Здравейте колеги.
Търсих такава тема, но не успях да намеря.
Харесал съм си Polo V (2009-2014) GTI 1.4 TSI 180hp. Моля някой който има впечатления от колата да ги сподели. Най-голямото ми притеснение е, че според мен обема на двигателя е малък за конските сили. Модела има ли някакви по-често срещани дефекти и проблеми, за какво трябва да внимавам при покупката?
Благодаря предварително.
Polo V 1.4 TSI 180hp
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo V 1.4 TSI 180hp
Новите тенденции са такива, колега. Намаляне на работния обем, въпреки, че тая кола не е съвсем от времето, когато тези тенденции станаха актуални де...
Re: Polo V 1.4 TSI 180hp
Накратко, ако нямаш излишни пари да го гледаш, не се занимавай. Не е ултра читав мотор. Ако ще си вземаш такъв автомобил и не мислиш да го натоварваш, можеш да се разминеш с много неща.
Проблеми може да имаш с:
Горене на масло; инжектори; бутални пръстени; помпа, верига, проблеми с DSG-то, проблеми по 2те турбини, разбито окачване и проблеми по електрониката.
Фейслифтово поло с 1.8tsi мотора е по-добре, но може драстично да бяга от бюджета.
Не е проблем малката кубатура и тази мощност сама по себе си. Кьонигсег имат 2 литров 3 цилиндров мотор с 600 коня, Митсубиши имат 2 литра 450 коня. У WRC-то са от край време с 1.6 мотори с 500 коня.
Ако ще си караш колата нормално е едно, ако искаш да е race ready е съвсем друга бира.
Ако бюджета за автомобила ти не включва поне 20-30% отделни пари за "проблеми", не се захващай, а си вземи някое TDI старо и си прави кефа с него.
Също така, най-общо казано забрави за газ на този мотор. Не че е невъзможно, но е скъпо, не върви на газ само и реално ако не шофираш страшно много няма да си избиеш уредбата преди да я предадеш на следващия собственик, който по всяка вероятност няма да се зарадва, че е газова.
Проблеми може да имаш с:
Горене на масло; инжектори; бутални пръстени; помпа, верига, проблеми с DSG-то, проблеми по 2те турбини, разбито окачване и проблеми по електрониката.
Фейслифтово поло с 1.8tsi мотора е по-добре, но може драстично да бяга от бюджета.
Не е проблем малката кубатура и тази мощност сама по себе си. Кьонигсег имат 2 литров 3 цилиндров мотор с 600 коня, Митсубиши имат 2 литра 450 коня. У WRC-то са от край време с 1.6 мотори с 500 коня.
Ако ще си караш колата нормално е едно, ако искаш да е race ready е съвсем друга бира.
Ако бюджета за автомобила ти не включва поне 20-30% отделни пари за "проблеми", не се захващай, а си вземи някое TDI старо и си прави кефа с него.
Също така, най-общо казано забрави за газ на този мотор. Не че е невъзможно, но е скъпо, не върви на газ само и реално ако не шофираш страшно много няма да си избиеш уредбата преди да я предадеш на следващия собственик, който по всяка вероятност няма да се зарадва, че е газова.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo V 1.4 TSI 180hp
Карал съм такова Polo макар и само за малко. Бях много впечатлен. Имам наблюдения над Beetle от 2012 г. с 1.4TSI 160 кс, който не съм сигурен дали е същата генерация на мотора. Един мой приятел го купи нов, а после го продаде на друг мой приятел. Доста скъпи ремонти по двигателя имаше около 80 и после около 100 000 км.
Re: Polo V 1.4 TSI 180hp
Идеята не ми е да го мъча прекалено. Искам колата да е задължително бензинова, за газ също не мисля изобщо. Колата ще се кара предимно градско, за това искам нещо малко по-компактно. Не искам обаче да е и мъртвец. Понякога ми се приисква да дам газ.
Re: Polo V 1.4 TSI 180hp
Колегата Влад ти е споменал. Реално ако ще е основно градско, има няколко неща, които трябва да спазваш, за да нямаш допълнителни главоболия при експлоатацията. Ако приемем, че по автомобила няма да има съществени драми и го вземеш, за основно градско е много много много важно да го настъпваш, чак като е загрял хубаво.
Също тези мотори на VW са известни с 2 неща, Много вървят и малко горят, но никога и двете заедно, разбирай - настъпваш ли го, ще ти гори като 3 литров мотор и нагоре. Караш ли спокойно и бавно си души бензина. Ако си по-спокоен шофьор може и да нямаш съществени драми с горенето на масло.
Също така downshifting-a на тези DSG-та не е много читав. (Това е много субективно и реално погледнато може никога да не ти направи впечатление и потрябва)
Купето на 6R го приемай вътре като голф 4-ка. Достатъчно е широко и приятно да пътуваш, ако ти се налага. Не те съветвам да прекаляваш с прекомерно големи джанти и гуми обаче.
Принципно не знаем каква ти е границата за "мъртвец", но дори 1.0 TSi 95 коня мотора е доста пъргав и за в града си е чудесен. До 80км/ч си ускорява доста пъргаво.
Накратко е приятна колица за каране, но има значителен риск от проблеми от естеството на модела и възрастта на колата. Ако я вземеш читава и успееш да я закрепиш, ще си те радва.
Доколкото помня, 6R е по-стабилен и не става триколка в завой както 9N3 GTI.
Ако имаш конкретна обява за колата, можеш да я покажеш и колегите да споделят мнение да не се окаже някоя лимонка или прекалено изтърбушена и изтормозена.
Също тези мотори на VW са известни с 2 неща, Много вървят и малко горят, но никога и двете заедно, разбирай - настъпваш ли го, ще ти гори като 3 литров мотор и нагоре. Караш ли спокойно и бавно си души бензина. Ако си по-спокоен шофьор може и да нямаш съществени драми с горенето на масло.
Също така downshifting-a на тези DSG-та не е много читав. (Това е много субективно и реално погледнато може никога да не ти направи впечатление и потрябва)
Купето на 6R го приемай вътре като голф 4-ка. Достатъчно е широко и приятно да пътуваш, ако ти се налага. Не те съветвам да прекаляваш с прекомерно големи джанти и гуми обаче.
Принципно не знаем каква ти е границата за "мъртвец", но дори 1.0 TSi 95 коня мотора е доста пъргав и за в града си е чудесен. До 80км/ч си ускорява доста пъргаво.
Накратко е приятна колица за каране, но има значителен риск от проблеми от естеството на модела и възрастта на колата. Ако я вземеш читава и успееш да я закрепиш, ще си те радва.
Доколкото помня, 6R е по-стабилен и не става триколка в завой както 9N3 GTI.
Ако имаш конкретна обява за колата, можеш да я покажеш и колегите да споделят мнение да не се окаже някоя лимонка или прекалено изтърбушена и изтормозена.
Re: Polo V 1.4 TSI 180hp
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=rdb3hd
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=rdb3hd
Това са двете които съм загледал.
Точно това взимане на читава и закрепяне ме притеснява.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=rdb3hd
Това са двете които съм загледал.
Точно това взимане на читава и закрепяне ме притеснява.
- tonkogtd
- Мнения: 292
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Polo V 1.4 TSI 180hp
Поло 5 ГТИ по-добре да е фейслифта,с 1.8 TSI мотора 192 к.с.Но там цените са други.
Относно Polo 9n3 GTI и 9n3 GTI Cup Edition,че били като триколка в завой,пълен смях.
Относно Polo 9n3 GTI и 9n3 GTI Cup Edition,че били като триколка в завой,пълен смях.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта