Честито, колега !!
Не се филмирай излишно с ремонти. А относно другото - в началото при подобна придобивка ти се струва пъргава... После като покараш малко ти се иска да е малко по-добре, ако може Това е почти задължителното, което се случва след определен пробег
Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс
Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс
За ремъка на помпата някъде пишат 250хил, на други места 300хил, аз мисля на следващия ангренажен ремък да си го сменя.
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс
Вече няколко пъти преглеждам темата и не мога да разбера за кое поколение и за кой двигател става дума. Доколкото знам в Голф 7 се монтират двигатели от серия ЕА288. А там 1.6TDI би трябвало да е 110 или 115 к.с В същото време в обучението на VW за поколение EA189 пише, че ремъка на маслената помпа е проектиран да изкара живота на колата и не се нуждае от смяна.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс
А там упоменато ли е, колко е животът на колата?
Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс
PzKpfW написа:Вече няколко пъти преглеждам темата и не мога да разбера за кое поколение и за кой двигател става дума. Доколкото знам в Голф 7 се монтират двигатели от серия ЕА288. А там 1.6TDI би трябвало да е 110 или 115 к.с В същото време в обучението на VW за поколение EA189 пише, че ремъка на маслената помпа е проектиран да изкара живота на колата и не се нуждае от смяна.
Не го сменяйте бре. Тъкмо повече работа за сервизите...
Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс
PzKpfW написа:Вече няколко пъти преглеждам темата и не мога да разбера за кое поколение и за кой двигател става дума. Доколкото знам в Голф 7 се монтират двигатели от серия ЕА288. А там 1.6TDI би трябвало да е 110 или 115 к.с В същото време в обучението на VW за поколение EA189 пише, че ремъка на маслената помпа е проектиран да изкара живота на колата и не се нуждае от смяна.
Кода на двигателя е CLHA, ако това има някакво значение.Четох по чужди форуми макс до 200-300 хил. км., в английските форуми пишеше или до 5 години , но един англичанин беше отблелязъл , че само при тях го имало този период 5 години, в другите европейски държави било само на километри.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта