Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Та така: https://mobile.bg/11651069457438300
Лудост ли е според Вас колеги, да се купи тази кола?
Допускаме, че:
Няма забележки, оригинална боя
Напълно обслужена според пробега й
Нивото на оборудване и екстри е супер за потенциалния купувач
Пълна история само в ПЛД Порше
Имам не малко непреодолими драми с Б8цата ми и обмислям да се върна към добре познатата ми предишна кола в близко до перфектно здраве и т.н.
Не ме интересуват други коли от модела налични в сайтовете. Само тази.
- jordan17772
- Мнения: 669
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Лудост е, даже не е DSG.
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Не лудост, а направо е
Не знам каква точно ти е целта, но не разбирам какво те впечатлява в тази оферта.
Не знам каква точно ти е целта, но не разбирам какво те впечатлява в тази оферта.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
jordan17772 написа:Лудост е, даже не е DSG.
Че това за стара кола си е плюс. DSG-то е минус като натежат годинките.
Дали е лудост преценява автора, рядко изпадат 10г. Коли на тези километри и то дизел.
Иначе аз се върнах от евро 6 2.0 TDI на Евро 5 2.0TDI, 5 години по стара кола и съм много по доволен, та не си единствен.
Последна промяна от fur1ous на Сря 28 сеп 2022 21:32, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
С концепция на 15 годишна.
- jordan17772
- Мнения: 669
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Кой луд ще брои 29500лв за гола базовица b7-ца. Това е безумие. Някой див фен на текстилния салон и ръчката. Вярно, цените последната година пощуряха, но на тия пари се намира и b8 2tdi 150 коня dsg с 18ки с водена история във VW
Последна промяна от jordan17772 на Сря 28 сеп 2022 22:15, променено общо 3 пъти.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Това е безумна обява. Ако клъвне некой.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Не съм спец по цените и още по-малко по дизелите за да коментирам обявата.
Но...
...точно това би ме замислило как е карана колата.
Защото дизела, доколкото разбирам, се плаши повече от кратки дистанции и голямо количество студени стартове.
Не знам дали кола с повече километри, но пазена и безупречно поддържана, за доста по-ниска цена, няма да е по-добър избор.
Не съм запознат със слабите места на модела и скъпите му ремонти, но е хубаво да се прави и тази сметка, си мисля аз.
П.С.(малко офф): Кои са тези проблеми на В8, които те отказват? Май е хубаво да се казват и тези неща.
Но...
fur1ous написа: ... рядко изпадат 10г. Коли на тези километри и то дизел.
...точно това би ме замислило как е карана колата.
Защото дизела, доколкото разбирам, се плаши повече от кратки дистанции и голямо количество студени стартове.
Не знам дали кола с повече километри, но пазена и безупречно поддържана, за доста по-ниска цена, няма да е по-добър избор.
Не съм запознат със слабите места на модела и скъпите му ремонти, но е хубаво да се прави и тази сметка, си мисля аз.
П.С.(малко офф): Кои са тези проблеми на В8, които те отказват? Май е хубаво да се казват и тези неща.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Въпрос на късмет е това което пишеш, аз последната година работя на 10 минути пеша от нас или хоум офис, карам си колата събота/неделя по около 50-100км и лятото по почивки имам 2-3 хиляди км. Това прави около 8000км годишно, като градско под 6км в посока почти нямам, рядко ми се налага, мисълта ми е, че няма как да знаеш как е карана колата, това че е на малко километри не означава че е карана на къси разстояния и лично аз съм доказателство за това.
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Zdravko Zankov написа:Това е безумна обява. Ако клъвне некой.
Вероятно да. Затова имам нужда някой безпристрастен да ме срита.
Причините са:
Най-съществената, че има нещо криво в позата на седалка спрямо педалите и ми се схваща десния крак. И то за нула време. Това е чисто физиологичен проблем и то само за мен си. Какво ли не правих по настройките на седалката, уви пак същото. Това е проблем, който не мога да преглътна. Една кола за моето разбиране трябва да ти носи наслада от шофирането й, а не точно обратното, освен стигането от А до Б безпроблемно.
Не чак толко съществените причини:
Регенерации всяка седмица поне по веднъж, срещу веднъж месечно на предишния модел.
Кашкавалено усещане на окачването спрямо предишния модел.
По-лоша шумоизолация спрямо предишния модел.
Идеално щастие няма и това също го разбирам.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Толкова пари за почти 10-годишна кола, пък била тя и запазена... Луда работа
- Sonny_89
- Мнения: 812
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
alpinab написа:Кашкавалено усещане на окачването спрямо предишния модел.
По-лоша шумоизолация спрямо предишния модел.
Интересно мнение. В разни теми за Б8 не един и деа пъти е споменавано за по-добрата шумоизолация и комфорт спрямо Б7 Лично аз не съм имал досег с този автомобил.
Относно обявата...мисля, че за по-малко пари също ще намериш Б7 на малко километри, сервизна история и по-добро оборудване, макар че аз бих си карал по-новият автомобил (вероятно и болшинството тук).
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Може да има разлика в Комфорт и Хайлайн, не знам. Говоря за моят, който е Комфорт. И не само моят.
На 2-3тия ден след като го закупих, отивам за едни джанти да гледам на Горни Богров. Там се заприказвах с гумаджията и той имал същия Б8. Вика ми - а бе шуми ли твоят? А го гледам зачуден и викам: Как така да шуми:) Той - имах преди Б7ца, беше супер. Тази след 120 почва от вратите горе на арките са свисти. Аз не можах да му кажа нищо, защото колата я имах от броени дни. На първото магистрално каране разбрах, какво имаше предивид човека. И мойта свисти. Не е болка за умиране, но ако си имал стара кола от същия модел на марката е малко дразнещо.
За окачаването в Елбатрон само се усмиханаха и казаха, че всичките с нормално такова са кашкавалени, така си били просто.
Точно такова нещо ми трябваше да чуя. Мерси колега. Понякога се самозабравям като ме обхванат странни идеи свързани с немалко пари.
На 2-3тия ден след като го закупих, отивам за едни джанти да гледам на Горни Богров. Там се заприказвах с гумаджията и той имал същия Б8. Вика ми - а бе шуми ли твоят? А го гледам зачуден и викам: Как така да шуми:) Той - имах преди Б7ца, беше супер. Тази след 120 почва от вратите горе на арките са свисти. Аз не можах да му кажа нищо, защото колата я имах от броени дни. На първото магистрално каране разбрах, какво имаше предивид човека. И мойта свисти. Не е болка за умиране, но ако си имал стара кола от същия модел на марката е малко дразнещо.
За окачаването в Елбатрон само се усмиханаха и казаха, че всичките с нормално такова са кашкавалени, така си били просто.
stefan4o написа:Толкова пари за почти 10-годишна кола, пък била тя и запазена... Луда работа
Точно такова нещо ми трябваше да чуя. Мерси колега. Понякога се самозабравям като ме обхванат странни идеи свързани с немалко пари.
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
ай ай ай ай ай , недей и аз преди месец мислех да махам моя пасат заради "непреодолим проблем" , който преодолях по най-баналния начин , имах едно тупкане и виене, и почнах от далече с лагер главина, каре, втора лагер главина, две джанти , а се оказа една гума , в която се кълняха всички че си е ок, докато комшия я погали "пред блока" и се хвана на бас с мен, че ако я махна и сложа някоя от зимните ще се оправи и вече пак си обичам колата :)
Та за обявата, няма какво много да се каже, и моя пасат беше постен ама тоя па хептем... цената ... пфффф брат айде нема нужда, колко коли след 2015 ми излизат до 25 хил , ти ще дадеш 30 за пасат , който реално не струва повече от 20 по мои сметки...
За твоите непреодолими проблеми мога само да дам някои идеи , рамките на вратите на всяка кола подлежат на грубянски реглаж , коментирахме го в темата на Ник Никишето , за голф 2-ката, накратко свистенето над вратите се лекува с малко повече грубост , но ефекта е уау, сваля се стъкло до долу, запира се дървено трупче, гумен чук или нещо което да не нарани вратата и насрещника на бравата , целта е да може вратата да опре в него , но да не позволява да легне на уплътненията си, след това с ръце се притиска на тласъци горния заден край на рамката на вратата, с което се прибира самия ъгъл навътре , рамката е много здрава и иска доста сериозен натиск , с ръце може и двама души да натискате, правите 1-2 тласъка, затваряте пробно вратата без трупчето, пак тласъци с тръпче и пак затваряте без него докато ръба се прибере и леко притисне горните външни уплътнения към рамката на вратата, но все пак вратата се затваря леко. Може да се приложи на всички врати , които имат нужда.
За седалката има автомобили на части, има различни салони, има тапицери, които могат да коригират дунапрена с отнемане или добавяне, дори смяна на същия.
Регенерациите, миии и при мен са всяка седмица и много хора ги лекуват с стар софт, мен лично не ми пречат, писал съм много и за това дори смятам, че по-честите регенерации имат и плюсове, но да не се отклонявам, че и без това стана много дълго и не знам доколко лесно за разбиране. Та накратно на В8 няма ли схема с по-стар софт и разреждане на регенерациите ?
Това с окачването малко ми се струва пресилено, но си признавам, че В8 не съм карал, нещо полиуретанови, плътни тампони, по-ниски гуми и по-голям цолаж, всъщност какво значи кашкавалено че се люлее ли ?
Та за обявата, няма какво много да се каже, и моя пасат беше постен ама тоя па хептем... цената ... пфффф брат айде нема нужда, колко коли след 2015 ми излизат до 25 хил , ти ще дадеш 30 за пасат , който реално не струва повече от 20 по мои сметки...
За твоите непреодолими проблеми мога само да дам някои идеи , рамките на вратите на всяка кола подлежат на грубянски реглаж , коментирахме го в темата на Ник Никишето , за голф 2-ката, накратко свистенето над вратите се лекува с малко повече грубост , но ефекта е уау, сваля се стъкло до долу, запира се дървено трупче, гумен чук или нещо което да не нарани вратата и насрещника на бравата , целта е да може вратата да опре в него , но да не позволява да легне на уплътненията си, след това с ръце се притиска на тласъци горния заден край на рамката на вратата, с което се прибира самия ъгъл навътре , рамката е много здрава и иска доста сериозен натиск , с ръце може и двама души да натискате, правите 1-2 тласъка, затваряте пробно вратата без трупчето, пак тласъци с тръпче и пак затваряте без него докато ръба се прибере и леко притисне горните външни уплътнения към рамката на вратата, но все пак вратата се затваря леко. Може да се приложи на всички врати , които имат нужда.
За седалката има автомобили на части, има различни салони, има тапицери, които могат да коригират дунапрена с отнемане или добавяне, дори смяна на същия.
Регенерациите, миии и при мен са всяка седмица и много хора ги лекуват с стар софт, мен лично не ми пречат, писал съм много и за това дори смятам, че по-честите регенерации имат и плюсове, но да не се отклонявам, че и без това стана много дълго и не знам доколко лесно за разбиране. Та накратно на В8 няма ли схема с по-стар софт и разреждане на регенерациите ?
Това с окачването малко ми се струва пресилено, но си признавам, че В8 не съм карал, нещо полиуретанови, плътни тампони, по-ниски гуми и по-голям цолаж, всъщност какво значи кашкавалено че се люлее ли ?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Мнение за конкретна обява -Passat B7 29000 лв.
Интересно ми е и на мен какви са тези непреодолими драми с В8. Понеже съм имал и В7 и В8 за сравнително дълъг период от време и разликата е огромна в полза на В8.
Инак за 29к лв , не бих си купил толкова постна кола, въпреки малкото километри.
Инак за 29к лв , не бих си купил толкова постна кола, въпреки малкото километри.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: WasteLand_TD и 54 госта