Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Norek
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 05 юни 2013 22:56
Автомобил:
Двигател:

Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот Norek » Пон 28 мар 2022 23:52


Здравейте, колеги предстои ми закупуване на кола и съм се спрял на Голф 7 1.6 тди / 105к.с..Изгледах много ревюта и изчетох доста информация, но все пак реших да попитам следните неща:
1.Колата има ли някакви "детски болести" за които да гледам при огледа.
2.Двигателя надежден ли е, питам, защото прочетох доста теми и ревюта и тотално се обърках.
3.ДПФ като възел проблемен ли е?(стилът ми на каране е следния, около 8000км., но основно извънградско)
Ще се радвам на всяко споделено мнение
Благодаря.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19149
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Въпрос за Голф 7

Мнениеот stefan4o » Вто 29 мар 2022 8:28


Ако пробегът е предимно извънградски - ДПФ-а е нужно да е там, предполагам, че няма да се налага да се мисли за него, ако колата не е на голям пробег де.


thanis
Мнения: 1336
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Въпрос за Голф 7

Мнениеот thanis » Вто 29 мар 2022 8:35


Norek написа:1.Колата има ли някакви "детски болести" за които да гледам при огледа.
2.Двигателя надежден ли е, питам, защото прочетох доста теми и ревюта и тотално се обърках.
3.ДПФ като възел проблемен ли е?(стилът ми на каране е следния, около 8000км., но основно извънградско)


Привет колега директно на въпросите:
1. Детски болести по-скоро за дюзи и прилежащите неща за CR и за състоянието на DSG-то ако ще има такова. Останалите неща, по-скоро са общо състояние. Всичко по охладителната система да се ревизира също.
2. Двигателя е надежден, но не е направен да си състезател. Напълно достатъчна тяга и мощност има да се придвижваш и може да бъде много икономичен с плавно шофиране. За динамични шофьори е 2.0 дизела.
3. ДПФ-а ако са се грижили за него трябва да надживее колата. Ако е използвана предимно градско, може да е в лошо състояние и да се наложи някакъв вид интервенция. Стила на каране няма значение за DPF-a при извънградско, освен ако не мъчиш мотора и не караш с 1300 оборота. Трябва периодично да го изкарваш навън да може да се изчиства, като обръщам внимание, че не скоростта е важна а оборотите и задържането им. Примерно по-добре е за DPF-a за изчистването да караш на 3-та с 2500оборота от колкото на 6-та с 1500 при еднаква скорост.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4248
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Въпрос за Голф 7

Мнениеот tdi fen » Вто 29 мар 2022 9:29


наскоро познат ми сподели че неговият е горивна система delhi и съответно има ядове с нея


Norek
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 05 юни 2013 22:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Голф 7

Мнениеот Norek » Вто 29 мар 2022 9:50


Thanis, колата е 2013г. Ръчни скорости.Купена от в Италия на 110к км, в момента е на 162000км.Обслужена преди 10к км. ,със сменен антифриз, наскоро са сменени филтри и масло.Ще проверя историята по вин, в Италия дали всичко е точно.По принцип съм прагматичен и автомобила ще се кара с добавки.А относно охладителната с-ма нещо конкретно ли имаш направим или общо, питам защото колата ще я гледаме с приятел, и няма оторизиран сервиз в съответното населено място, за да се види пк обстойно.

tdi fen написа:наскоро познат ми сподели че неговият е горивна система delhi и съответно има ядове с нея

Карам рено и съм запознат с тях, ранните дизели са с горивна с-ма на делфи и са доста проблемни , от 2007 г., минават на бош и проблемите приключват:)


kalin09
Мнения: 150
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот kalin09 » Вто 29 мар 2022 13:31


Маслената помпа е с ремък в картера. Силно е препоръчително да се сменя с ангренажа.


Norek
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 05 юни 2013 22:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот Norek » Вто 29 мар 2022 13:54


kalin09 написа:Маслената помпа е с ремък в картера. Силно е препоръчително да се сменя с ангренажа.


Благодаря, това е много полезна информация, в обявата пише, че са сменени ангрегаж и водна помпа, ще питам за ремък на маслените помпа


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 645
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот railfan » Вто 29 мар 2022 14:52


Специално за въпросният "малък ангренаж" на маслената помпа тук във форума има писано - че е направен да изкара живота на колата и че ако се сменя трябва да е на пробег около 300 000.


kalin09
Мнения: 150
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот kalin09 » Вто 29 мар 2022 22:12


railfan написа:Специално за въпросният "малък ангренаж" на маслената помпа тук във форума има писано - че е направен да изкара живота на колата и че ако се сменя трябва да е на пробег около 300 000.

Личните ми наблюдения сочат друго ,а именно разпадане на ремъка на 220-230к км. До тук 3 броя.


Norek
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 05 юни 2013 22:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот Norek » Чет 31 мар 2022 8:53


Малко ъпдейт, вчера бях на оглед , колата много ми хареса, преди 10к км е сменен ангренаж, помпа и т.н. без ремъка на маслената помпа, което го отчитам като грешка.Говорих с човек, който основно ремонтира и обслужва VAG, и ми каза че не е проблем да се свали ангренажа и да се смени въпросното ремъче. Обаче имам друг въпрос, мултимедията на въпросния автомобил е без навигация, има ли възможност 2ра употреба оригинална но с навигация да се монтира.Или
пък да се вземе модула за управление и мултимедията от кола 2017г която е изцяло тъч и да се присъди тоест от MIB1 да мина на MIB2.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4248
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот tdi fen » Чет 31 мар 2022 11:22


най-добре да се сложи китайска мултимедия която е в пъти по-функционална от оригиналната


Потребителски аватар
simo7
Мнения: 225
Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
Автомобил: Джета
Двигател: 2012г
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот simo7 » Чет 31 мар 2022 16:06


Norek написа:Малко ъпдейт, вчера бях на оглед , колата много ми хареса, преди 10к км е сменен ангренаж, помпа и т.н. без ремъка на маслената помпа, което го отчитам като грешка.Говорих с човек, който основно ремонтира и обслужва VAG, и ми каза че не е проблем да се свали ангренажа и да се смени въпросното ремъче. Обаче имам друг въпрос, мултимедията на въпросния автомобил е без навигация, има ли възможност 2ра употреба ориг
инална но с навигация да се монтира.Или
пък да се вземе модула за управление и мултимедията от кола 2017г която е изцяло тъч и да се присъди тоест от MIB1 да мина на MIB2.


Сваля се капака на картера за да се смени това ремъче.Няма там гарнитура ,а се слага специален силикон.Ти провери първо дали е всичко добре по колата и дали са истински км-те и колата и тогава мисли за мултимедии и прочее.Радиото не кара колата да върви.


Norek
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 05 юни 2013 22:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот Norek » Чет 31 мар 2022 21:51


simo7 написа:
Norek написа:Малко ъпдейт, вчера бях на оглед , колата много ми хареса, преди 10к км е сменен ангренаж, помпа и т.н. без ремъка на маслената помпа, което го отчитам като грешка.Говорих с човек, който основно ремонтира и обслужва VAG, и ми каза че не е проблем да се свали ангренажа и да се смени въпросното ремъче. Обаче имам друг въпрос, мултимедията на въпросния автомобил е без навигация, има ли възможност 2ра употреба ориг
инална но с навигация да се монтира.Или
пък да се вземе модула за управление и мултимедията от кола 2017г която е изцяло тъч и да се присъди тоест от MIB1 да мина на MIB2.


Сваля се капака на картера за да се смени това ремъче.Няма там гарнитура ,а се слага специален силикон.Ти провери първо дали е всичко добре по колата и дали са истински км-те и колата и тогава мисли за мултимедии и прочее.Радиото не кара колата да върви.


Да разбира се, колата беше проверена.Поне докато е водена в оторизиран сервиз до 2018г. км са точни.Покарахме я - няма шумове, пуснахме една диагностика имаше няколко грешки в историята - P245300 - датчик за диференциално налягане, P21000 и други, но май са се получили вследствие смяна на акумулатора, без подаване на резервно захранване, което да поддържа ECU-то.Като ги изчистихме, поработи колата на място, но не се появиха повторно.


kalin09
Мнения: 150
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот kalin09 » Чет 31 мар 2022 22:02


simo7 написа:
Norek написа:Малко ъпдейт, вчера бях на оглед , колата много ми хареса, преди 10к км е сменен ангренаж, помпа и т.н. без ремъка на маслената помпа, което го отчитам като грешка.Говорих с човек, който основно ремонтира и обслужва VAG, и ми каза че не е проблем да се свали ангренажа и да се смени въпросното ремъче. Обаче имам друг въпрос, мултимедията на въпросния автомобил е без навигация, има ли възможност 2ра употреба ориг
инална но с навигация да се монтира.Или
пък да се вземе модула за управление и мултимедията от кола 2017г която е изцяло тъч и да се присъди тоест от MIB1 да мина на MIB2.


Сваля се капака на картера за да се смени това ремъче.Няма там гарнитура ,а се слага специален силикон.

Сваля се не само капака на картера ,а и ангренажа ,както и капачето със семеринга на коляновия вал. Задължително нов семеринг ,защото на 90% ще се повреди. Силикона е бял на Елринг ,на име Дирко или сив на Виктор Рейнц. Аз предпочитам втория.


Norek
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 05 юни 2013 22:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за Голф 7 1.6 TDI 105 кс

Мнениеот Norek » Пон 04 апр 2022 13:39


Здравейте отново ,да си споделя мъката, пред дилема съм, харесах си два екземпляра , единия ходих го гледах 2013г. 1.6тди 105кс 165к км(реални).. , проблеми нямаше, пуснах и една проверка през carvertical, излезна пълна и изчерпателна сервизна история , докато колата е била в Италия.Другата на която се спрях е 1.6 тди 110кс 2014г. R- изпълнение с цена 1000лв. По скъпа от предходната, обаче като и пуснах проверка през carvertical , не излезна почти никаква информация само че е закупена 2014, 2018 влиза в сервиз на 30000км, и 2019г е пусната за продаване и отписана от Италия - тук се съмнявам че има превъртане на километража - в момента е на 107к км..Ако отида да е гледам ще.ми хване очите и ако излезе без проблеми при проверката , сигурно ще е взема, обаче ме притесняват неизвестните км.Та се чудя на сигурното ли да заложа, или на лед фаровете и подгряване на седалките :confused - неизвестното



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 165 госта