Когато аз започнах да търся Б7 се ориентирах към тази модификация, поради по-ниските цени на пазара (войната бе започнала и цените на метана бяха в небето). Доста рових, четох и останах с впечатление, че е едно надеждно ТСИ в сравнение с другите такива, ако не е "милионер", разбира се. Тествах един добре оборудван екземпляр и бях готов да го взема, но ме отказаха някой недомлъвки на продавача. Иначе автомобила бе оборудван с прословутото 7-степенно ДСГ и се движеше много приятно, буквално не се усещаше превключване.
Пробегът ми е общо взето като твоя и доста хора не доумяваха защо искам на кола на метан...е, в крайна сметка си взех ТДИ.
Въпреки всичко аз не мисля, че е толкова лош автомобил, стига да е на под 300 к км(ако намериш въобще такъв).
Има съфорумец от Варна с такова такси, което го кара доста време вече. Той ще ти даде полезна информация за поддръжката на подобен автомобил, има и тема ->
viewtopic.php?f=83&t=485743П.с. двигателят в Голф 7 мисля, че е друг и е 110 к.с.