Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
PavelBG
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 14 апр 2023 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Шумен

Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот PavelBG » Пет 14 апр 2023 16:31


Здравейте на всички!

Интересува ме всички положителни и отрицателни черти за този модел като двигател,окачване,електроника и др.
Най вече обслужване.Също и маслената помпа с ремък ли е или верига,балансиращи валове и има ли шестограм като на другите модели и кога се сменя на колко к.м. ?




cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот cecoa1 » Съб 15 апр 2023 16:12


До 03.11.2009г се е монтирал късия шестограм 77мм(а след това дългия 100мм, който не създава проблеми и не е нужно да се сменя). От края на 2010г късия шестограм се предлага като резервна част под друг номер(от този за първоначално вграждане), т.е. вероятно от подобрен материал.
Т.е. ти си с късия шестограм и е добре да го смениш(не с дългия, щото не става, а с подобрената резервна част със същия размер).
Другите неща...като на всеки дизел от тия години.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7822
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот hooligan_sk » Съб 15 апр 2023 22:24


cecoa1 написа:До 03.11.2009г се е монтирал късия шестограм 77мм(а след това дългия 100мм, който не създава проблеми и не е нужно да се сменя). От края на 2010г късия шестограм се предлага като резервна част под друг номер(от този за първоначално вграждане), т.е. вероятно от подобрен материал.
Т.е. ти си с късия шестограм и е добре да го смениш(не с дългия, щото не става, а с подобрената резервна част със същия размер).
Другите неща...като на всеки дизел от тия години.


Дори на голф? 5ците изобщо нямат задвижвана по тоя начин маслена помпа, 6цата да е така? :gruebel


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 924
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот ssssl » Съб 15 апр 2023 22:33


Естествено, че не е .


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот cecoa1 » Съб 15 апр 2023 23:10


На Голф 5 при помпа-дюза няма шестограм и балансиращи валове, но тука вече е комън-рейл. И при комън-рейла има без балансиращи валове, но CBAB доколкото знам си е с тях.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот vanesto » Нед 16 апр 2023 8:03


Голф с шестограм няма, какъвто ще да е.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12816
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 16 апр 2023 8:35


СВАВ се монтира и на Голф, и на Пасат.


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот Ивайло Димов » Нед 16 апр 2023 9:25


И на EOS,CC,Tiguan,Passat B6/B7,Audi A3

This power unit is equipped with a block of balancers, combined with an oil pump, which is driven by a hex key that is too short. It turns off up to 150,000 km, which turns off the oil pump and lowers the lubrication pressure in the system. In November 2009, the length of the ill-fated hexagon was increased and this problem was gone.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот cecoa1 » Нед 16 апр 2023 9:39


Ето, немците са по-подробни - https://wild-motoren.de/betroffene-fahrzeuge/


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 662
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот railfan » Нед 16 апр 2023 12:16


Карам го в Пасат и има шестограм. Това не е никаква болка за умиране, просто трябва да се следи смяната му.


PavelBG
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 14 апр 2023 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Шумен

Re: Мненея отностно двигател CBAB на Голф 6 2.0 ТДИ 140к.с. 2009г.

Мнениеот PavelBG » Чет 28 сеп 2023 17:49


За въпросния шестограм на маслената помпа се уверих след смяната му и е 77мм благодаря ви все пак за вашите мнения :th_up



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта