бартер + доплащане бмв за пасат
бартер + доплащане бмв за пасат
Здравейте колеги,
Предложиха ми вчера бартер за бмв е 46 2.0 фейслифт дизел. В момента съм с пасат б6 2008-ма 2.0 дизел Човека ми е обясни, че бмв-то е по здраво от пасата и ще трябва да му доплатя само 1500лв, но иначе външно изглежда без забележки и меко вози.
Понеже нищо не разбирам според вас заслужава ли си или не?
По принцип на мен пасатчето много ми харесва и не ми се разделя, но все пак да чуя и други мнения е добре.
Предварително Ви благодаря.
Предложиха ми вчера бартер за бмв е 46 2.0 фейслифт дизел. В момента съм с пасат б6 2008-ма 2.0 дизел Човека ми е обясни, че бмв-то е по здраво от пасата и ще трябва да му доплатя само 1500лв, но иначе външно изглежда без забележки и меко вози.
Понеже нищо не разбирам според вас заслужава ли си или не?
По принцип на мен пасатчето много ми харесва и не ми се разделя, но все пак да чуя и други мнения е добре.
Предварително Ви благодаря.
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 18 окт 2020 8:44
- Автомобил: cc
- Двигател:
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
Искаш да си купиш по-стара от твоята кола, че и да доплащаш?
Нали ти харесва пасата? Ако е за гаджета - ок, но с тая тройка ще се целиш в гимназистки от техникум...
Нали ти харесва пасата? Ако е за гаджета - ок, но с тая тройка ще се целиш в гимназистки от техникум...
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
Луд ли си, Да беше е60 БМВ-то да се замислиш, и то без доплащане... Ама за тройка и то тясна и неудобна (ако си едър де) в никакъв шанс... Освен ако Пасата не е тотален гроб, не си струва
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
Kaкво ще рече ,че bmw - то е по- здраво от Пасата ? Кое точно му е по- здравото и как го е разбрал? На мен ми липсва логика и аргументация в тоя бартер . Има значение разбира се , какво е състоянието на двете коли ...с какво ниво на оборудване са...но няма логика да се вземе по- стар модел,че и да се доплати за него... Абсурдно звучи. Внимавай с тези стари bmw- та. Масово са коли , които са понасяли извращения... катастрофи , прегрявани и т.н.
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
точно 320D не от най-читавите ако беше 330 да се замислиш но спроред мен е безмислен поинстересувай се колко струва смяна на веригатата
- xpl0d`
- Мнения: 172
- Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
- Автомобил: VW Passat B7 DSG
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Gotse Delchev
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
То ако "бенвето" беше по здраво от Пасата дали щеше да го сменя?
Вуйчо ми с такова бмв така се наигра, че е с 5 бона назад..
Сменяше турбо, после целия двигател, а преди това колко ремонти, филм голям.
Вуйчо ми с такова бмв така се наигра, че е с 5 бона назад..
Сменяше турбо, после целия двигател, а преди това колко ремонти, филм голям.
-
- Мнения: 255
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
Не си струва тоя бартер. Би могло да си струва ,ако ти предложат E90 (следващото поколение 3 - ка) . За мен от тези bmw – та добре изглеждат само с каросерия седан. Е 90 2 –ка дизел само със 163 коня мотора . По – новите мотори от този са зле . Такъв бартер би си струвал само ако ти трябва такъв тип кола...защото концепцията на Пассат е различна от 3 ката.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
Пасат срещу палатка?
А мерси,това Е46 и отпред е тясно, отзад само две годишни деца моа возиш.
А мерси,това Е46 и отпред е тясно, отзад само две годишни деца моа возиш.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
Темата е несериозна...
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
Интересно, в БМВ средите, точно Пасат В6 се счита за едно от най-лошите възможни решения за избор на автомобил. Би имало смисъл от разсъждения по темата, единствено ако ставаше въпрос за чист бартер и то за фейсова Е46, но купе и с 3 литровия шестак, без да се сравняват другите неща като екстри и обордване.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
Тука гледам само специалисти сте се събрали, та да ви го обясня как са нещата при толкова гадната 46ца
Имам такава фейс, точно с тоя мотор 2.0 150 ръчка/комби.
Разход- реално градско 9 по колонка, извън града според нервите от 4.5 до 8 пак по колонка.
В момента е 385000 уж реални, при мен е от около 70 000 км/2 години/. За това време освен редовно обслужване и един спукан маркуч на турбото друго не е имало.
Бях скептичен по отношение на окачването, но за сега е здраво и нищо не тропа и не скърца.
Честно казано, не мисля, че е по-лоша кола от пасата, който обикновенно вътре е мега дървен, а с тоя измисления волан направо може да умреш.
Не зная колко е широк пасат, но в бавареца отзад се събира диван 1.80 при пуснати седалки и си затваря вратата на багажника.
Плюс е, че не му се белят копчетата вътре и не лъха на евтина пластмаса, като в Пасат 6.
Минуси - зимата лесно му замръзват дръжките, ключалката на комбито е само една и акумулатора е заврян в багажника.
Трябва да се внимава с ръждата, особенно по задните калници. Серийно спирачките поне според мен са слаби, но аз тоя проблем го реших с Ройтингер дискове и керамични накладки.
Плюсове - за дърт кош има бая екстри - темпомат, мултиволан, 6 бега , климатроник, парктроник, рекаро и др.
Плюсове - при сериозно каране и минаване на много километри, мотор с верига е в пъти по рентабилен от такъв с ремък.
Всеки сам си решава, пасатът е по нова година, външно изглежда като цяло по- съвременен, но оттук натам не мисля, че е кой знае каква кола.
Вкус приятел няма, при тия години и километри и на двата модела, се гледа конкретната бройка.
Имам такава фейс, точно с тоя мотор 2.0 150 ръчка/комби.
Разход- реално градско 9 по колонка, извън града според нервите от 4.5 до 8 пак по колонка.
В момента е 385000 уж реални, при мен е от около 70 000 км/2 години/. За това време освен редовно обслужване и един спукан маркуч на турбото друго не е имало.
Бях скептичен по отношение на окачването, но за сега е здраво и нищо не тропа и не скърца.
Честно казано, не мисля, че е по-лоша кола от пасата, който обикновенно вътре е мега дървен, а с тоя измисления волан направо може да умреш.
Не зная колко е широк пасат, но в бавареца отзад се събира диван 1.80 при пуснати седалки и си затваря вратата на багажника.
Плюс е, че не му се белят копчетата вътре и не лъха на евтина пластмаса, като в Пасат 6.
Минуси - зимата лесно му замръзват дръжките, ключалката на комбито е само една и акумулатора е заврян в багажника.
Трябва да се внимава с ръждата, особенно по задните калници. Серийно спирачките поне според мен са слаби, но аз тоя проблем го реших с Ройтингер дискове и керамични накладки.
Плюсове - за дърт кош има бая екстри - темпомат, мултиволан, 6 бега , климатроник, парктроник, рекаро и др.
Плюсове - при сериозно каране и минаване на много километри, мотор с верига е в пъти по рентабилен от такъв с ремък.
Всеки сам си решава, пасатът е по нова година, външно изглежда като цяло по- съвременен, но оттук натам не мисля, че е кой знае каква кола.
Вкус приятел няма, при тия години и километри и на двата модела, се гледа конкретната бройка.
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
Шурето има такова, ако трябва да съм честен, хубава колца си е. Неговата е много запазена и не знам дали липсва нещо откъм екстри ( тия които са за този модел и мотор ) . Карал съм я няколко пъти, добра си е, много тиха и стегната. Той си я поддържа, наскоро сменя съединител комплект и верига, сам си ги смени. Неговата е седанова, мен лично комбалак повече ми допада.
Значи всичко зависи от конкретната бройка според мен.
Значи всичко зависи от конкретната бройка според мен.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2148
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
А така, кажи им го.
Честно казано на фона на Вентото на което навъртях 150 000 км, като след около първите 100 000 му направих тотален ремонт на цялата предница в това число тампони мост, биалетки, шарнири, накрайници, амортисьори, тампони Макферсън...бавареца е доста по-здрав. При мен е от около 70 000, а в предния собственик преди мен изкара още около 60 000, та за тия 130 000 само един носач се смени.
Бях много скептично настроен по отношение на тези носачи, но съм изненадан доста приятно.
Колата е дърта, но за годините си е чук и точно 2.0д 150 е много здрав мотор, нищо общо с недоразумението при Фв в периода 2004-2007ма, но нека да не го превръщаме в Хийт.
Честно казано на фона на Вентото на което навъртях 150 000 км, като след около първите 100 000 му направих тотален ремонт на цялата предница в това число тампони мост, биалетки, шарнири, накрайници, амортисьори, тампони Макферсън...бавареца е доста по-здрав. При мен е от около 70 000, а в предния собственик преди мен изкара още около 60 000, та за тия 130 000 само един носач се смени.
Бях много скептично настроен по отношение на тези носачи, но съм изненадан доста приятно.
Колата е дърта, но за годините си е чук и точно 2.0д 150 е много здрав мотор, нищо общо с недоразумението при Фв в периода 2004-2007ма, но нека да не го превръщаме в Хийт.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: бартер + доплащане бмв за пасат
Това обаче с веригата срещу ремъка... На VAG от тия години ремък се сменя на 150-180 хиляди километра. Та чак в пъти да е по-рентабилна веригата, особено при цената за смяна на едното и другото, не е баш така. А и употребявана кола от тия години, колко още километри да се кара, най-често се случва една смяна и при верига и при ремък... Голяма работа, че ако ще я караш 200-250 хиляди километра, ще смениш два пъти ремък срещу веднъж верига, като това като цена, ще е пак в полза на ремъка...та даже и три смени на ремък са под цената за смяна на верига еднократно.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 134 госта