cecoa1 написа:Имай в предвид, че Турана го има със заводско окачване за лоши пътища, което е по-високо от нормалното. Такова е серийно при Крос-Туран. За мен с това окачване е по-добре, колата е доста по-висока, а и стойката и ми допада повече. Карал съм точно с такова, и си е доста стабилна колата.
За лукс и класа, според мен е въпрос на ниво на оборудване.
А за вървене, стабилност, усещане, съвета ми от втория пост в темата - Трябва да се пробва и всеки сам си преценява. За мен 1,9-105к.с. си върви достатъчно за нормално каране, тегли от много ниски обороти и предавките са сметнати добре. Е, ако се качиш на него от доста по-бърза кола, отначало се чувства тромав.
Да, Крос Турана е по-височък, но и цената му е доста по-голяма, заглеждах ги, харесаха ми и на мен като стойка, но нямам толкова "барут" на този етап.
На стандартния Туран му дават 13,1см клиренс, което ми се струва много ниско за нашите пътища и ако купя такъв, явно ще се търси вариант за повдигане . На 1,9 - 105к.с. ускорението е 13,5сек. 100км/ч, което ми се струва леко мудно, особено в това забързано време. И да, до сега съм карал с малко по-добро ускорение МПСта. Би ми се искало 2.0 ВММ 140к.с. До колкото разбирам от изчетеното, тоя двигател също е сполучлив както и 1,9 със 105к.с, само че по-мощния двг е с по-добро ускорение - 10,5...6сек. а разликата в разхода е незначителна. Колебая се дали да е с ДСГето или с ръчка кутията - щото и за ск.кутийте като чета и............едните мнения са за ДСГ DQ250 , другите мнения са за ръчни скорости със 6 предавки (то на 140коня май всичките ръчни кутий са със 6 предавки, изключения има при 1,9 с 5 и 6 предавки).