Струва ми се, след толкова лутане и четене, че станах специалист по тия течове.
Но то си беше голям зор, водата влизаше през купето в краката на пасажера.
Кучето го суши един месец лятото като ми беше казано от един сервиз, че е оправен теча.
На есен септември пак всичко стана в вода като заваляха дъждовете.
Беше свалено предно стъкло и презалепено, като се считаше проблема решен, да ама не!
И така ходене по мъките с уж нов автомобил.
И така колеги почитатели на тази марка да внимавате повече, препоръчвам.
То всички марки като остареят може да пускат вода.
Щом се запотяват стъклата при дъжд дзверси яко, и трудно изсъхват значи има теч в колата!
Покрай тези празници намерих време да опиша тази моя ситуация.
Постоянно чета за увеличаване на цените на автомобилите при покупката им, а и такива проблеми са страшни като се появят после.
Автомобила поскъпва с 10 000лв., а може и повече.
Ако бях посещавал само Порше сервиз нямаше да ме оправят и 15.000лв.
Там само за труд-час струва 100лв, а за Ауди е 120лв часа.
И така повече внимание при покупка и на автомобил на две години.
Водите си консултант, но който работи в сервиз.
При такива случай трябва отбив от цената иначе не е добре за купувача.
Хайде хубава Цветница на всички!
Да поздравя именниците!
Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
stoian.1 написа:Теча на вода в автомобила се открива много трудно.
Както написах осем сервиза посетих.
Имаше едни дето пускат дим в колата и търсят мястото.
Вода може да влиза от сума ти места.
При мен беше пропуск на заварка още в концерна производител и само когато вали силен дъжд се пълни купето яко с вода-аквариум.
Заварките в завода се правят от роботи и няма как да се пропуснат. По-скоро се е скъсала, когато е удряна отпред в дясно.
Успех занапред.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 07 мар 2015 22:16
- Автомобил: Голф-4
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
Допускам, че може да е така. Но удара не е бил тежък.
Управителя на Юнитрейд сервиз сподели версия, примерно да е свършила телта там точно и докато го презаредят да е направил пропуск, по-малко от човешка длан разстояние.
Това е предположение.
Но като заварката е нарушена от дясно е възможно да е от удара.
Управителя на Юнитрейд сервиз сподели версия, примерно да е свършила телта там точно и докато го презаредят да е направил пропуск, по-малко от човешка длан разстояние.
Това е предположение.
Но като заварката е нарушена от дясно е възможно да е от удара.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
hooligan_sk написа:... няма как да се пропуснат...
Има, има!
И няма да е първия такъв случай.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
Преди години познат си купи чисто нов Опел Астра. Течеше точно в краката на пасажера отпред, без да има видима причина и със сигурност без да е спукано отпред на заварка. После го оправиха - някакви уплътнения бяха калпави ...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
group® написа:hooligan_sk написа:... няма как да се пропуснат...
Има, има!
И няма да е първия такъв случай.
Сигурно има, но са някакви минимални части от процента. Ако е имало някакъв удар, макар и лек в същата зона, бих заложил на това, като по-вероятна причина.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 07 мар 2015 22:16
- Автомобил: Голф-4
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
Здравейте, бих допълнил към мненията и това на майстора.
Той го определи като фабричен дефект.
Към мястото на на теча като чели липсваше заварка на пуншвайц.
Мястото на проблема се откри с ендоскопски апарат мисля се казва, с камера .
Мястото си беше покрито с заводския восък не беше докосвано.
При възстановяването на предницата от дясно.
Аз ще се опитам да кача снимка на Мястото дето се виждаше цепнатина на купето зад подкалника.
Той го определи като фабричен дефект.
Към мястото на на теча като чели липсваше заварка на пуншвайц.
Мястото на проблема се откри с ендоскопски апарат мисля се казва, с камера .
Мястото си беше покрито с заводския восък не беше докосвано.
При възстановяването на предницата от дясно.
Аз ще се опитам да кача снимка на Мястото дето се виждаше цепнатина на купето зад подкалника.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 07 мар 2015 22:16
- Автомобил: Голф-4
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
Трябва да я редуцирам като мегабайти та да стане.
И аз допускам от удара да се получило, като възможен дефект,защото е от дясно не е от ляво, например.
Там дето съм го отбелязал със синьо беше цепката там се снаждат двете ламарини, то се вижда корозирало.
При проливен дъжд всичката вода от стъклото преминава от там а тя е доста една част влиза вътре.
Аз я снимах, правих и клип, ама него няма да мога да кача.
Виждат се някакви мацания с нещо като боди-антикор там около спирачния маркуч, ама да ли оригинално е това не знам? Малко се съмнявам така да го правят немците.
Благодаря на всички,които взеха под внимание моята сложна-болна тема.
Слава богу мисля вече решена!
- Gal
- Мнения: 1458
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
Re: Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
След един престой в мола, на тръгване ми светна грешка Front assist not available. Предната решетка беше дърпана и разместена, нямаше следи от удар, вероятно някой се е мъчил да краде. Паркинг асистент имам, пищи ми като минават пешеходци отпред, но дистроника ми не работи и съответно не мога да си пусна ACC. От всичко, което четох, разбрах, че трябва да се калибрира сензора и можело да се оправи, та чакам някой да сподели успешен опит за калибриране. Къде и колко? Със стандартните диагностики на сервизите не се оправя и не се чисти грешката, май само в Порше можело...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
Само в Порше, там имат специализиран стенд за радара.
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Съб 07 мар 2015 22:16
- Автомобил: Голф-4
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: Голф 7 IQ драйв заслужава ли си?
Не знам защо отново, когато съм пуснал тема и не получамам известие, че някой е писал в темата?
Вече го поставих този въпрос, регистрирах се да получавам известия и пак не получаваям, че тук е писал някой.
Трябва всеки ден да праверявам писано ли е.
В сайта на Ауди форума не е така.
За всяко писане ме уведомяват по имейл.
Та по темата:
Само в Порше се прави калибрирането на дистроника и никъде другаде.
Около 500лв.мисля е най-скъпият вариан калибриране, вече го правих.
На мен изписваше проблем дистроник.
Доста неща на новите автомобили се правят само там, осъществява се отдалечена връзка със сервиза майка в Германия.
Обикновенните сервизи нямат такава връзка.
Вече го поставих този въпрос, регистрирах се да получавам известия и пак не получаваям, че тук е писал някой.
Трябва всеки ден да праверявам писано ли е.
В сайта на Ауди форума не е така.
За всяко писане ме уведомяват по имейл.
Та по темата:
Само в Порше се прави калибрирането на дистроника и никъде другаде.
Около 500лв.мисля е най-скъпият вариан калибриране, вече го правих.
На мен изписваше проблем дистроник.
Доста неща на новите автомобили се правят само там, осъществява се отдалечена връзка със сервиза майка в Германия.
Обикновенните сервизи нямат такава връзка.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stoichostoev1991 и 173 госта