Здравейте на всички!
Интересува ме всички положителни и отрицателни черти за този модел като двигател,окачване,електроника и др.
Най вече обслужване.Също и маслената помпа с ремък ли е или верига,балансиращи валове и има ли шестограм като на другите модели и кога се сменя на колко к.м. ?
Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
До 03.11.2009г се е монтирал късия шестограм 77мм(а след това дългия 100мм, който не създава проблеми и не е нужно да се сменя). От края на 2010г късия шестограм се предлага като резервна част под друг номер(от този за първоначално вграждане), т.е. вероятно от подобрен материал.
Т.е. ти си с късия шестограм и е добре да го смениш(не с дългия, щото не става, а с подобрената резервна част със същия размер).
Другите неща...като на всеки дизел от тия години.
Т.е. ти си с късия шестограм и е добре да го смениш(не с дългия, щото не става, а с подобрената резервна част със същия размер).
Другите неща...като на всеки дизел от тия години.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
cecoa1 написа:До 03.11.2009г се е монтирал късия шестограм 77мм(а след това дългия 100мм, който не създава проблеми и не е нужно да се сменя). От края на 2010г късия шестограм се предлага като резервна част под друг номер(от този за първоначално вграждане), т.е. вероятно от подобрен материал.
Т.е. ти си с късия шестограм и е добре да го смениш(не с дългия, щото не става, а с подобрената резервна част със същия размер).
Другите неща...като на всеки дизел от тия години.
Дори на голф? 5ците изобщо нямат задвижвана по тоя начин маслена помпа, 6цата да е така?
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
Естествено, че не е .
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
На Голф 5 при помпа-дюза няма шестограм и балансиращи валове, но тука вече е комън-рейл. И при комън-рейла има без балансиращи валове, но CBAB доколкото знам си е с тях.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
Голф с шестограм няма, какъвто ще да е.
-
- VW експерт
- Мнения: 12816
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
СВАВ се монтира и на Голф, и на Пасат.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
И на EOS,CC,Tiguan,Passat B6/B7,Audi A3
This power unit is equipped with a block of balancers, combined with an oil pump, which is driven by a hex key that is too short. It turns off up to 150,000 km, which turns off the oil pump and lowers the lubrication pressure in the system. In November 2009, the length of the ill-fated hexagon was increased and this problem was gone.
This power unit is equipped with a block of balancers, combined with an oil pump, which is driven by a hex key that is too short. It turns off up to 150,000 km, which turns off the oil pump and lowers the lubrication pressure in the system. In November 2009, the length of the ill-fated hexagon was increased and this problem was gone.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
Ето, немците са по-подробни - https://wild-motoren.de/betroffene-fahrzeuge/
Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
Карам го в Пасат и има шестограм. Това не е никаква болка за умиране, просто трябва да се следи смяната му.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 14 апр 2023 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Шумен
Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.
За въпросния шестограм на маслената помпа се уверих след смяната му и е 77мм благодаря ви все пак за вашите мнения
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта