Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 28 фев 2016 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Ами,не само на тебе и не само за 1,5ТСИ.Имах пасат 6 тди 140к.с.Дизел пауър ,но след 160 шумът си беше като на тормоз .А иначе количето е красиво ,а който ми каже ,че човек може да си купи грозна кола ,но иначе технически съвършена....
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
fur1ous написа:Добре само мен ли ми стана смешно,че се иска от 1.5 литров двигател и то с ръчна кутия, да се поддържа скорост от 200 км/ч
Та то със вездесъщия 1,9 тди ( ако си достатъчно олигофрен ) можеш да поддържаш 200 км/ч , а какво остава за 1,5тси !
Дали е комфортно и дали бих си го причинил ....това е съвсем друга тема.
ПП- не виждам никаква сносна причина да се откажа от ДСГ , когато става дума за чисто нов автомобил , но секи сам си преценя , както е модерно да се казва
- Petrolhead
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Ashtaporr написа:
Интересува ме, хората които вече притежават или са притежавали до скоро VW T-ROC 1.5 TSI, с какви преки впечатления от автомобила са?
Някакви проблеми с двигателя 1.5TSI, има ли? Колата може ли продължително време да поддържа по висока скорост(180-200 км в час), без това да съкрати драстично живота на двигателя? При движение с висока скорост, VW T-ROC стабилен ли е на пътното платно, или го има ,,люшкането"?
малка, евтина количка, леко повдигната, толкова.
по-зле от голф, една идея по-добре от поло и като материали и като усещане.
максимална скорост по книжка - 205 км/ч, трябва да си пълен олигофрен да се носиш с такива скорости с тази сапунерка.
нито има сила за тях, нито окачването, нито гумите, нито нищо
да не говорим, че ако колата ти е харесала и си я купил, не знам какъв е смисъла на теамата. карай си я със здраве, първите 5 години всичко е включено в гаранцията
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Малка евтина количка може да каже някой, който кара Taycan в града, RS6 през уикенда със семейството, а на планина ходи с Bentayga.
Т-Рок е среден клас. Golf клас. Нито малък, нито голям. Точно с размерите на Голф 7 хеч вътрешно, а външно е с 2 см по-къс, което идва от по-плоските брони. С колегата brabus сравянявахме неговия Golf 7.5 R с T-Roc-a. Не случайно се появи и VW Taigo - модел между T-Roc и T-Cross.
Не бих казал и че е евтин, ако го поставим в някаква класация по цени на концерна VW AG. По-скоро някъде в долната част, но първо, че VW има и доста по-евтини модели и второ, че има и Skoda, SEAT, които са по-евтини. А пък извън VW AG има и още много наистина евтини модели. Ако се има предвид евтина изработка - зависи от ниво на оборудване донякъде, а и я го сравни с Golf 8 или базовите модели на Seat?
Двигателят 1.5 TSI определено има повече сила, отколкото 1.8 20v Turbo 150 к.с. от близкото минало в Golf 4 GTI. Възможността му да се движи с 200 е колкото и при този Голф. T-Roc със сигурност стартира по-добре, но би отстъпил при много високи скорости, защото има по-лоша аеродинамика.
Самото окачване е доста солидно изработено и конструктивно като на Голф 7, само че е малко по-твърдо, което компенсира по-високият център на тежестта от Голф. Накланя се много малко в завоите. Карал съм го супер агресивно, карал съм и Голф 7 2.0 TDI така и не намирам кой знае каква разлика. Една по-голяма и тежка кола е много по-трудна за водене в завоите.
Предните дискове са 312 мм, а задните 272 мм, което при собствена маса от 1330 кг е доста адекватен размер. Бих определил спирането като отлично. Естествено това не е спортен автомобил, но за класа си е топ.
Общият диаметър на колелата на Т-Рок е по-голям от този на Голф с цели 32 мм и се поставят колела в размерите за Passat B8, което за мен дава предимство. При Голф стандартни размери са 205/50/17 или 225/45/17, а при T-ROC са 215/55/17.
Аз не твърдя, че 200 км/ч е подходяща скорост за тази кола, но е постижима и колата нито "олеква" нито се чувства несигурна или проблемна.
Карал съм много голяма част от актуалната гама на VW и то на достатъчно дълги разстояния и пътувания в България и чужбина, а не само градско и имам доста добър поглед (Up!, Golf 7,8, ID.3, Passat, Touran, Arteon, T-Cross, T-Roc, Tiguan, Touareg, Amarok). На база на опита с тези коли, Т-РОК не бих нарекъл точно "сапунерка", но всеки има право на собствена оценка.
Т-Рок е среден клас. Golf клас. Нито малък, нито голям. Точно с размерите на Голф 7 хеч вътрешно, а външно е с 2 см по-къс, което идва от по-плоските брони. С колегата brabus сравянявахме неговия Golf 7.5 R с T-Roc-a. Не случайно се появи и VW Taigo - модел между T-Roc и T-Cross.
Не бих казал и че е евтин, ако го поставим в някаква класация по цени на концерна VW AG. По-скоро някъде в долната част, но първо, че VW има и доста по-евтини модели и второ, че има и Skoda, SEAT, които са по-евтини. А пък извън VW AG има и още много наистина евтини модели. Ако се има предвид евтина изработка - зависи от ниво на оборудване донякъде, а и я го сравни с Golf 8 или базовите модели на Seat?
Двигателят 1.5 TSI определено има повече сила, отколкото 1.8 20v Turbo 150 к.с. от близкото минало в Golf 4 GTI. Възможността му да се движи с 200 е колкото и при този Голф. T-Roc със сигурност стартира по-добре, но би отстъпил при много високи скорости, защото има по-лоша аеродинамика.
Самото окачване е доста солидно изработено и конструктивно като на Голф 7, само че е малко по-твърдо, което компенсира по-високият център на тежестта от Голф. Накланя се много малко в завоите. Карал съм го супер агресивно, карал съм и Голф 7 2.0 TDI така и не намирам кой знае каква разлика. Една по-голяма и тежка кола е много по-трудна за водене в завоите.
Предните дискове са 312 мм, а задните 272 мм, което при собствена маса от 1330 кг е доста адекватен размер. Бих определил спирането като отлично. Естествено това не е спортен автомобил, но за класа си е топ.
Общият диаметър на колелата на Т-Рок е по-голям от този на Голф с цели 32 мм и се поставят колела в размерите за Passat B8, което за мен дава предимство. При Голф стандартни размери са 205/50/17 или 225/45/17, а при T-ROC са 215/55/17.
Аз не твърдя, че 200 км/ч е подходяща скорост за тази кола, но е постижима и колата нито "олеква" нито се чувства несигурна или проблемна.
Карал съм много голяма част от актуалната гама на VW и то на достатъчно дълги разстояния и пътувания в България и чужбина, а не само градско и имам доста добър поглед (Up!, Golf 7,8, ID.3, Passat, Touran, Arteon, T-Cross, T-Roc, Tiguan, Touareg, Amarok). На база на опита с тези коли, Т-РОК не бих нарекъл точно "сапунерка", но всеки има право на собствена оценка.
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Tsankovski написа:Само автомата може да направи, пътуването с кола истински комфортно. Липсва лашкането на съединителя и връщането на газта, при всяка смяна на предавките.
Само с автомат може да се държи волана с две ръце из проходите, и най вече в града де
аз пък от все повече собственици с DSG чувам , че потеглянето е много дразнещо, рязко и винаги с подскок, след това вече им харесва всичко, но първоначалното потегляне , което в градски маршрут от 3 - 4 км може да се случи и 100 пъти мисля, че си е фактор. Току що слизам от супърб 2018 седан автомат , дизел 4х4 с DSG , тази кола от място тръгва все едно бързам , припряно, нервно , след това е мазно и приятно , прави го и на задна скорост , за мен това е много дразнещо, аз така не тръгвам никога с ръчната кутия, предполагам се свиква , но мнението ми е точно обратно на твоето
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Малко по-рязко тръгва DSG-то, защото е софтуерно симулирано тръгване със съединител. Но това е като при по-резките и по-меки спирачки на различните автомобили. Адаптираш се точно за първите 2 часа. И след това противположния вариант ти е кофти.
ПС: комфорта на автомата, на DSG включително е на друго ниво спрямо ръчката - за пътниците. За шофьора няма особена разлика, защото все пак той си знае и очаква какво става.
ПС: комфорта на автомата, на DSG включително е на друго ниво спрямо ръчката - за пътниците. За шофьора няма особена разлика, защото все пак той си знае и очаква какво става.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Аз намесих ръчката и автомата защото съм почти сигурен,че разлиакта в оборотите при скорост от 150км/ч няма да е особено малка.
Някой да сподели тоя 1.5 литров T-ROC с ръчна кутия и със скорост от 200 км/ч в колко оборота е
Как може въобще да сравняваш мотор като 1.8Т 20v с 1.5 TSI, това е несериозно.
Едното е в пъти по здраво, дори и да няма толкова сила стоков я постига без проблем с малко помощ.
1.5 TSI е като детска играчка (чисто си е недоразумение ама айде ) пред 1.8Т 20V и като здравина и като всичко.
За съжаление двигатели като 1.8Т 20V повече няма да видим, прост здрав двигател който просто държи на напън.
Само погледни колко струва един 1.8Т в добро състояние към днешна дата и ми кажи тоя 1.5 TSI колко стойност ще има като стане на годините на 1.8Т 20V. Направо няма смисъл от коментар.
Тая повече сила, май само ти я усещаш в това 1.5TSI
https://zeperfs.com/en/duel8126-385.htm
Като гледам е по бърз само от 80 до 120 на 4-та предавка и от 80 до 120 на 5-та предавка, навсякъде другаде е по зле от 1.8Т 20V 150hp.
4.2 секунди разлика 80 до 180 в полза на 1.8T 20V 150hp
Тотално грешен аргумент, както се вижда и в линка.
1 секунда разлика на 400м в полза на 1.8Т 20V 150hp
Нека сравним и T-Roc с DSG с 1.8T 20V, въпреки че изобщо не би било редно да има такова сравнение
https://zeperfs.com/duel8774-385.htm
В нищо не е по бърза, вървят сравнително еднакво стокови, та това усещане как върви повече е хубаво че го имаш ама да знаеш, че е само усещане.
Някой да сподели тоя 1.5 литров T-ROC с ръчна кутия и със скорост от 200 км/ч в колко оборота е
Vlad777 написа:Двигателят 1.5 TSI определено има повече сила, отколкото 1.8 20v Turbo 150 к.с.
Как може въобще да сравняваш мотор като 1.8Т 20v с 1.5 TSI, това е несериозно.
Едното е в пъти по здраво, дори и да няма толкова сила стоков я постига без проблем с малко помощ.
1.5 TSI е като детска играчка (чисто си е недоразумение ама айде ) пред 1.8Т 20V и като здравина и като всичко.
За съжаление двигатели като 1.8Т 20V повече няма да видим, прост здрав двигател който просто държи на напън.
Само погледни колко струва един 1.8Т в добро състояние към днешна дата и ми кажи тоя 1.5 TSI колко стойност ще има като стане на годините на 1.8Т 20V. Направо няма смисъл от коментар.
Тая повече сила, май само ти я усещаш в това 1.5TSI
https://zeperfs.com/en/duel8126-385.htm
Като гледам е по бърз само от 80 до 120 на 4-та предавка и от 80 до 120 на 5-та предавка, навсякъде другаде е по зле от 1.8Т 20V 150hp.
4.2 секунди разлика 80 до 180 в полза на 1.8T 20V 150hp
Vlad777 написа:T-Roc със сигурност стартира по-добре
Тотално грешен аргумент, както се вижда и в линка.
1 секунда разлика на 400м в полза на 1.8Т 20V 150hp
Нека сравним и T-Roc с DSG с 1.8T 20V, въпреки че изобщо не би било редно да има такова сравнение
https://zeperfs.com/duel8774-385.htm
В нищо не е по бърза, вървят сравнително еднакво стокови, та това усещане как върви повече е хубаво че го имаш ама да знаеш, че е само усещане.
Последна промяна от fur1ous на Вто 19 апр 2022 9:49, променено общо 9 пъти.
- Petrolhead
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Vlad777 написа:
subcompact SUV на база MQB A1
разбирам че си харесваш колата, но все пак реално е на по-малката от голф основите.
и не мисля, че кола с 10 бона по-скъпа от голф, може да бъде наречена скъпа кола.
да не говорим, че долнопробните пластмаси използвани в последно време от ФВ, определено не носят луксозно усещане в интериора.
и не трябва да карам бентли за да нарека евтин субкомпактен сув - евтин. определено има и по-евтини, но това не променя нито целта, нито ценовата ниша на Т-Рок.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Ето тук говориш наизуст и не си имал реална база за оценкаPetrolhead написа:разбирам че си харесваш колата, но все пак реално е на по-малката от голф основите.
Препоръчвам ти да не правиш толкова категорични заключения - прочети ето това много подробно ревю в 6 части, за да добиеш малко по-голяма увереност и да боравиш с истински данни:
1. Verdict
2. Engines, performance and drive
3. MPG, CO2 and Running Costs
4. Interior, design and technology
5. Practicality, comfort and boot space
6. Reliability and Safety
В цялото ревю за референция се приема Голф и абсолютно навсякъде се споменава, че T-Roc е по-просторен от Голф отвътре като е и по-широк и по-висок.
