dzrasd написа:Имах Голф 7.5 с 1.5 TSI. Като размери и маса двете коли са почти еднакви. Аз бях много доволен от двигателя, не му липсва сила, на магистрала съвсем конфортно си поддържа 140-160. Беше и много икономичен 5-6/100 ако се кара нормално. Единствено бих препоръчал по-честа смяна на масло от "заводската". Междинните смени може и да не са в оторизирания сервиз, за да е по-изгодно.
И последно, лихвите все още са много ниски, а инфлацията доста голяма. Няма резон да НЕ се вземе кредит/лизинг в такива условия. Даже е по-финансово издържано ако се финансира 10-15% от колата, а останалите пари се инвестират в NASDAQ 100 индекс.
Живот и здраве, поръчаният от мен кола, ще дойде в края на юли месец. Първата смяна на двигателното масло, ведно с маслен, горивен и въздушен филтър мисля да направя при пробег от 3000 км, защото колата ще се разработва. Втората смяна на двигателното масло, мисля да бъде пир пробег 10 000 км. При условията, в които експлоатираме нашите автомобили тук в България, висял, че редовна смяна на двигателното масло при пробег на всеки 10 000 км, мисля е адекватна грижа за двигателя. До момента, всичките ми автомобили, които съм притежавал и експлоатирал, съм ги поддържал така, смяна на двигателно масло и основните консумативи на всеки 10 000 км пробег.
Тези, препоръки за уж "удължен пробег" преди обслужване от 30 000 км, който рекламират повечето от съвременните автомобилни производители, при нов автомобил, а дори и автомобилът да не е нов, аз мисля, че е безумен, дори и вреден..Но всеки си знае как да си харчи парите.