Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8389
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Мнениеот samo_pechka » Съб 27 авг 2022 9:22


Някой да има лични впечатления от този модел на Isuzu ?
Прегледах мнения, има на двата полюса, от пълен боклук до супер пикап за парите си. Не мога да разбера с какво ГНП е ( доколкото разбрах 96квт е с ГНП ) .
Не ми допада и много решението с копчета за двойното , ма...
Предпочитам да е чисто механично решението, но не е за жалост. Проблеми там?
Трябва ми човек който го е карал и има лични впечатления, да изкаже личното си мнение , също и как стоят нещата с частите, специфични и проблемни решения .
Въобще всичко ще ми е от полза като инфо.
Благодаря.




lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Мнениеот lion_heart002 » Съб 27 авг 2022 11:44


Четири исузу пикапи съм имал, един трупър 3.1 дизел, с него ремарке с багер съм дърпал, никакви проблеми-изключително здрава машина ама накрая имаше за кърпене и отиде за скрап,истинско японско качество, всичко до последно работеше без никакви механични проблеми. Още по-стар бензинов имах, пак същата работа. За съжаление имах и два далеч по-нови дизелови, 2007-а и 2008-а година. Единия 2.5тд другия именно трилитров. Смея да твърдя, че там качеството просто отсъства за съжаление, помпите за високо налягане заминаха и на двата, те са на зъбни колела, доста разглабяне има докато се сменят. Съединителите и те не изкараха много като цяло, отделно имат дефект с лагера и може и да се ноложи махане на кутията само за смяна на лагера. Ремъците за алтернатора, обтегачите на мойте бяха механични, самите болтове и големината им не са годни за тази работа, и на двата се наложи да разпробивам стойката за да може да влезе болт с малко по-голям диаметър и дължина за да мога с две гайки да го хвана отзад да не се разхлабват ремъците пред 2 седмици. Като цяло не бих купил пак (може би само доста дърто пак в добро състояние и на добра цена, но и с доста части към него) , с частите също си е мамата, много често освен дилъра друг вариант нямаш. Не знам доколко ти помага това, но това е личния ми опит.

Последна промяна от lion_heart002 на Съб 27 авг 2022 15:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8389
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Мнениеот samo_pechka » Съб 27 авг 2022 13:24


По начало съм поразколебан от четеното в различни форуми, затова питам и тук, тъй като все някой ще го е имал.
Този трилитровия с двигател с ГНП е бил или? Каква е марката и модела му всъщност на това ГНП?


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Мнениеот cecoa1 » Съб 27 авг 2022 14:23


Двигателят е 4JH1-T или 4JH1-TC.
https://manualzz.com/doc/22108426/4jh1-tc-engine
По принцип някъде пишат, че тоя с "TC", бил комън рейл, но явно е с Бош VP44. То като се замисля доста от дизелите Евро 3, които са "с ГНП"(щото и при комън рейл така се казва помпата), са с VP44.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Мнениеот lion_heart002 » Съб 27 авг 2022 14:37


Screenshot_20220827_133341_com.android.chrome.jpg
Абсолютно, с роторно гнп е. Доколкото помня беше бош. Аутодата го потвърждава. С единия още имах проблем с вода влизаща в резервоара през отдушника за изпаренията. Честно казано при проблема с гнп ги разкарах и двата под продажната цена. Просто за мен не cи заслужаваше времето, парите и разправията. Common rail е двигателя 120 киловата.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Мнениеот cecoa1 » Съб 27 авг 2022 20:11


Ето ти един евтин, опростен, и непретенциозен пикап, макар и леко грозноват.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=pfzgi3
...
Няма електроника по мотора, иска минимално обслужване, и има добър ресурс. Ако все пак някога мотора сдаде багажа, то на негово място пасва от всеки Мерцедес от 90-те, които вече са на цената на желязото. Най-добрия вариант е OM605, 150к.с.(на моделите с него пишеше 250 Turbodiesel), предкамерен петак, с по четири клапана на цилиндър, и редова ГНП с ел.управление. Ползват се помпените елементи от ГНП на Мерцедеса, в ГНП на Мусото(може да се ползва и без преправяне, но иначе става по-добре - различен размер са елементите). Може и ГНП от OM 602, по-стария петак(дори и от такъв без турбо), на който всъщност е лиценз мотора на Санг-Йонга. От Мусото се ползва и картера и маслената помпа, или само смукателя на помпата. Тоя мотор с лекота си прави и над 200 коня(според както му оставиш максималната циклова порция), а си работи без дори една жица да му е нужна(освен за подгревни свещи при студено стартиране).
Повечето възли по возилото са си на реномирани европейски производители, като например БОШ. Имаш си ABS, дискови спирачки на четирите колела, ел.стъкла, климатроник или поне климатик, яка рама, бързи/бавни...и разни други дребни полезни измишльотини... Не е най-ръждясващата кола, и ако екземпляра е здрав, най-вероятно ще ти служи дълго в стоково състояние. Доста ти е под бюджета, но пък няма да го мислиш, и ще има пари да си го тунинговаш по собствен вкус. Отпред е на торсиони, както доста японски джипки с независимо окачване, и се повдига само с натягане на торсионите. Отзад не знам, при джипа са пружини, но тук може и да е ресор. И в двата варианта подлежи на повдигане, там е цял мост.
Ако не робуваш на марки и предразсъдъци, може да им хвърлиш едно око...може пък да ти допадне.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Мнениеот lion_heart002 » Съб 27 авг 2022 21:12


Абсолютно, Мусото е доста добър вариант. Само не знам как е с частите, да речем, калник, капак...


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Мнениеот cecoa1 » Съб 27 авг 2022 21:52


Има всичко като части, а втора употреба са на смешни цени. Поне до скоро беше така.
...
ПП: Пикапа е с LSD в задния мост. Разгледах някакво ръководство за ползване.
https://www.manualslib.com/download/652930/Ssangyong-Musso-Sport-2004.html


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8389
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Мнениеот samo_pechka » Нед 28 авг 2022 15:58


Цеци мерси за подаденото инфо. Признавам, че въобще досега не съм го гледал , аз дори не знаех, че го има във вариант на пикап. Ще огледам при нас и навън за оферти. Но май и при него е с копченце превключването на режимите за двойното.... Грозник е малко, въпреки това ще почета и за него.
Благодаря и на lion_heart за включването си. Отпада Д-макса като вариант мисля....
П.п. все още теми в кито съм писал след проблема на форума, ми излизат в личните на случаен принцип. Тази тема също. Почти винаги след писане на пост от колега "изчезват" и си ги търся в активните теми....


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Isuzu D-max 96квт 3000куб.см. добър избор?

Мнениеот cecoa1 » Нед 28 авг 2022 17:04


samo_pechka написа:Но май и при него е с копченце превключването на режимите за двойното.... Грозник е малко, въпреки това ще почета и за него.



Да, с копче е 4х4. Малко слабо място са хъбовете на предните полуоски, които са на вакуум, но при желание се поддържат, или пък се сменят с ръчни хъбове. Моите например си работят като от завода, а колата е на около 200 хиляди километра(предполагам реални), и не съм имал проблеми. Хубавото като работят, е че хем предния кардан не се върти в движение, хем може да си включваш предното в движение.
Самата раздатка е на Борг Уорнър, и е доста здрава и безпроблемна. С верига е раздатката, която на теория понякога се разтяга, и подлежи на смяна. Но щом и руснаците ги карат, и не се оплакват от съществени проблема при всякакви температури и условия на експлоатация, значи са достатъчно корави. Интересно е, че и скоростна кутия и раздатката, са с масло за автоматични скорости кутии.
Друго малко, условно, слабо място, скоростната кутия е с жила до скоростния лост, които на теория могат да създадат проблеми. По принцип първите бройки Мусо, са без жила, а скоростния лост влиза директно в кутията като на жигула, и там е по-надеждно направено.

ПП: Има доста клипове в YouTube за Musso Sport, за да получиш някаква представа.
...
ПП2: Гледам, че има едни такива, но не ги знам много тях...
https://m.mobile.de/auto-inserat/ssangyong-actyon-a200-sports-2-0-d-pickup-hardtop-klima-bergneustadt-n%C3%A4he-k%C3%B6ln/350618927.html?searchId=396e459f-b134-0c2b-813c-0085e217609b&ref=srp&type=eyecatcherAd



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта