000, 2.0TDI 150 коня 2017 г. DQ250.
Зависи как е карана колата и колко е ползван start/stop
При активно ползване на start/stop и предимно градски преход има хора който се оплакват,че за 40 000км се раздрънква маховика, след гаранционна смяна и същата експоатация резултата е същия.
Зависи как е карана колата и колко е ползван start/stop
При активно ползване на start/stop и предимно градски преход има хора който се оплакват,че за 40 000км се раздрънква маховика, след гаранционна смяна и същата експоатация резултата е същия.
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Със какво честото палене и гасене ще повлияе на маховика или на ДСГ ?
И това само за дизелите ли важи или е всеобщ проблем VAG групата като цяло ?
И това само за дизелите ли важи или е всеобщ проблем VAG групата като цяло ?
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 9:42
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: 1900 TDI BLS
- Местоположение: Кърджали
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
А може ли да се спре старт-стоп системата, но да не се активира след ново палене на колата?
- pavel31
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пет 14 дек 2012 21:44
- Автомобил: Skoda Kodiaq NS748Z TDI 140kW 4x4
- Двигател: DFHA 2017
- Местоположение: Варна
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Здравейте,
Влизам и аз в темата понеже преди 2 години бях с подобна дилема. Имали сме 4 различни модела Субара (продължаваме да имаме 2 модела родата - /Импреза на жена ми за града/Аутбек за влекач и рибарник на баща ми/). След търсене и размишляване се спрях на:
1. ДасВелт Ауто - по-конкретно Варна и останах доволен и приятел с човека, който ми задвижи покупката.
Дадоха ми цяла история на колата - какви удари е имала и какви ремонти. Всичко беше коректно и точно.
2. Пассат: 150 коня (предно), DSG6 2016та (127 000 км/ сега на 150 000) - разходи и проблеми - да не казвам никакви ама основно дреболийки, които са консуматив (писал съм из разделите за различни работи, които съм сменял). Разход на гориво - след Субарата се преродих: 5,6,7,8,9,10/100 (извънградско/градско). Данък ~ 90 лева. За справка Форестър 2.5ХТ в града разход - 21/100 , данък ~ 380/400 лева.
По отношение на комфорт при Пассат: жената и детето го обожават и основно с него сме извънграда.
В годината ми трябват сумарно около 10 пъти 4х4, и всеки път си казвам да имаш 4х4, когато ти трябва е безценно! За мен може би перфектната комбинация би била: Passat B8 190hp 4motion, но предвид факта, че имаме една импрезка 1,5 4х4 реших да не отивам към 190 к.с. 4motion (за сега ). Проблеми (психарии) с ДПФ и тем подобни нямам. Спазваш ли това, което е написано в книгата: колата да се кара -> няма да имаш проблеми.
Бих препоръчал също така да гледаш ако искаш Сув/Комби: Subaru Outback 2.5 след 2010та година (слагаш газово и ще си МЕГА доволен, разходи почти никакви няма да имаш и са мега здрави) или Хонда CR-V (подкрепям мнението на един колега по-рано). Имай предвид, че япончетата при едни и същи години ще ти се сторят няколко идеи по-демоде за сметка на Пассат/Супърб (което при мен натежа при избора дали да остана на Субару или да се върна към първата любов VW)
Послепис: Пассата е успешен къмпингар и влекач на лека караванка (отскоро), така че във всички отношение е един прекрасен избор (да се разбира и Супърб)
Поздрави!
Влизам и аз в темата понеже преди 2 години бях с подобна дилема. Имали сме 4 различни модела Субара (продължаваме да имаме 2 модела родата - /Импреза на жена ми за града/Аутбек за влекач и рибарник на баща ми/). След търсене и размишляване се спрях на:
1. ДасВелт Ауто - по-конкретно Варна и останах доволен и приятел с човека, който ми задвижи покупката.
Дадоха ми цяла история на колата - какви удари е имала и какви ремонти. Всичко беше коректно и точно.
2. Пассат: 150 коня (предно), DSG6 2016та (127 000 км/ сега на 150 000) - разходи и проблеми - да не казвам никакви ама основно дреболийки, които са консуматив (писал съм из разделите за различни работи, които съм сменял). Разход на гориво - след Субарата се преродих: 5,6,7,8,9,10/100 (извънградско/градско). Данък ~ 90 лева. За справка Форестър 2.5ХТ в града разход - 21/100 , данък ~ 380/400 лева.
По отношение на комфорт при Пассат: жената и детето го обожават и основно с него сме извънграда.
В годината ми трябват сумарно около 10 пъти 4х4, и всеки път си казвам да имаш 4х4, когато ти трябва е безценно! За мен може би перфектната комбинация би била: Passat B8 190hp 4motion, но предвид факта, че имаме една импрезка 1,5 4х4 реших да не отивам към 190 к.с. 4motion (за сега ). Проблеми (психарии) с ДПФ и тем подобни нямам. Спазваш ли това, което е написано в книгата: колата да се кара -> няма да имаш проблеми.
Бих препоръчал също така да гледаш ако искаш Сув/Комби: Subaru Outback 2.5 след 2010та година (слагаш газово и ще си МЕГА доволен, разходи почти никакви няма да имаш и са мега здрави) или Хонда CR-V (подкрепям мнението на един колега по-рано). Имай предвид, че япончетата при едни и същи години ще ти се сторят няколко идеи по-демоде за сметка на Пассат/Супърб (което при мен натежа при избора дали да остана на Субару или да се върна към първата любов VW)
Послепис: Пассата е успешен къмпингар и влекач на лека караванка (отскоро), така че във всички отношение е един прекрасен избор (да се разбира и Супърб)
Поздрави!
Последна промяна от pavel31 на Съб 16 апр 2022 9:31, променено общо 1 път.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
pavel31 написа:1. ДасУелт Ауто
Welt=велт
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 9:42
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: 1900 TDI BLS
- Местоположение: Кърджали
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Свързах се с човек от Порше София Изток вече и ми каза, че няма как за по-малко 60к да ми вкара кола от Германия, което на мен ми се струва адски много. Така като гледам или ще трябва да ходя да търся кола в Германия или да взимам тази от Търново на 190к. Иначе и аз съм чувал, че 240 к.с. имат повече проблеми с маховиците
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
От доста време насам карам само VW с DSG. Поне 10-на автомобила, като започнем от Голф 5 2.0 TDI 170 к.с., минем през всичките версии на комън рейл 2.0 дизел със 150, 190, 240 к.с., включително и 4motion, и стигнем до бензинови 2.0 EA888 Gen3. Е как пък при нито един нямаше проблем с маховик, независимо от километрите? От 20 000 до 280 000 км.
Всичко е въпрос на внимателно гледане и малко доза късмет. Освен това, дори пустият маховик да вземе да почине, не струва 10 000 лева. Не си разваляйте кефа от закупуване на нов (за вас) автомобил с прекалени терзания за това какво може да се счупи. Не казвам, че човек трябва да избира със затворени очи, но един нормален обстоен преглед преди покупка и запознаване със сервизната история за мен са напълно достатъчни.
Относно изборът на търсения автомобил - може да се намери и в твоя бюджет, просто трябва да се направи някакъв компромис - или да е на по-голям пробег, или да му липсват някои екстри ...
Всичко е въпрос на внимателно гледане и малко доза късмет. Освен това, дори пустият маховик да вземе да почине, не струва 10 000 лева. Не си разваляйте кефа от закупуване на нов (за вас) автомобил с прекалени терзания за това какво може да се счупи. Не казвам, че човек трябва да избира със затворени очи, но един нормален обстоен преглед преди покупка и запознаване със сервизната история за мен са напълно достатъчни.
Относно изборът на търсения автомобил - може да се намери и в твоя бюджет, просто трябва да се направи някакъв компромис - или да е на по-голям пробег, или да му липсват някои екстри ...
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Каква ли е разликата да изминеш 100000км с Пасат купен за 20000лв и Пасат за 40000лв. Можели да се окаже че по евтиния ще ги измине по безпроблемно и съответно за по малко лев
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Само някой със специални способности би могъл да познае с точност
- group®
- Темерут
- Мнения: 9874
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Моята за 190к км има два сменени маховика.
Само да кажа.
Само да кажа.
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 9:42
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: 1900 TDI BLS
- Местоположение: Кърджали
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Здравейте, смятате ли че тази кола е възможно да е highline както е написано. Понеже салона и стоповета са на комфортлайн.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=o0v02r
1. Също така може ли да ме светнете как мога да позная дали колата има ACC?
2. ACC се казва крузконтрола с радар, който наблюдава и следи колите на магистрала?
3. Front assist ли се казва асистента, който спира ако засече препиядствие пред колата?
4. Вече знам, че когато колата е с пръскалки на фаровете фаровете са ниво 2 (т.е. с асистент за дълги светлини), но тези фарове може ли да се познаят и по нещо друго?
5. Ниво 1 фаровете със сменяема лед крушка ли са, защото предполагам, че ниво 2 се подменя целия фар при проблем?
6. Как мога да разбера кои коли имат mirror link или там както се казва функцията за да се свързва към телефона (интересувам се за Android устройства)?
7. Има ли разлика между това mirror link и Android auto интеграция?
8. Какво е мнението ви за Superb? Бях на оглед на един и ми се стори доста добре като материали, но нямам идея как ще е като изолация?
В момента са ме впечатлили ледните обяви:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=nvt0qm
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=o0v02r
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=o0v02r
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=o0v02r
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=nvt0qm
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=o2z9ud
как бихте коментирали тези обяви?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=o0v02r
1. Също така може ли да ме светнете как мога да позная дали колата има ACC?
2. ACC се казва крузконтрола с радар, който наблюдава и следи колите на магистрала?
3. Front assist ли се казва асистента, който спира ако засече препиядствие пред колата?
4. Вече знам, че когато колата е с пръскалки на фаровете фаровете са ниво 2 (т.е. с асистент за дълги светлини), но тези фарове може ли да се познаят и по нещо друго?
5. Ниво 1 фаровете със сменяема лед крушка ли са, защото предполагам, че ниво 2 се подменя целия фар при проблем?
6. Как мога да разбера кои коли имат mirror link или там както се казва функцията за да се свързва към телефона (интересувам се за Android устройства)?
7. Има ли разлика между това mirror link и Android auto интеграция?
8. Какво е мнението ви за Superb? Бях на оглед на един и ми се стори доста добре като материали, но нямам идея как ще е като изолация?
В момента са ме впечатлили ледните обяви:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=nvt0qm
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=o0v02r
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=o0v02r
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=o0v02r
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=nvt0qm
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=o2z9ud
как бихте коментирали тези обяви?
Re: Избор на семеен автомобил (до 40к)
Най-вероятно не е хайлайн, а комфортлайн (за най-бърз ориентир гледай рейлинга на тавана, на хайлайн стандартно са хром). Но това няма чак такова значение, гледай реалното оборудване на колата.
1.2. Лявото лостче има един бутон, като го натиснеш на инфодисплея излизат всички помощни системи (car/settings/driver assistance), с които е оборудвана колата. ACC (да, адаптивен, който следи и реагира на трафика и препятсствия) се активира от бутоните в лявата част на волана (set и другите). Също и в мултимедията можеш да видиш всички налични асистенти.
3. да, фронт асист.
4. Като влезеш в мултимедията на car/settings/light там можеш да видиш дали имаш асистент за фаровете (light assist или dynamic light assist DLA). Фаровете са 3 нива, обикновен халоген, лед1, и лед 2. Тези от снимката са лед2, но това не е гаранция, че имат light assist. За DLA примерно трябва да имаш и камера в огледалото и пак няма гаранция, че ще е актиивиран. Т.е. само по външен вид не може да познаеш дали има асистент.
5. Нямам идея как се сменя лед крушка, на теория би трябвало да надживее колата няколко пъти.
6. Тези функции са достъпни от бутон menu на мултимедията, app connect. Закачаш телефона през USBтп в подлакътника и ако се свърже значи ги имаш.
7. https://www.sygic.com/blog/2018/car-connectivity
8. Супер си е Superb-a. Не разбирам какво е притеснението за изолацията?
1.2. Лявото лостче има един бутон, като го натиснеш на инфодисплея излизат всички помощни системи (car/settings/driver assistance), с които е оборудвана колата. ACC (да, адаптивен, който следи и реагира на трафика и препятсствия) се активира от бутоните в лявата част на волана (set и другите). Също и в мултимедията можеш да видиш всички налични асистенти.
3. да, фронт асист.
4. Като влезеш в мултимедията на car/settings/light там можеш да видиш дали имаш асистент за фаровете (light assist или dynamic light assist DLA). Фаровете са 3 нива, обикновен халоген, лед1, и лед 2. Тези от снимката са лед2, но това не е гаранция, че имат light assist. За DLA примерно трябва да имаш и камера в огледалото и пак няма гаранция, че ще е актиивиран. Т.е. само по външен вид не може да познаеш дали има асистент.
5. Нямам идея как се сменя лед крушка, на теория би трябвало да надживее колата няколко пъти.
6. Тези функции са достъпни от бутон menu на мултимедията, app connect. Закачаш телефона през USBтп в подлакътника и ако се свърже значи ги имаш.
7. https://www.sygic.com/blog/2018/car-connectivity
8. Супер си е Superb-a. Не разбирам какво е притеснението за изолацията?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: daimen и 140 госта