Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
mukot
Мнения: 317
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI

Мнениеот mukot » Пон 25 апр 2022 21:05


Според мен двулитровия мотор е малко свръхмоторизация за кола с размерите на Т-рок. Така както еднолитровия е пък недостатъчен. 1,5 литровия е оптимален и като цена и като разход. Вече за Пасат или Тигуан съм съгласен, че 1,5 е малко малък, въпреки, че както виждате в една друга тема и на Пасат върти гуми без много напъване. Но всеки си има предпочитания. На някои Голф ГТИ с 245 к.с. им е малко и искат Клубспорт с 300 к.с. или ако имат пари R с 320 к.с. и торк векторинг.




SteevG
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 20 апр 2022 23:32
Автомобил:
Двигател:

Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI

Мнениеот SteevG » Пон 25 апр 2022 22:31


Отчасти и ти си прав. Според мен обаче евтината пластмаса, 1.5 и тази скоростна кутия, която доколкото успях да прочета създава проблеми след време, не заслужават толкова пари, а аз искам като ще давам пари за нещо - да е здраво и да изкара 7-8-9 години без да ми дава ядове. То малко при мен се получи, че първо взех колата, а впоследствие след излизането на фейслифта взех да се замислям, но това е. Нещата са комплексни, дори ми се струва, че Голф е по-обезшумен и с по-качествена изработка :biggrin


!R1
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 07 фев 2021 23:50
Автомобил:
Двигател:

Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI

Мнениеот !R1 » Пон 25 апр 2022 23:20


Нищо гарантирано няма, колко ще изкара. Шансът е по-голям 2.0TDI, да ти изкара значително по-дълго от 2.0TSI, отколкото 2.0TSI спрямо 1.5.
Друг е въпросът, ако ти се шофира по-мощен бензинов автомобил и 4x4.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI

Мнениеот Vlad777 » Вто 26 апр 2022 8:09


SteevG написа:Отчасти и ти си прав. Според мен обаче евтината пластмаса, 1.5 и тази скоростна кутия, която доколкото успях да прочета създава проблеми след време, не заслужават толкова пари, а аз искам като ще давам пари за нещо - да е здраво и да изкара 7-8-9 години без да ми дава ядове. То малко при мен се получи, че първо взех колата, а впоследствие след излизането на фейслифта взех да се замислям, но това е. Нещата са комплексни, дори ми се струва, че Голф е по-обезшумен и с по-качествена изработка :biggrin

1. DSG-то дори със сухи съединители ще изкара поне 180-220 к км., без да се налага да се прави по него каквото и да е. После се правят ремонти, сменят се касети и съединители и кара още толкова. Не е нито грандиозна сума, нито непосилен ремонт.

2. Двигателят 1.5 TSI също, стига да му се сменя маслото редовно (това значи 2-3 пъти по-често от предписанията на производителя - на всеки 8-12 000 км!). Колега от форума има 1.4 TSI в Passat B7 на 180 000 км и освен, че дефектира водната помпа 2 пъти, (веднъж на 80 и втори път на 160 хил км.) други проблеми не е имал. 1.5 все пак е подобрена версия на този двигател.

3. Разликата между 1.5 TSI с DSG и 2.0 TSI DSG 4motion е 6000 лв по ценова листа между настоящите модели. Предвид, че колата първо не е настоящ модел, а е преди фейслифта, а и вече не е нова, това доста й сваля цената. Темата се разтегли, обсъждат се някакви хипотези, а всъщност съм убеден, че като разбереш какво ще е доплащането, темата много рязко ще приключи... (аз залагам на 13-15000 лв). Отделно на новата кола - разходи за регистрация, застраховки и т.н.... Щом е и на кредит, а пък и лихвите се очаква да се повишават - съвсем...


!R1
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 07 фев 2021 23:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин

Мнениеот !R1 » Вто 26 апр 2022 9:27


Освен навременната смяна на маслото на 250-300 моточаса, било то 1.5 или 2.0, това важи и за обсужването на скоростната кутия със съединители в маслена баня. DQ381 и дават интервал на 120К км, което пак е 2-3-пъти по-дълго от здравословното.
Когато се чете за DQ200 е добре да се разглежда, преди 2015г. и след.


kalin09
Мнения: 150
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI

Мнениеот kalin09 » Вто 26 апр 2022 13:43


Vlad777 написа:
SteevG написа:
2. Двигателят 1.5 TSI също, стига да му се сменя маслото редовно (това значи 2-3 пъти по-често от предписанията на производителя - на всеки 8-12 000 км!). Колега от форума има 1.4 TSI в Passat B7 на 180 000 км и освен, че дефектира водната помпа 2 пъти, (веднъж на 80 и втори път на 160 хил км.) други проблеми не е имал. 1.5 все пак е подобрена версия на този двигател.


Гарнитура на глава има в списъка ,ако говорим за таксито. Но за мен най-големия проблем за тези ТСИ-та е ангранажа.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин

Мнениеот Vlad777 » Вто 26 апр 2022 15:51


Друга кола имам предвид, закупена нова тук от Порше, с един собственик. А при колегата с таксито проблемът с гарнитурата се беше появил на около 230 000 км и то, след като явно е имало и проблем с радиатора, който е правен преди това некадърно - той е написал, че радиаторът е бил ужас. Вероятно някой е експериментирал преди това и е прегряла...
neo5 написа:колата с какъв радиатор съм я взел ако знаете... Ужас. Давам снимки на старата помпа, разглобихме я и видяхме къде е почнала да стърже съединителя й, в най-вътрешната й част, че сега вече нищо не се чува при газ и спирачка. Също и снимка на новия радиатор, нормалния


Потребителски аватар
mukot
Мнения: 317
Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
Местоположение: София

Re: VW T-Roc - избор на мотор 2.0 TDI vs 2.0 TSI

Мнениеот mukot » Вто 26 апр 2022 21:47


SteevG написа:Отчасти и ти си прав. Според мен обаче евтината пластмаса, 1.5 и тази скоростна кутия, която доколкото успях да прочета създава проблеми след време, не заслужават толкова пари, а аз искам като ще давам пари за нещо - да е здраво и да изкара 7-8-9 години без да ми дава ядове. То малко при мен се получи, че първо взех колата, а впоследствие след излизането на фейслифта взех да се замислям, но това е. Нещата са комплексни, дори ми се струва, че Голф е по-обезшумен и с по-качествена изработка :biggrin

Такова чувство винаги има, когато купиш кола и веднага след това излезе новият и модел или фейслифт. /прословутото - страх да не настине и да не се мине/Но все пак фейслифта си е същата кола, а цената е значително увеличена, дори за същия мотор и трансмисия. Всичко зависи от това колко са ти скъпи парите. :c020 Иначе във всички случаи не е разумно да се сменя. Даже най-разумно е и да не се пазарува на лизинг, особено предвид очакваното покачване на лихвите, но това е друга тема.


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин

Мнениеот neo5 » Сря 27 апр 2022 3:50


Vlad777 написа:Друга кола имам предвид, закупена нова тук от Порше, с един собственик. А при колегата с таксито проблемът с гарнитурата се беше появил на около 230 000 км и то, след като явно е имало и проблем с радиатора, който е правен преди това некадърно - той е написал, че радиаторът е бил ужас. Вероятно някой е експериментирал преди това и е прегряла...
neo5 написа:колата с какъв радиатор съм я взел ако знаете... Ужас. Давам снимки на старата помпа, разглобихме я и видяхме къде е почнала да стърже съединителя й, в най-вътрешната й част, че сега вече нищо не се чува при газ и спирачка. Също и снимка на новия радиатор, нормалния


Не колега, истината е, че като смених радиатора с нов и после махнах главата на едно куче... стана малко кофти, та, при удара се е пукнало съединението на водния радиатор и от там изкривих глава. Не е болка за умиране ако е калпав двигателя, точно тоя 1.4 tsi не мисля, че е зле, но каквото и да си говорим за едно 1500-2000 лв. се сменя с друг двигател, все пак германеца го смята за консуматив, кутията също... вадиш,сменяш и продължаваш ;) Ние таксиджиите често премахваме двигатели и слагаме други! :th_up


SteevG
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 20 апр 2022 23:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин

Мнениеот SteevG » Сря 27 апр 2022 20:57


Прави сте, че темата се разтегли и на всички ви благодаря за мненията и съветите. За да взема фейслифта разбрах, че е най-добре да продам колата сам или да я оставя на комисионен договор в Порше. А скоро ще имам възможност и мисля първо да приключа лизинга като платя каквото остава. Ако пусна обява мисля, че със сигурност ще взема каквото съм дал. Ще го помисля добре. Сърдечна благодарност на всички ви!


Ashtaporr
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 19 фев 2022 17:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин

Мнениеот Ashtaporr » Сря 04 май 2022 22:32


Интересно, че през януари месец, тази година в "Порше - София-юг" са имали налични VW T-ROC. Когато аз попитах /началото на февруари месец/, нямаха налични никакви, освен изложената в шоурум-а.
Гарнитура на глава има в списъка ,ако говорим за таксито. Но за мен най-големия проблем за тези ТСИ-та е ангранажа.

Какво имаш предвид? Разтракване или най-лошото?

mukot написа:Според мен двулитровия мотор е малко свръхмоторизация за кола с размерите на Т-рок. Така както еднолитровия е пък недостатъчен. 1,5 литровия е оптимален и като цена и като разход. Вече за Пасат или Тигуан съм съгласен, че 1,5 е малко малък, въпреки, че както виждате в една друга тема и на Пасат върти гуми без много напъване. Но всеки си има предпочитания. На някои Голф ГТИ с 245 к.с. им е малко и искат Клубспорт с 300 к.с. или ако имат пари R с 320 к.с. и торк векторинг.



VW T-ROC не е лекичък като тегло автомобил. Аз си имам едно наум, че 1.5 TSI може де се окаже слабоват като силова установка, но нямам парите за 2.0 TSI, а и не ми се иска да я вземам на лизинг, а да е моя. Имам само за 1.5 TSI, затова-толкоз.

ilkapavlova написа:Ами,не само на тебе и не само за 1,5ТСИ.Имах пасат 6 тди 140к.с.Дизел пауър ,но след 160 шумът си беше като на тормоз .А иначе количето е красиво ,а който ми каже ,че човек може да си купи грозна кола ,но иначе технически съвършена....


Е, това не е меродавен пример. В момента карам A6 4F 2.4 бензин. Звукът в автомобила при 200-210 км/час си е много добре. Сега, и автомобилът е доста добре обезшумен. Специално при А6 4F има и една още по-слаба моторизаци на това голямо купе - 2.0 TDI 140 к.с.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин

Мнениеот hvp800 » Сря 11 май 2022 12:41


Никакъв проблем нямат със агренажа , нито 1,5 , нито 2.0тси


kalin09
Мнения: 150
Регистриран на: Нед 30 юли 2006 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин

Мнениеот kalin09 » Сря 11 май 2022 20:30


Ashtaporr написа:Какво имаш предвид? Разтракване или най-лошото?

Имам допир само с 1,4 1,6 и 1,8 ТСИ ,които са с верига ,така че не звимай под внимание мнението ми.


dzrasd
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 10 окт 2017 21:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин

Мнениеот dzrasd » Пет 13 май 2022 10:57


Имах Голф 7.5 с 1.5 TSI. Като размери и маса двете коли са почти еднакви. Аз бях много доволен от двигателя, не му липсва сила, на магистрала съвсем конфортно си поддържа 140-160. Беше и много икономичен 5-6/100 ако се кара нормално. Единствено бих препоръчал по-честа смяна на масло от "заводската". Междинните смени може и да не са в оторизирания сервиз, за да е по-изгодно.

И последно, лихвите все още са много ниски, а инфлацията доста голяма. Няма резон да НЕ се вземе кредит/лизинг в такива условия. Даже е по-финансово издържано ако се финансира 10-15% от колата, а останалите пари се инвестират в NASDAQ 100 индекс.


Mitrelle
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 29 май 2022 15:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин

Мнениеот Mitrelle » Нед 29 май 2022 16:28


Аз имах 1.5 tsi dsg в карок (преди това и в октавия 3, но ръчка и с харч на масло) и мога да кажа, че бях доста доволен. За жалост не беше 4х4 и миналата зима особено просто пропусках “powder” дните, че не ми беше спокойно (може и аз да съм смотан). Но за човек, който няма пътувания зимата в неизчестени пътища, би следвало да свърши повече от идеална работа. На магистрала спокойно се поддържа 140-160, обслужване на масло и филтри в шкода под 300 лв., като цяло идеален двигател/автомобил. Но за моите нужди за жалост не беше 4х4.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта