И аз мога да потвърдя за TSI 190, карах го на нов тестови Супърб и беше приятен..не е като 220-ката, определено се усеща намалената мощност, но аз не съм тръгнал да се състезавам. За сметка на това като го караха и се чудех дали да го поръчвам нов преди 8 месеца цената беше такава, каквато е в момента на 2-3 годишен около 70-80К км. :) Така че който ял-ял.. :)
В крайна сметка реших да си правя експерименти с бензинов, особено както казвате над 100К км..предлагат ми 280-ки на по 50-60хил.км., но там ми се вижда още по-притеснително обслужвания и треперене. Искам безпроблемна кола да си возя детето из града и да пътувам спокойно на дълъг път без да мисля дали ще събера багажа. Ще опушвам и аз столицата и ще чакам Тойота да пуснат Камри комби :D
Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
wlf_46 написа:Искам безпроблемна кола да си возя детето из града и да пътувам спокойно на дълъг път ...
За съжаление не мисля, че Пасата (бенз./дизел) ще отговори на това изискване.
Дизела с преобладаващо градско не си струва, според мен. Бензина явно си има своите недостатъци. Остава хибрида, но с тази малолитражка...
Лично аз бих сменил веднага моя пасат за РАВ4 с плъгин хибрида, ама цената ... Иначе идеален автомобил за тези цели, а и вече доста порасна и като пространство може да замени пасата, дори и при 3 деца, както съм аз.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Притеснителен ми е пасат GTE , из чуждите групи недоволстват може да се каже масово от счупени мехатроници на малък пробег. Инак камри комби и аз искам :) както и се замислям за рав4 хибрид ...
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
netizen написа:... и се замислям за рав4 хибрид ...
...и този ценови ред на мисли ме отвежда направо към enyaq
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Не бих казал, че Пасат не е надежден автомобил. Сериозни дефекти и ремонти до 150 000 км са по-скоро рядкост и изключение.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
netizen написа:Притеснителен ми е пасат GTE , из чуждите групи недоволстват може да се каже масово от счупени мехатроници на малък пробег. Инак камри комби и аз искам :) както и се замислям за рав4 хибрид ...
Масово от общия брой произведени Пасати спрямо тези с оплаквания или някакво друго съотношение? Че такива генерални изказвания ЕЖК ... Някаква официална статистика ли има за процента повредени мехатроници на малък пробег? Също така, какво значи малък пробег?
Мисля, че сме сериозен автофорум, за да пишем подобни генерализирани изводи без никаква конкретна информация в тях.
Имал съм възможността да карам доста различни екземпляри Олтрак, доставил съм поне 5-6 такива на различен пробег (от 25 до 150к), и нито един от тях не е имал за момента проблеми с мехатроник или друго. Единствено един 240 к.с. битурбо се оплакваше от "висок" разход в града, защото кара на къси разстояния и разходът не е под 10.
Знам за проблем на мехатроник при DQ500, но на Тигуан, който се отстранява по куланция от ФВ срещу около 7-800 лева за самата част, допълнително труд.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Vlad777 написа:Не бих казал, че Пасат не е надежден автомобил.
Аз за бензина не мога да коментирам. Колега писа за ядовете там, но не съм изпитал. Чел съм и лично аз този бензинов мотор не съм го и търсил изобщо, макар да съм заклет бензинджия. Просто не ме кефи! Но няма да седна са споря за него.
А дизела за такова градско, каквото колегата споменава, не бих го препоръчал, ако ще и на 50000км да е. Всички вече известни болести по В8 дизел(EA288) се изострят и случват доста по-рано при такава експлоатация. Да не говорим за разхода при това градско.
Ако сметката за поддръжка се връзва при по-голям пробег (повече извънградско; такъв е и моя случай), което носи относително доброто име на модела, то при градско каране съм доста убеден, че няма да излезе.
dobrin написа:Масово от общия брой произведени Пасати спрямо тези с оплаквания или някакво друго съотношение? Че такива генерални изказвания ЕЖК ... Някаква официална статистика ли има за процента повредени мехатроници на малък пробег?
За коментирания от netizen GTE има писано доста (ти споменаваш различни коли?!). Дори дилърите, в по-откровен разговор, не го препоръчват. Дали е ЕЖК или не, всеки може да си проведе собствено проучване, но е редно във форума да се споменава това предупреждение.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
dobrin написа:netizen написа:Притеснителен ми е пасат GTE , из чуждите групи недоволстват може да се каже масово от счупени мехатроници на малък пробег. Инак камри комби и аз искам :) както и се замислям за рав4 хибрид ...
Масово от общия брой произведени Пасати спрямо тези с оплаквания или някакво друго съотношение? Че такива генерални изказвания ЕЖК ... Някаква официална статистика ли има за процента повредени мехатроници на малък пробег? Също така, какво значи малък пробег?
Мисля, че сме сериозен автофорум, за да пишем подобни генерализирани изводи без никаква конкретна информация в тях.
Имал съм възможността да карам доста различни екземпляри Олтрак, доставил съм поне 5-6 такива на различен пробег (от 25 до 150к), и нито един от тях не е имал за момента проблеми с мехатроник или друго. Единствено един 240 к.с. битурбо се оплакваше от "висок" разход в града, защото кара на къси разстояния и разходът не е под 10.
Знам за проблем на мехатроник при DQ500, но на Тигуан, който се отстранява по куланция от ФВ срещу около 7-800 лева за самата част, допълнително труд.
Четене с разбиране?
Коментарът ми е конкретно за GTE ! Който няма почти нищо общо с нормален пасат или олтрак. И под малък пробег визирам около 70-80хил км.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Прекрасно разбирам прочетеното.
И все пак не виждам относително посочените заключения върху какви конкретни данни почиват?
Имаш предвид, че масово са недоволни от GTE или че от всички оплаквания най-голяма част е относно маховици? И какво значи масово - някакъв процент или на пръв поглед?
Съгласен съм, че трябва да се предупреждаваме, но за нещо, почиващо върху конкретни факти.
Когато се казва има писано доста, може би някой линк или нещо подобно е добра идея. Иначе наистина е ЕЖК.
Дилърите не препоръчват и електрическите модели на марката, но всички знаем защо, нали? Ето те вече са най-изгодни и успешни в градски условия. Сори за спама ...
Иначе ти вярвам на заключенията за дизеловите Пасати, но кой автомобил не се износва повече при кратки градски разстояния?
По-кратки и спрели разстояния сигурно много малко хора карат в сравнение с мен (най-тежката откъм трафик централна част на София). Но ако се редува такъв тип шофиране с редовно излизане на дълги разстояния, проблемите мисля няма да са повече от обичайното износване и поддръжка.
И все пак не виждам относително посочените заключения върху какви конкретни данни почиват?
Имаш предвид, че масово са недоволни от GTE или че от всички оплаквания най-голяма част е относно маховици? И какво значи масово - някакъв процент или на пръв поглед?
group® написа:За коментирания от netizen GTE има писано доста (ти споменаваш различни коли?!). Дори дилърите, в по-откровен разговор, не го препоръчват. Дали е ЕЖК или не, всеки може да си проведе собствено проучване, но е редно във форума да се споменава това предупреждение.
Съгласен съм, че трябва да се предупреждаваме, но за нещо, почиващо върху конкретни факти.
Когато се казва има писано доста, може би някой линк или нещо подобно е добра идея. Иначе наистина е ЕЖК.
Дилърите не препоръчват и електрическите модели на марката, но всички знаем защо, нали? Ето те вече са най-изгодни и успешни в градски условия. Сори за спама ...
Иначе ти вярвам на заключенията за дизеловите Пасати, но кой автомобил не се износва повече при кратки градски разстояния?
По-кратки и спрели разстояния сигурно много малко хора карат в сравнение с мен (най-тежката откъм трафик централна част на София). Но ако се редува такъв тип шофиране с редовно излизане на дълги разстояния, проблемите мисля няма да са повече от обичайното износване и поддръжка.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Добре, след като прекрасно разбираш прочетеното... Може ли да ми посочиш къде съм споменал маховици ??
Който иска ще се поинтересува, прочете и т.н. , на мен не ми се спори с радио вече.
Който иска ще се поинтересува, прочете и т.н. , на мен не ми се спори с радио вече.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Грешка в изписването, в предходното ми мнение съм написал мехатроник. Или се хващаме за очевидна техническа грешка, след като не можем да изложим аргументирани доводи?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Набързо малко от форуми (netizen вероятно говореше за фейсбук групите, където информацията потъва безследно, за съжаление.)
https://www.volkswagenforum.co.uk/threa ... nit.31182/
https://www.volkswagenforum.co.uk/threa ... nit.31182/
Ето тук са описани двата основни проблема на GTE от двама клиенти:
https://www.google.com/amp/s/amp.thegua ... e-warranty
Това го пускам, въпреки възможността да се заяде някой, че става дума за двама души, но е описан и другия често срещан проблем - battery control switch.
Добри, ако искаш статистика, няма как да стане. Говорим за относително нови коли. Към това прибави и световно замрелите форуми, потъващата във фейсбук информация и ще получиш информационно затъмнение за проблемите.
И това не се отнася за GTE само.
Давам ти пример и с g13 антифриза. VW си траят за проблема, но имат специални процедури и бюлетин за проблемите с него. Никъде няма да срещнеш официална информация по въпроса. Няма статистика.
Алармата я бият тук таме отделни хора като мен по форумите. Иначе във фейса е пълно с питане за проблеми, които са свързани с това.
Как мислиш получих информация за тези неща?
Та не знам какво очакваш точно, но истината е, че B8 си имат проблеми и то не малко.
Знаеш с какво се занимавам. Имам доста контакти с флийд мениджъри, покрай тях и с дилъри, отделно куп приятели и познати ме търсят за проблеми с В8 (така се случи)...
Питай и Медаров, какво са му казали за GTE конкретно.
И пак казвам - тук не е идеята да се доказват някакви твърдения. Аз нямам GTE, netizen също. (Сигурно Кайзен може да дойде и даде най-достоверна информация). Ама малко или много сме се интересували и идеята е да се сложи една удивителна на този модел. Пък кандидат купувачите да се поинтересуват повечко, макар че не е лесно вече.
И за малко повече прилежност - кутията е DQ400.
Лично аз за тези мехатроници не бях чувал толкова да реват, колкото за този модул.
Едит:
Извинявам се!
Объркал съм се и съм дублирал единия линк към тема в uk форум, където имаше доста коментари, че е често срещан проблем и то при малко километри.
Не ми се рови пак, но ще компенсирам с линк към тубата. В коментарите на видеото се споделят също редица случаи: https://youtu.be/Amhxr4NVfhs
https://www.volkswagenforum.co.uk/threa ... nit.31182/
https://www.volkswagenforum.co.uk/threa ... nit.31182/
Ето тук са описани двата основни проблема на GTE от двама клиенти:
https://www.google.com/amp/s/amp.thegua ... e-warranty
Това го пускам, въпреки възможността да се заяде някой, че става дума за двама души, но е описан и другия често срещан проблем - battery control switch.
Добри, ако искаш статистика, няма как да стане. Говорим за относително нови коли. Към това прибави и световно замрелите форуми, потъващата във фейсбук информация и ще получиш информационно затъмнение за проблемите.
И това не се отнася за GTE само.
Давам ти пример и с g13 антифриза. VW си траят за проблема, но имат специални процедури и бюлетин за проблемите с него. Никъде няма да срещнеш официална информация по въпроса. Няма статистика.
Алармата я бият тук таме отделни хора като мен по форумите. Иначе във фейса е пълно с питане за проблеми, които са свързани с това.
Как мислиш получих информация за тези неща?
Та не знам какво очакваш точно, но истината е, че B8 си имат проблеми и то не малко.
Знаеш с какво се занимавам. Имам доста контакти с флийд мениджъри, покрай тях и с дилъри, отделно куп приятели и познати ме търсят за проблеми с В8 (така се случи)...
Питай и Медаров, какво са му казали за GTE конкретно.
И пак казвам - тук не е идеята да се доказват някакви твърдения. Аз нямам GTE, netizen също. (Сигурно Кайзен може да дойде и даде най-достоверна информация). Ама малко или много сме се интересували и идеята е да се сложи една удивителна на този модел. Пък кандидат купувачите да се поинтересуват повечко, макар че не е лесно вече.
И за малко повече прилежност - кутията е DQ400.
Лично аз за тези мехатроници не бях чувал толкова да реват, колкото за този модул.
Едит:
Извинявам се!
Объркал съм се и съм дублирал единия линк към тема в uk форум, където имаше доста коментари, че е често срещан проблем и то при малко километри.
Не ми се рови пак, но ще компенсирам с линк към тубата. В коментарите на видеото се споделят също редица случаи: https://youtu.be/Amhxr4NVfhs
Последна промяна от group® на Пет 21 окт 2022 1:34, променено общо 1 път.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Нали виждаш, че написаното от теб изглежда много по-различно от това на колегата?!
Съгласен съм с всичко написано от теб. Всеки модел и дори марка имат някакви детски или не само болести. Въпросът е как се стига до извод дали проблемите са значителни като брой, средно срещани или по-скоро изключение.
Съгласен съм с всичко написано от теб. Всеки модел и дори марка имат някакви детски или не само болести. Въпросът е как се стига до извод дали проблемите са значителни като брой, средно срещани или по-скоро изключение.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Кажи му Хибрид и не го обиждай повече.
За мен това е май лошия вариант, най много части, най сложно и най голям шанс нещо да се строши, изобщо не може да се търси надеждност там, дет се вика колкото по просто е едно нещо толкова по добре.
Вариантите са 2 или Електрическо или ДВГ.
За мен това е май лошия вариант, най много части, най сложно и най голям шанс нещо да се строши, изобщо не може да се търси надеждност там, дет се вика колкото по просто е едно нещо толкова по добре.
Вариантите са 2 или Електрическо или ДВГ.
Re: Passat Alltrack 2.0 TSI 4motion 220к.с., на 130000км
Колеги, смисъла на форума е да споделяме мнения и е нормално да са различни - ако всички мислехме еднакво, нямаше да търсим съвет и мнение един от друг :) Така че благодаря на всички за коментарите.
Като цяло съм наясно че дизела не е за града и ще страдам. Колкото до количеството страдание и чуплив ли е пасата - имам сравнително широк поглед върху новите автомобили от повечето марки и мисля, че ако някой си търси безпроблемна кола, по-добре да не се опитва :) Щом тойотите започнаха да излизат с дефекти от завода (пресен пример отпреди месец), значи какво да говорим..
За мен в момента най-доброто решение за града е хибрид - и аз обмислях Рав4 въпреки че не ми се кара сув..мога да преглътна драстично по-неприятната кабина, обезшумяване и комфорт от фолксвагените, но не можах да преглътна цената :D Ако предлагаха Camry Wagon, щях да се напъна, но уви.. Иначе идеалната концепция според мен е среден японски хибриден сув за градска кола+дизелово комби за извънградско..за съжаление в момента и в двете посоки е трудно, независимо дали пазаруваш нов или втора ръка..
Като цяло съм наясно че дизела не е за града и ще страдам. Колкото до количеството страдание и чуплив ли е пасата - имам сравнително широк поглед върху новите автомобили от повечето марки и мисля, че ако някой си търси безпроблемна кола, по-добре да не се опитва :) Щом тойотите започнаха да излизат с дефекти от завода (пресен пример отпреди месец), значи какво да говорим..
За мен в момента най-доброто решение за града е хибрид - и аз обмислях Рав4 въпреки че не ми се кара сув..мога да преглътна драстично по-неприятната кабина, обезшумяване и комфорт от фолксвагените, но не можах да преглътна цената :D Ако предлагаха Camry Wagon, щях да се напъна, но уви.. Иначе идеалната концепция според мен е среден японски хибриден сув за градска кола+дизелово комби за извънградско..за съжаление в момента и в двете посоки е трудно, независимо дали пазаруваш нов или втора ръка..
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sarafov_03, volodya iliev и 65 госта