Като основни плюсове и минуси са изведени:
Както виждаш и цената е отбелязана като минус, а не като плюс. Т.е. колата обективно не се води евтина. По-нататък няма да влизам в детайли - всеки може сам да прочете. Моето мнение напълно се припокрива с това на АутоЕкспрес.+Sporty but comfortable
+Roomier than a Golf
+Stylish looks
-Hard dash plastics
-Prices are a bit steep
-Best extras are optional
- Petrolhead
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
джипката е MQB A1, голфа е върху MQB Evo.
вътрешния и външния размер не се определя от платформата върху, която са направени колите. MQB може да се разтяга и свива в почти всички посоки в зависимост от целите на модела.
и не знам с какво ще ми помогнат ревюта, след като съм ги карал всичките и имам някакви, аматьорски, наблюдения.
нямам идея в какво се опитваш да ме убедиш.
тезата ми е че т-рок:
- малък, евтин СУВ (не в сравнение с другите малки и евтини СУВ-ове, а в сравнение с цените на автомобилите като цяло)
- не става за каране с 200 (може да ги вдигне, но е тотално безумие да се движиш с такива скорости, с тази кола, в България)
как не съм прав?
вътрешния и външния размер не се определя от платформата върху, която са направени колите. MQB може да се разтяга и свива в почти всички посоки в зависимост от целите на модела.
и не знам с какво ще ми помогнат ревюта, след като съм ги карал всичките и имам някакви, аматьорски, наблюдения.
нямам идея в какво се опитваш да ме убедиш.
тезата ми е че т-рок:
- малък, евтин СУВ (не в сравнение с другите малки и евтини СУВ-ове, а в сравнение с цените на автомобилите като цяло)
- не става за каране с 200 (може да ги вдигне, но е тотално безумие да се движиш с такива скорости, с тази кола, в България)
как не съм прав?
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
DoH_KuXoT написа:.. с DSG , тази кола от място тръгва все едно бързам , припряно, нервно , след това е мазно и приятно , прави го и на задна скорост , за мен това е много дразнещо, аз така не тръгвам никога с ръчната кутия, предполагам се свиква , но мнението ми е точно обратно на твоето
hooligan_sk написа:Малко по-рязко тръгва DSG-то, защото е софтуерно симулирано тръгване със съединител. Но това е като при по-резките и по-меки спирачки на различните автомобили. Адаптираш се точно за първите 2 часа. И след това противположния вариант ти е кофти.
ПС: комфорта на автомата, на DSG включително е на друго ниво спрямо ръчката - за пътниците. За шофьора няма особена разлика, защото все пак той си знае и очаква какво става.
Точно така е, за да тръгне мазно DSG-то трябва да си играеш с педалите, първо пускаш спирачката, за да захапе съединителя след което натискаш газта. Иначе рита все едно ще се набираш на светофара. Свиква се, но към първа и втора предавка в града имам забележки. Като цяло DSG-то прави много повече смени на скоростите, отколкото бих направил с ръчната, което сигурно означава по-голяма амортизация. Но съм съгласен, че комфорта за останалите в колата е по-добър с DSG.
- mukot
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Уважавам мнението на Владо и цитирания тест, обаче Т-рока с по-късото си междуосие от Голф определено е по-тесен на задната седалка. За да седи отзад по-висок човек без да го притискат коленете трябва седалката на се бутне напред и да се стесни предния. Иначе, да, пътното поведение е за пример сред повдигнатите автомобили, но разбира се в Голфа управляемостта, особено с висока скорост в завой е по-добра. Може би роля има и XDS-а. Всеки си избира. VAG има какво да предложи.
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Здравейте и от мен :)!
Казвам се Стефан и съм нов тук. Като чета постовете ви ми става ясно, че съм далеч от вашето ниво на техническа грамотност по отношение на марката и специфични детайли, но все пак да споделя своето мнение за въпросния автомобил. Януари месец взех T-Roc 1.5 TSI DSG. От малкия пробег, който имам с него бих казал, че впечатлението ми е по скоро положително. Колата с този мотор има динамика, приятна е за каране, превключва добре. Вътре отпред е в общи линии просторно. Има и някои неща, които мога да отбележа като недотам положителни - пластмасите на таблото са като на фиестата на жена ми (2002 г.), силно се надявам да не проскърца нещо. Другото, което ми прави впечатление е, че като запаля и е студена, като мине 1 минута и се нормализират оборотите, на празен ход се чува странен механичен паразитен шум - нещо като перка, не мога точно да го определя, но ме дразни. Ходих един път до Порше София-Изток, но като се качи човекът да чуе, шумът го нямаше, почувствах се като олигофрен. Като загрее шумът става доста по-тих, но го има. Може би си има някакъв интервал на разработване на самия мотор, не знам и аз. Като карам по магистрала си има шум в купето, говоря за 140-160 км./ч. Тук вече предполагам всеки си има критерии, аз се надявах да е по-обезшумена. С две думи - приличен автомобил. Имам и нужда от вашия съвет - отвътре ме гложди да върна този автомобил и да взема фейслифта, но 2.0 TSI R-line DSG 4x4. Дано не питам на неправилното място, защото исках да се включа с мнение от личен опит за колегата, който пита за 1,5 TSI и едновременно с това да ви помоля да споделите вашето мнение за по-мощния мотор, системата 4Motion и скоростната кутия (пак ли е суха или в маслена баня). Благодаря предварително на отзовалите се :)!
Казвам се Стефан и съм нов тук. Като чета постовете ви ми става ясно, че съм далеч от вашето ниво на техническа грамотност по отношение на марката и специфични детайли, но все пак да споделя своето мнение за въпросния автомобил. Януари месец взех T-Roc 1.5 TSI DSG. От малкия пробег, който имам с него бих казал, че впечатлението ми е по скоро положително. Колата с този мотор има динамика, приятна е за каране, превключва добре. Вътре отпред е в общи линии просторно. Има и някои неща, които мога да отбележа като недотам положителни - пластмасите на таблото са като на фиестата на жена ми (2002 г.), силно се надявам да не проскърца нещо. Другото, което ми прави впечатление е, че като запаля и е студена, като мине 1 минута и се нормализират оборотите, на празен ход се чува странен механичен паразитен шум - нещо като перка, не мога точно да го определя, но ме дразни. Ходих един път до Порше София-Изток, но като се качи човекът да чуе, шумът го нямаше, почувствах се като олигофрен. Като загрее шумът става доста по-тих, но го има. Може би си има някакъв интервал на разработване на самия мотор, не знам и аз. Като карам по магистрала си има шум в купето, говоря за 140-160 км./ч. Тук вече предполагам всеки си има критерии, аз се надявах да е по-обезшумена. С две думи - приличен автомобил. Имам и нужда от вашия съвет - отвътре ме гложди да върна този автомобил и да взема фейслифта, но 2.0 TSI R-line DSG 4x4. Дано не питам на неправилното място, защото исках да се включа с мнение от личен опит за колегата, който пита за 1,5 TSI и едновременно с това да ви помоля да споделите вашето мнение за по-мощния мотор, системата 4Motion и скоростната кутия (пак ли е суха или в маслена баня). Благодаря предварително на отзовалите се :)!
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Здравей, Стефан.
Доколкото разбирам, не си доволен от изработката на автомобилът и използваните материали...по-мощният двигател, няма да подобри това усещане в теб.
Иначе, двигателите с въртящ момент над 250 нютона и/или задвижване 4x4 са куплирани с DSG в маслена баня - конкретно е DQ381. Ще имаш обслужване на кутията на определен интервал. Няма да намериш разлика в работата със сухата кутия.
2.0 TSI 190 e добър двигател и е по цикъл Будак. Сравнително икономичен, но не е колкото 1.5TSI, още повече че e в комбинация с 4x4 и "кубеста" аеродинамика. В динамично отношение е ясно, че ще дърпа по-добре с 320 нютона
P.S. Заменяй за Тигуан
Доколкото разбирам, не си доволен от изработката на автомобилът и използваните материали...по-мощният двигател, няма да подобри това усещане в теб.
Иначе, двигателите с въртящ момент над 250 нютона и/или задвижване 4x4 са куплирани с DSG в маслена баня - конкретно е DQ381. Ще имаш обслужване на кутията на определен интервал. Няма да намериш разлика в работата със сухата кутия.
2.0 TSI 190 e добър двигател и е по цикъл Будак. Сравнително икономичен, но не е колкото 1.5TSI, още повече че e в комбинация с 4x4 и "кубеста" аеродинамика. В динамично отношение е ясно, че ще дърпа по-добре с 320 нютона
P.S. Заменяй за Тигуан
Re: Мнения за Volkswagen T-roc 1.5 TSI OPF 2022 бензин
Е, не че не съм доволен, просто се опитах обективно да представя нещата, които съм усетил откакто имам автомобила :) благодаря за съвета. Чак за Тигуан няма да стигнат силите. Ще видя какво ще ми предложат от VW като опция, защото колата е чисто нова и би трябвало да я изкупят на цена, поне близка до тази, която съм платил. Ще се радвам и други да споделят вижданията си за 1,5 TSI (за колегата) и 2.0 (за моя милост) :)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта