vw passat 2.0 tdi

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Valio2019
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 14 фев 2023 21:19
Автомобил:
Двигател:

vw passat 2.0 tdi

Мнениеот Valio2019 » Вто 14 фев 2023 21:33


Добър ден! Имам питане към вас относно vw passat и по-конкретно 2.0 тди с ръчна скоростна кутия . Годината на производство пише, че е 2010 и е r line. Та въпроса ми е този двигател здрав ли е и за какво трябва да внимавам? Също така този двигател на принципа помпа-джиза ли е или комън рейл, ако някой може да ми каже? Колата е от авто къща и не знам дали ще ми позволят да я закарам на сервиз да я погледнат. Пишат, че е в перфектно техническо състояние и без забележки. Като цяло колата има бая екстри и изглежда запазена, но това не значи че е перфектна.
https://www.cars.bg/company/alex-auto1/ ... 49e70b8355




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: vw passat 2.0 tdi

Мнениеот vanesto » Сря 15 фев 2023 10:19


Двигателят е комън рейл, здрав е, но трябва да се подмени шестостена на маслената помпа задължително. Имай предвид, че колата e R-line и е със спортно окачване, което не знам дали е ок за нашите пътища /по-ниско и по-твърдо/, на мен лично не ми допада да се друсам. Искай номера за рамата за проверка на сервизната история, пишат че го дават. Другото, което не ми харесва е че на таблото пише на немски, което означава, че е внос от Германия или от Австрия, което пък означава, че трябва да я огледаш под лупа за ръжда.


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 645
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: vw passat 2.0 tdi

Мнениеот railfan » Сря 15 фев 2023 11:19


Конкретно по тази кола аз виждам следните неща:
1. Категорично е имала удар отдясно на предницата. На третата снимка се вижда капака как изобщо не съвпада с калника над фара. Това говори за много некачествено възстановяване след въпросният удар, дори леко усукване, не е правено от професионалист, а може и да е правено в автокъщата. Всички фабрични ръбове са идеално прави и всяко едно разминаване и несъответствие в разстоянията говори за някакъв удар.
2. Километрите не са реалните. Рамата можеш да си я снимаш от предното стъкло, при проверка ще ти излезе история докато е била сервизна в официален сервиз - след това Божа работа, но кола на тези години и километри не струва толкова. Подлакътника е много изтъркан от опиране, за сравнение моят на 320 хиляди реални няма почти никакви следи за захабяване. Като цяло този салон е много устойчив и всякакви белези на износване говорят за километраж над 350-400х.
3. Оборотите стоят по-високи, а снимките са правени на 9 градуса Т, т.е. това трябва да се види на място като позагрее мотора след 4-5 минути работа дали се нормализират или пак стоят по-високи. Ако стоят, това е предпоставка за проблем.
4. Ръждата трябва да се провери, със сигурност има, особено по задният мост.
5. Не съм убеден, че това е пълен R-line, доколкото знам фабричният такъв си върви и с адаптивно окачване, т.е. ти да казваш с копче кога да се втвърдява и отпуска, така че тук по-скоро съм склонен да вярвам, че е някакъв проект на някого и са добавени само външните елементи.

Плюсовите са, че наистина има доста екстри - най-добрият салон за модела, би-ксенон адаптиви фарове, подгрев, хубава навигация RNS510, най-новото управление на климатроника, най-новия мултивалан, който се монтира в Б6. Но това не ти кара колата. Аз лично бих я подминал конкретно тази бройка, но ако решиш нещо задължително трябва да мине през обстойна проверка в сервиз и диагностика.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asuan и 93 госта