Здравейте! От скоро си търся кола и се спрях на един VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С.
Нивото на оборудване е Highline.
Четох доста и на малко се обърках. Заслужава ли си да вземеш VW B8 BI TDI 240 К.С?
Какви проблеми може да имам с него?
В момента карам audi b7 2.0TDI 140 К.С 2006г и имам доста проблеми с него и мисля да го сменям.
Благодаря предварително!
Ето всичко което са писало за колата
- Пробег: 178 790 км.
- Първа регистрация: 08.2015
- Двигател: 2. 0 Biturbo Diesel
- Мощност: 240 к.с.
- Скоростна кутия: 7-Степенна DSG с два съединителя
- Предаване: 4Motion 4х4 система
- Ниво на оборудване: Highline
- Джанти: 18х8j фабрични алуминиеви джанти
- Гуми: 235/45 R18 летни Continental с DOT 2020
- Внос от Чехия, пълна сервизна история
__________________________________________
Представяме Ви проверен употребяван автомобил, внос от Чехия, закупен от първи собственик.
Автомобилът е поддържан само в сервиза на оторизирания дилър, от който е закупен като нов.
Пълна сервизна история със всички редовни обслужвания на мотора и на скоростната кутия, като маслото на мотора е сменяно на всеки 15 хил. км. по желание на собственика(а не на 30 хил. км. както е по книга)
- Последно обслужване на мотора - масло и маслен филтър: 31. 07. 2020 на 165839км.
- Сменен комплект ангренаж и водна помпа - 10. 10. 2018 на 119146км.
- Обслужване на ск. кутия: 28. 02. 2017 на 59256км смяна на масло на DSG; 05. 10. 2018 на 119117км. смяна на масло на DSG и масло на Haldex
- Обслужване на спирачна система: 05. 10. 2018 на 119117км. - сменени предни дискове и накладки ; 15. 06. 2020г. на 160670км. сменени задни дискове и накладки
- Автомобилът е с оригиналната боя! , не е претърпявал удари и няма пребоядисвани детайли.
-Динамични LED фарове с асистент за дълги светлини
-LED Стопове
-Адаптивен круизконтрол - Distronic
-Регулируемо окачване по твърдост с 5 режима
-Мултимедия с по-големият " touchscreen" екран
-Поръчков спортен салон - Алкантара + Kожа
-Щори на задните врати
-3-зонов дигитален климатроник
-Подгряване не челното стъкло
-Спортен мулти волан от естествена кожа с подгрев !
-Пера за превключване на скоростите от волана
-Подгрев на предни седалки
-Електрически регулируема предна лява седалка
-Амбиентно осветление в интериора
-Електрическа врата на багажника
-Електрически теглич
-Екстериорен Light пакет
-Безключово палене
-Камера за задно виждане и преден парктроник с визуализация
-Фабрично затъмнени задни стъкла
-Фабрично термоизолирани стъкла
-Екстериорен Хром пакет
-Bluetooth интерфейс
-Слотове за SD карти и SIM карта
-Гласови команди
-Aux и USB входове
-Система за разпознаване на пътни знаци
-Сензори за светлина и за дъжд
-Вътрешно и странични огледала с автоматично затъмняване
-Система за подпомагане на спирането в Града
-Състема за подпомагане на водача и система за защита на пътниците
-Подгрев на дюзите за течност за чистачки
-Isofix стойки за детска седалка
VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
Няма снимки, няма линк към обявата, няма цена... Заслужава си!
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
Vlad777 написа:Няма снимки, няма линк към обявата, няма цена... Заслужава си!
Извинявам се забравил съм да прикача снимките.
Иначе линк нямам, но цената е 35000лв (смъкната от 38500лв)
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
Ей го във фейсбук профила на автокъщата, по-добре се виждат снимките !
https://www.facebook.com/MassAutoLTD/posts/477658624023236
https://www.facebook.com/MassAutoLTD/posts/477658624023236
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
Stivi написа:Ей го във фейсбук профила на автокъщата, по-добре се виждат снимките !
https://www.facebook.com/MassAutoLTD/posts/477658624023236
Супер благодаря!
Като цяло това е колата да! На снимки изглежда супер само се чудя 240 К.С. bi turbo дали си заслужава?
Колко може да е разхода на колата (градски, извънградски).
Хареса ми че е 4х4 и че е 7 степенна скоростна кутия
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
Колата е готина, но според мен съдейки по пробега и сменените неща се подготви за някои консумативи. А пък дано си късметлия да няма непредвидени ремонти.
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
stefan4o написа:Колата е готина, но според мен съдейки по пробега и сменените неща се подготви за някои консумативи. А пък дано си късметлия да няма непредвидени ремонти.
Аз съм готов за смяна на масла и филтри. Според теб нещо друго трябва ли да се смени?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
Не е кой знае колко добре оборудван - малката навигация, няма дигитален кокпит, няма мъртва зона. Вероятно и други екстри няма. Освен това е и стар. А 240 к.с. двигателят е различен от 150 и 190 к.с. и има и периферия, която може да създаде проблеми и то скъпи. Не бих дал толкова пари за кола, която може да създава проблеми.
Разходът е най-малкия проблем и няма значение на фона на поддръжката на колата общо взето. Щото като ти излезе един ремонт за 2-3 000 лв и седиш 10 дена без кола, то тогава 100-те лева повече за гориво на месец ще са пари за семки.
Аз също се оглеждам за Passat TDI 240 к.с., но не съм готов да правя компромис с две неща - трябва да е не по-зле оборудван от настоящия ми Passat B8, за да ми е готино като седна в него и трябва да е на не повече от 100 000 км, за да знам, че ще стигна където отивам, без да имам номера на пътна помощ и сервиза на бързо набиране...
Разходът е най-малкия проблем и няма значение на фона на поддръжката на колата общо взето. Щото като ти излезе един ремонт за 2-3 000 лв и седиш 10 дена без кола, то тогава 100-те лева повече за гориво на месец ще са пари за семки.
Аз също се оглеждам за Passat TDI 240 к.с., но не съм готов да правя компромис с две неща - трябва да е не по-зле оборудван от настоящия ми Passat B8, за да ми е готино като седна в него и трябва да е на не повече от 100 000 км, за да знам, че ще стигна където отивам, без да имам номера на пътна помощ и сервиза на бързо набиране...
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
ppeev написа:stefan4o написа:Колата е готина, но според мен съдейки по пробега и сменените неща се подготви за някои консумативи. А пък дано си късметлия да няма непредвидени ремонти.
Аз съм готов за смяна на масла и филтри. Според теб нещо друго трябва ли да се смени?
Най-малкото ще имаш и накладки за смяна отпред. Освен това, според зависи, какви е сложил предният собственик, може не след дълго да се наложи и предни дискове да се сменят. Подготви се и за ангренаж, също така, според мен.
Отделно на този пробег вече ще се паднат на втория собственик да смени някои по-скъпи неща - примерно съединител. С две думи - ако аз скъсам найлона на някоя кола, ще гледам да се оттърва от нея на около 200 000км.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
При 240 к.с. ангренаж се сменя на 120 000 км. На 60 000 се обслужва DSG. Също и Haldex e препоръчително да се обслужва на всяка втора смяна на маслото. Спирачна течност на 2 години. Антифриза ако не е сменен и казанчето е със силика вътре - подмяна на казанче и антифриз G12+.
И това са само плановите операции, а при този двигател и тези километри не може да се гарантира, че ще е само това.
И това са само плановите операции, а при този двигател и тези километри не може да се гарантира, че ще е само това.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
На 120 000 или колко години се сменя ангренаж? Минали са 4 години почти от смяната.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
Vlad777 написа:Не е кой знае колко добре оборудван - малката навигация, няма дигитален кокпит, няма мъртва зона.
Това е Discover Pro. В тази моделна година нямат по-голяма навигация. По-голямата идва от 2017-та.
@stefan4o, при 240 коня мотора ангренажна група се сменя на 120 000 км или 6 години. Стига да е сменяна с оригинални части.
@ppeev , никой до тук не ти каза, че колата е за смяна на масло в DSG кутията. Хубавците, дето са го лъскали и детайлно уж мазали с не знам си какво, това са го пропуснали като информация.
Колата е с отвратителния базов кокпит с обикновено табло като на последните Пасат 6 и след това в Пасат 7.
С ужасното стандартно за Пасат озвучаване е. Няма такава смешка.
Маслото е сменявано преди повече от 2 години, т.е. си за смяна и на масло.
С тия тъмни снимки не може да се види състоянието на боята, но гарантирано няма шанс да няма пребоядисвани детайли кола на тия километри.
За историята, щом имаме рама WVWZZZ3CZGP006174, пишеш на @Evgeni K. в Audi форума ако няма профил тук и много бързо ще разбереш кое колко е истинско и какво се е случвало с колата.
Както и дали фаровете наистина са с динамик лайт асист, че може и да не са. Щото фарове с асистент за дълги може да значи и само да си мени къси с дълги при насрещно, вместо да е с наистина хубавите фарове.
Не става ясно и дали е кейлес или само е с безключово палене.
Като собственик на Артеон с този мотор мога да ти кажа, че е много здрав и френдли, но аз съм на 120к все още и колата е на няма 5 г.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
Мисълта ми беше, че ангренажът ще му се падне на него. А не, че веднага трябва да го смени.
А, какво друго може да изскочи на кола с такъв пробег - никой не може да отговори - какъвто е късметът.
А, какво друго може да изскочи на кола с такъв пробег - никой не може да отговори - какъвто е късметът.
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
Тия дни в DasWeltAuto за този бюджет ми попаднаха няколко такива Б8ци. Не съм се вглеждал много много по снимки и оборудване, но дори и да са по-постни откъм екстри километрите им бяха по-малко. Хвърли им едно око.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 2.0 BI TDI 240 К.С заслужава ли си?
stefan4o написа:Мисълта ми беше, че ангренажът ще му се падне на него.
То ако тези хиляда и нещо лева го плашат, ич да не се захваща с тази кола
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта