Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
wlf_46
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2022 14:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот wlf_46 » Чет 20 окт 2022 8:20


И аз мога да потвърдя за TSI 190, карах го на нов тестови Супърб и беше приятен..не е като 220-ката, определено се усеща намалената мощност, но аз не съм тръгнал да се състезавам. За сметка на това като го караха и се чудех дали да го поръчвам нов преди 8 месеца цената беше такава, каквато е в момента на 2-3 годишен около 70-80К км. :) Така че който ял-ял.. :)

В крайна сметка реших да си правя експерименти с бензинов, особено както казвате над 100К км..предлагат ми 280-ки на по 50-60хил.км., но там ми се вижда още по-притеснително обслужвания и треперене. Искам безпроблемна кола да си возя детето из града и да пътувам спокойно на дълъг път без да мисля дали ще събера багажа. Ще опушвам и аз столицата и ще чакам Тойота да пуснат Камри комби :D




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот group® » Чет 20 окт 2022 9:50


wlf_46 написа:Искам безпроблемна кола да си возя детето из града и да пътувам спокойно на дълъг път ...


За съжаление не мисля, че Пасата (бенз./дизел) ще отговори на това изискване.
Дизела с преобладаващо градско не си струва, според мен. Бензина явно си има своите недостатъци. Остава хибрида, но с тази малолитражка...


Лично аз бих сменил веднага моя пасат за РАВ4 с плъгин хибрида, ама цената ... Иначе идеален автомобил за тези цели, а и вече доста порасна и като пространство може да замени пасата, дори и при 3 деца, както съм аз.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот netizen » Чет 20 окт 2022 10:08


Притеснителен ми е пасат GTE , из чуждите групи недоволстват може да се каже масово от счупени мехатроници на малък пробег. Инак камри комби и аз искам :) както и се замислям за рав4 хибрид ...


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот group® » Чет 20 окт 2022 10:48


netizen написа:... и се замислям за рав4 хибрид ...

...и този ценови ред на мисли ме отвежда направо към enyaq :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19695
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот Vlad777 » Чет 20 окт 2022 10:54


Не бих казал, че Пасат не е надежден автомобил. Сериозни дефекти и ремонти до 150 000 км са по-скоро рядкост и изключение.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот dobrin » Чет 20 окт 2022 11:31


netizen написа:Притеснителен ми е пасат GTE , из чуждите групи недоволстват може да се каже масово от счупени мехатроници на малък пробег. Инак камри комби и аз искам :) както и се замислям за рав4 хибрид ...

Масово от общия брой произведени Пасати спрямо тези с оплаквания или някакво друго съотношение? Че такива генерални изказвания ЕЖК ... Някаква официална статистика ли има за процента повредени мехатроници на малък пробег? Също така, какво значи малък пробег?
Мисля, че сме сериозен автофорум, за да пишем подобни генерализирани изводи без никаква конкретна информация в тях.
Имал съм възможността да карам доста различни екземпляри Олтрак, доставил съм поне 5-6 такива на различен пробег (от 25 до 150к), и нито един от тях не е имал за момента проблеми с мехатроник или друго. Единствено един 240 к.с. битурбо се оплакваше от "висок" разход в града, защото кара на къси разстояния и разходът не е под 10.
Знам за проблем на мехатроник при DQ500, но на Тигуан, който се отстранява по куланция от ФВ срещу около 7-800 лева за самата част, допълнително труд.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот group® » Чет 20 окт 2022 11:53


Vlad777 написа:Не бих казал, че Пасат не е надежден автомобил.

Аз за бензина не мога да коментирам. Колега писа за ядовете там, но не съм изпитал. Чел съм и лично аз този бензинов мотор не съм го и търсил изобщо, макар да съм заклет бензинджия. Просто не ме кефи! Но няма да седна са споря за него.

А дизела за такова градско, каквото колегата споменава, не бих го препоръчал, ако ще и на 50000км да е. Всички вече известни болести по В8 дизел(EA288) се изострят и случват доста по-рано при такава експлоатация. Да не говорим за разхода при това градско.
Ако сметката за поддръжка се връзва при по-голям пробег (повече извънградско; такъв е и моя случай), което носи относително доброто име на модела, то при градско каране съм доста убеден, че няма да излезе.

dobrin написа:Масово от общия брой произведени Пасати спрямо тези с оплаквания или някакво друго съотношение? Че такива генерални изказвания ЕЖК ... Някаква официална статистика ли има за процента повредени мехатроници на малък пробег?


За коментирания от netizen GTE има писано доста (ти споменаваш различни коли?!). Дори дилърите, в по-откровен разговор, не го препоръчват. Дали е ЕЖК или не, всеки може да си проведе собствено проучване, но е редно във форума да се споменава това предупреждение.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот netizen » Чет 20 окт 2022 13:24


dobrin написа:
netizen написа:Притеснителен ми е пасат GTE , из чуждите групи недоволстват може да се каже масово от счупени мехатроници на малък пробег. Инак камри комби и аз искам :) както и се замислям за рав4 хибрид ...

Масово от общия брой произведени Пасати спрямо тези с оплаквания или някакво друго съотношение? Че такива генерални изказвания ЕЖК ... Някаква официална статистика ли има за процента повредени мехатроници на малък пробег? Също така, какво значи малък пробег?
Мисля, че сме сериозен автофорум, за да пишем подобни генерализирани изводи без никаква конкретна информация в тях.
Имал съм възможността да карам доста различни екземпляри Олтрак, доставил съм поне 5-6 такива на различен пробег (от 25 до 150к), и нито един от тях не е имал за момента проблеми с мехатроник или друго. Единствено един 240 к.с. битурбо се оплакваше от "висок" разход в града, защото кара на къси разстояния и разходът не е под 10.
Знам за проблем на мехатроник при DQ500, но на Тигуан, който се отстранява по куланция от ФВ срещу около 7-800 лева за самата част, допълнително труд.


Четене с разбиране? :mhihi

Коментарът ми е конкретно за GTE ! Който няма почти нищо общо с нормален пасат или олтрак. И под малък пробег визирам около 70-80хил км.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот dobrin » Чет 20 окт 2022 13:59


Прекрасно разбирам прочетеното.
И все пак не виждам относително посочените заключения върху какви конкретни данни почиват?
Имаш предвид, че масово са недоволни от GTE или че от всички оплаквания най-голяма част е относно маховици? И какво значи масово - някакъв процент или на пръв поглед?
group® написа:За коментирания от netizen GTE има писано доста (ти споменаваш различни коли?!). Дори дилърите, в по-откровен разговор, не го препоръчват. Дали е ЕЖК или не, всеки може да си проведе собствено проучване, но е редно във форума да се споменава това предупреждение.

Съгласен съм, че трябва да се предупреждаваме, но за нещо, почиващо върху конкретни факти.
Когато се казва има писано доста, може би някой линк или нещо подобно е добра идея. Иначе наистина е ЕЖК.
Дилърите не препоръчват и електрическите модели на марката, но всички знаем защо, нали? Ето те вече са най-изгодни и успешни в градски условия. Сори за спама ...
Иначе ти вярвам на заключенията за дизеловите Пасати, но кой автомобил не се износва повече при кратки градски разстояния?
По-кратки и спрели разстояния сигурно много малко хора карат в сравнение с мен (най-тежката откъм трафик централна част на София). Но ако се редува такъв тип шофиране с редовно излизане на дълги разстояния, проблемите мисля няма да са повече от обичайното износване и поддръжка.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот netizen » Чет 20 окт 2022 15:29


Добре, след като прекрасно разбираш прочетеното... Може ли да ми посочиш къде съм споменал маховици ??

Който иска ще се поинтересува, прочете и т.н. , на мен не ми се спори с радио вече.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот dobrin » Чет 20 окт 2022 15:48


Грешка в изписването, в предходното ми мнение съм написал мехатроник. Или се хващаме за очевидна техническа грешка, след като не можем да изложим аргументирани доводи?


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот group® » Чет 20 окт 2022 16:55


Набързо малко от форуми (netizen вероятно говореше за фейсбук групите, където информацията потъва безследно, за съжаление.)
https://www.volkswagenforum.co.uk/threa ... nit.31182/
https://www.volkswagenforum.co.uk/threa ... nit.31182/
Ето тук са описани двата основни проблема на GTE от двама клиенти:
https://www.google.com/amp/s/amp.thegua ... e-warranty
Това го пускам, въпреки възможността да се заяде някой, че става дума за двама души, но е описан и другия често срещан проблем - battery control switch.

Добри, ако искаш статистика, няма как да стане. Говорим за относително нови коли. Към това прибави и световно замрелите форуми, потъващата във фейсбук информация и ще получиш информационно затъмнение за проблемите.
И това не се отнася за GTE само.
Давам ти пример и с g13 антифриза. VW си траят за проблема, но имат специални процедури и бюлетин за проблемите с него. Никъде няма да срещнеш официална информация по въпроса. Няма статистика.
Алармата я бият тук таме отделни хора като мен по форумите. Иначе във фейса е пълно с питане за проблеми, които са свързани с това.
Как мислиш получих информация за тези неща?

Та не знам какво очакваш точно, но истината е, че B8 си имат проблеми и то не малко.
Знаеш с какво се занимавам. Имам доста контакти с флийд мениджъри, покрай тях и с дилъри, отделно куп приятели и познати ме търсят за проблеми с В8 (така се случи)...
Питай и Медаров, какво са му казали за GTE конкретно.


И пак казвам - тук не е идеята да се доказват някакви твърдения. Аз нямам GTE, netizen също. (Сигурно Кайзен може да дойде и даде най-достоверна информация). Ама малко или много сме се интересували и идеята е да се сложи една удивителна на този модел. Пък кандидат купувачите да се поинтересуват повечко, макар че не е лесно вече.

И за малко повече прилежност - кутията е DQ400.
Лично аз за тези мехатроници не бях чувал толкова да реват, колкото за този модул.

Едит:
Извинявам се!
Объркал съм се и съм дублирал единия линк към тема в uk форум, където имаше доста коментари, че е често срещан проблем и то при малко километри.
Не ми се рови пак, но ще компенсирам с линк към тубата. В коментарите на видеото се споделят също редица случаи: https://youtu.be/Amhxr4NVfhs

Последна промяна от group® на Пет 21 окт 2022 1:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот dobrin » Чет 20 окт 2022 19:06


Нали виждаш, че написаното от теб изглежда много по-различно от това на колегата?!
Съгласен съм с всичко написано от теб. Всеки модел и дори марка имат някакви детски или не само болести. Въпросът е как се стига до извод дали проблемите са значителни като брой, средно срещани или по-скоро изключение.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1345
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот fur1ous » Пет 21 окт 2022 8:29


Кажи му Хибрид и не го обиждай повече.
За мен това е май лошия вариант, най много части, най сложно и най голям шанс нещо да се строши, изобщо не може да се търси надеждност там, дет се вика колкото по просто е едно нещо толкова по добре.

Вариантите са 2 или Електрическо или ДВГ.


wlf_46
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 21 юли 2022 14:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км

Мнениеот wlf_46 » Пет 21 окт 2022 9:46


Колеги, смисъла на форума е да споделяме мнения и е нормално да са различни - ако всички мислехме еднакво, нямаше да търсим съвет и мнение един от друг :) Така че благодаря на всички за коментарите.
Като цяло съм наясно че дизела не е за града и ще страдам. Колкото до количеството страдание и чуплив ли е пасата - имам сравнително широк поглед върху новите автомобили от повечето марки и мисля, че ако някой си търси безпроблемна кола, по-добре да не се опитва :) Щом тойотите започнаха да излизат с дефекти от завода (пресен пример отпреди месец), значи какво да говорим..
За мен в момента най-доброто решение за града е хибрид - и аз обмислях Рав4 въпреки че не ми се кара сув..мога да преглътна драстично по-неприятната кабина, обезшумяване и комфорт от фолксвагените, но не можах да преглътна цената :D Ако предлагаха Camry Wagon, щях да се напъна, но уви.. Иначе идеалната концепция според мен е среден японски хибриден сув за градска кола+дизелово комби за извънградско..за съжаление в момента и в двете посоки е трудно, независимо дали пазаруваш нов или втора ръка..



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sarafov_03, volodya iliev и 65 госта