Q7 4.2 FSI Или Субару?
Q7 4.2 FSI Или Субару?
По принцип Аудито и Субару Трибека Б9 нямат сравнение, но се налага да се направи. Търсих джипка, бензин автомат, и си харесах един от двата, винаги съм искал ауди, но ми казаха, че 4.2 фси е ламя и ремонтите, но и трибеката иска подобни ремонти на моменти.
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Q7 4.2 FSI Или Субару?
Съмнявам се да има в такъв клас коли варианти с евтини ремонти, независимо дали са японски, немски или американски.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Q7 4.2 FSI Или Субару?
Нито едното, освен ако не са 1-2 максимум 3 годишни и да ги караш до 5-6 годишна възраст максимум.
Ако те плаши от сега поддръжката не са за теб тия коли, само гумите на Q7 среден към по скоро нисък клас са ти 900 лв., премиум летните са 1600 лв. за 4 бр.
Ако те плаши от сега поддръжката не са за теб тия коли, само гумите на Q7 среден към по скоро нисък клас са ти 900 лв., премиум летните са 1600 лв. за 4 бр.
Re: Q7 4.2 FSI Или Субару?
Принципно за такъв тип автомобили е силно препоръчително във всеки един момент да имаш 2-3 хиляди лева заделени за "черни" дни. Трибеката е по-смотана вътре, но без проблем става на газ. Q7 се краде доста по-често. 4.2 FSI ако трябва да го караш на бензин, по-добре ползвай рент-а-кар. Шегата на страна, няма как да ти кажем кой е по-добър. Винаги гледаш конкретен екземпляр с истинска диагностика, както компютърна, така и силно препоръчително от специалист за марката.
Този тип автомобили не случайно са на много ниски цени за закупуване, защото експлоатационните им разходи са космически.
Този тип автомобили не случайно са на много ниски цени за закупуване, защото експлоатационните им разходи са космически.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Q7 4.2 FSI Или Субару?
Ще дам прост пример макар че доста хора ще скочат върху мен че не е така , та у фирмата където работя управителя реши да вземе пералня и сушилня за да се перат работниците работните дрехи , човека е върл фен на скъпите но стари кочини та взе 3 употреба машини миеле , машините са стари но нови са стрували около 4000 лева всяка . Още след първия месец се наложи да ги отремонтирам и закърпвам постоянно , работят но сушилнята скърца и тече конденз отнякъде , пералнята е за смяна амортисьори в момента , а дефакто с тези пари можеше да се купят 2 нови машини примерно електролукс или самсунг.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Q7 4.2 FSI Или Субару?
Трибека е ламя, лично впечатление.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Q7 4.2 FSI Или Субару?
На мен ми се струва, че 2к лева в джоба са малко за да притежаваш такива коли.
Струва ми се, че начинът, по който пита за ремонтите го прави да изглежда неподготвен за такъв автомобил.
Струва ми се, че начинът, по който пита за ремонтите го прави да изглежда неподготвен за такъв автомобил.
Re: Q7 4.2 FSI Или Субару?
Съжалявам, че така излязох като твърде неподготвен. Принципно бях си харесал една Q7 на газ за 10к и бях убеден че мога да я сваля още, като мешала антифриз и масло, и бях готов да дам няколко хиляди лева, но да знам, че е отремонтиран двигателя, и мислих примерно да махна газта.
Между двете коли, аудито ще пази цена и здрава, и на части дори след 2-3 години, по-висока е от трибеката. И да, знам че се краде лесно, което е огромен минус. Имаше едно момче му я оглозгаха за няколко часа и три месеца беше без колата си, като за да си върне предишния вид каза 4500лв . При субаруто, не ме кефи, че не е чак толкова висока, както и вози твърдичко. За жалост е и само 5 скорости, та на по-високи скорости, ще е на високи обороти, покарах я и още на 80км/ч се чуваше съпротивлението на вятъра, а двигателя си се чува в купето, едно бучене според оборотите. При нея има някакъв плюс, че има вариант да се задигнат конете, има модове за кутията, има вариант за турбиниране на двигателя - абе много неща само лев да имаш да хвърляш.
Между двете коли, аудито ще пази цена и здрава, и на части дори след 2-3 години, по-висока е от трибеката. И да, знам че се краде лесно, което е огромен минус. Имаше едно момче му я оглозгаха за няколко часа и три месеца беше без колата си, като за да си върне предишния вид каза 4500лв . При субаруто, не ме кефи, че не е чак толкова висока, както и вози твърдичко. За жалост е и само 5 скорости, та на по-високи скорости, ще е на високи обороти, покарах я и още на 80км/ч се чуваше съпротивлението на вятъра, а двигателя си се чува в купето, едно бучене според оборотите. При нея има някакъв плюс, че има вариант да се задигнат конете, има модове за кутията, има вариант за турбиниране на двигателя - абе много неща само лев да имаш да хвърляш.
Re: Q7 4.2 FSI Или Субару?
Наистина колегите по-горе са прави. Коли от висок клас се купуват нови или почти нови. Оттам нататък просто няма смисъл, защото ставаш роб на колата във финансово отношение и лично за мен няма смисъл от това. 2-3 хиляди опрделено са малко за подобен клас автомобил, който вече е прехвърлил няколко години.
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Q7 4.2 FSI Или Субару?
Да вземеш за 10к лв. Q7 на газ което меша антифриз и масло с идеята да му ремонтираш двигателя и да махнеш газта Ти сериозно ли
Не ти знам месечния доход, но със доход под 5к на месец, поддръжката на Q7 първо поколение преди фейса си е живо самоубийство. И още едни 5к за всеки случай настрана. Читав такъв автомобил под 25к лв. трудно ще намериш и покупната цена му е най-малкия проблем, после идва веселото
Като гледам какви сметки правиш по-добре стой далеч от този клас автомобили за да не съжаляваш после.
Не ти знам месечния доход, но със доход под 5к на месец, поддръжката на Q7 първо поколение преди фейса си е живо самоубийство. И още едни 5к за всеки случай настрана. Читав такъв автомобил под 25к лв. трудно ще намериш и покупната цена му е най-малкия проблем, после идва веселото
Като гледам какви сметки правиш по-добре стой далеч от този клас автомобили за да не съжаляваш после.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Q7 4.2 FSI Или Субару?
Трябва да си готов да инвестираш около 10 000лв годишно в поддръжка и ремонти в този клас. По принцип не е лоша идея, защото за няколко години всичко ще ти излезе 40-50К, а караш кола в клас 200К. Но мен лично ме бъгва, че тези ремонти не се случват по график, ставаш най-добър приятел с пътната помощ... и просто не можеш да разчиташ на автомобила.
ПС: Трибеката е по-евтина като цяло, но си се чупи доволно и частите се чакат по 1-2 седмици.
ПС: Трибеката е по-евтина като цяло, но си се чупи доволно и частите се чакат по 1-2 седмици.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта