Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Благодаря на всички за отговорите Ви по зададения от мен въпрос, относно първата смяна на двигателното масло.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
На 12000 я направих аз.Ashtaporr написа:Моля колегите, притежаващи VW T-ROC, с двигател 1.5 TSI
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Vlad777 написа:На 12000 я направих аз.Ashtaporr написа:Моля колегите, притежаващи VW T-ROC, с двигател 1.5 TSI
Това първата смяна на маслото ли? На маслото за първоначално вграждане? Твърде много е, според мен.
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
250 моточаса x средна скорост = отговора в км.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 20 ное 2022 12:40
- Автомобил: T Roc
- Двигател: 1500 tsi OPF 2023
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Здравейте , от вчера имаме нов t-roc 1.5 tsi opf ръчка (не ми се чакаше повече от годи за автомат). Приятна и удобна кола за ежедневието . Имам няколко въпроса към вас относно колата.
1.Забелязах , че при темпомат или отпускане на газта функцията за спиране (гасене) на два от цилиндрите не сработва или поне не показва индикация на таблото. Трябва ли да се активира от някъде ?
2.Как да изключа лайн асистънса по начин така , че да не се активира сам след престой при следващо ползване на колата ?
3.Колата е без пвц кора покриваща двигателя ?!
4.Трябва ли да се разработи двигателя известно време преди да започна да използвам пълния диапазон на оборотите ? (в момента не смея да вкарвам мотора във високи обороти)
1.Забелязах , че при темпомат или отпускане на газта функцията за спиране (гасене) на два от цилиндрите не сработва или поне не показва индикация на таблото. Трябва ли да се активира от някъде ?
2.Как да изключа лайн асистънса по начин така , че да не се активира сам след престой при следващо ползване на колата ?
3.Колата е без пвц кора покриваща двигателя ?!
4.Трябва ли да се разработи двигателя известно време преди да започна да използвам пълния диапазон на оборотите ? (в момента не смея да вкарвам мотора във високи обороти)
Последна промяна от dandos на Пет 02 юни 2023 15:52, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Честито за новата придобивка! Да си го карате със здраве толкова, колкото искате. Има много хубав немски форум за модела, където можете да се запознаете с всичко необходимо. Относно питанията:
1. Не се активира функцията от потребителя, винаги е включена (за съжаление). Тя е стара руска разработка, от времето на Москвич, но засяга само 2 от цилиндрите. При Москвич имаше доста повече възможности. :))
2. С легален софтуер не може да се реализира.
3. Още чакаме становище от VW, дали ще ги модифицират и кога ще ни ги доставят.
4. През първите 1000 километра - само на къси разстояния, с честа смяна на предавките, неравномерно движение и обороти до около 3000. До 5000 километра - плавно повишаване на оборотите нагоре и постепенно натоварване до максимална мощност на мотора.
5. Задължителна смяна на масло и маслен филтър между 5000 и 8000 километра, от там нататък, смяна на ВСЕКИ 8000 километра.
Точка 4 и 5 важат само ако мислите да задържите автомобила за дълго време или мислите да му навъртите 300 000 - 500 000 километра.
Успех!
1. Не се активира функцията от потребителя, винаги е включена (за съжаление). Тя е стара руска разработка, от времето на Москвич, но засяга само 2 от цилиндрите. При Москвич имаше доста повече възможности. :))
2. С легален софтуер не може да се реализира.
3. Още чакаме становище от VW, дали ще ги модифицират и кога ще ни ги доставят.
4. През първите 1000 километра - само на къси разстояния, с честа смяна на предавките, неравномерно движение и обороти до около 3000. До 5000 километра - плавно повишаване на оборотите нагоре и постепенно натоварване до максимална мощност на мотора.
5. Задължителна смяна на масло и маслен филтър между 5000 и 8000 километра, от там нататък, смяна на ВСЕКИ 8000 километра.
Точка 4 и 5 важат само ако мислите да задържите автомобила за дълго време или мислите да му навъртите 300 000 - 500 000 километра.
Успех!
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Много точни отговори с които съм съгласен. Само по точка 3 мисля, че за този мотор с код DXDB с който е и моят Т-рок, получен преди по-малко от 2 месеца, кора над двигателя не е предвидена. Модифицирана чакат двулитровите, защото прегряваха и се топяха тези капаци. Но с облицовката на самия капак обезшумяването е на много добро ниво и при мен няма проблем.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Информацията по т. 3 е от оторизирания им сервиз.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 20 ное 2022 12:40
- Автомобил: T Roc
- Двигател: 1500 tsi OPF 2023
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Благодаря за бързата намеса колеги , изглежда форума все още е жив ! Интересува ме обаче по точка 1 , защо при мен не работи системата или поне не индикира на таблото (10 ичовото) ?
По т.5 - смята да задържа колата за сега и след гаранцията , обаче ... хич не ми се струва нормално да давам по 500+ лв. за смяна на масло на всеки 8000 км. иначе първата смяна я плануван към 7000 км. да стане .
По т.5 - смята да задържа колата за сега и след гаранцията , обаче ... хич не ми се струва нормално да давам по 500+ лв. за смяна на масло на всеки 8000 км. иначе първата смяна я плануван към 7000 км. да стане .
- jordan17772
- Мнения: 669
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Първите 200 часа шофиране избягвай обороти над 4000 за разработка. Не се увличай да караш под 2000 оборота. Така натоварваш излишно биелите и ниските обороти правят ниско налягане на маслото след маслената помпа.
Маслото с филтър сменяй редовно на 8000км и няма да имаш ядове. С по-честите смени на масло ще запазиш двигателя чист без нагари и няма да гори масло. Сменяй искрови свещи на макс 30к км. При този двигател са топлинно претоварени и за да не стане беля не рискувай да ги караш до 50к км.
Маслото с филтър сменяй редовно на 8000км и няма да имаш ядове. С по-честите смени на масло ще запазиш двигателя чист без нагари и няма да гори масло. Сменяй искрови свещи на макс 30к км. При този двигател са топлинно претоварени и за да не стане беля не рискувай да ги караш до 50к км.
Последна промяна от jordan17772 на Пет 02 юни 2023 16:38, променено общо 5 пъти.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Дандос, не знам откъде си ги изсмукал тези цени, но преди по-малко от месец платих половината от това, което си написал. В оторизиран сервиз. По точка 1, системата си работи. За да се задейства, двигателят не бива да е натоварен, а температурата на маслото трябва да е поне 50 градуса.
1. Настрой дисплея до километража да показва моментния разход на гориво.
2. Поддържай равномерна скорост на равен път или по наклон надолу, при около 1500 - 1800 об/мин.
3. Педалът на газта не трябва да е натиснат повече от сантиметър и кракът не трябва да трепери. По възможност ползвай темпомата.
4. На дисплея ще се изпише "режим 2 цилиндъра" и показание на разхода между 1,4 и 4 литра на 100 километра, в зависимост от скоростта.
Ако не тръгне, да знаеш, че ти завиждам!
1. Настрой дисплея до километража да показва моментния разход на гориво.
2. Поддържай равномерна скорост на равен път или по наклон надолу, при около 1500 - 1800 об/мин.
3. Педалът на газта не трябва да е натиснат повече от сантиметър и кракът не трябва да трепери. По възможност ползвай темпомата.
4. На дисплея ще се изпише "режим 2 цилиндъра" и показание на разхода между 1,4 и 4 литра на 100 километра, в зависимост от скоростта.
Ако не тръгне, да знаеш, че ти завиждам!
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 20 ное 2022 12:40
- Автомобил: T Roc
- Двигател: 1500 tsi OPF 2023
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
За цените в Хаас 60 ми ги обяви дилъра като попитах още преди да я купя :) ... Иначе благодаря за изчерпателния отговор !!! Последното изречение искрено ме разсмя :) за сега не е сработвала системата нито веднъж ... А минах над 50 км.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Междинните смени можеш да ги правиш извън оторизирания сервиз и със сигурност ще ти излезе по-евтино, а и маслото може да си избереш да е по-висок клас от предлаганите в оторизираните сервизи.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Нед 20 ное 2022 12:40
- Автомобил: T Roc
- Двигател: 1500 tsi OPF 2023
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Да , ще се поинтересувам , мерси за съвета . Сега пак се разходих с колата ... към 50 км пробег , изобщо не гаси цилиндри таза кола , много странно , вече си мисля да не е дефект
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
И що ти е толкоз важно да гаси цилиндрите ?
А за 50 км пробег да търсиш дефект ? Не го разбирам , честно
А за 50 км пробег да търсиш дефект ? Не го разбирам , честно
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта