VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Viliyo
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 29 апр 2024 18:27
Автомобил:
Двигател:

VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот Viliyo » Пон 29 апр 2024 18:34


Здравейте, колеги.
Наблязал съм този автомобил за покупка. https://www.mobile.bg/obiava-1170167938 ... -1-8-sport

Ще се радвам да дадете вашите мнение, тъй като не познавам добре марката и тепърва се уча.
VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI, 170 коня, докарана от САЩ.
Прикачени файлове
Jetta.jpg
Jetta.jpg (47.97 KиБ) Видяна 662 пъти




Irnik
Мнения: 92
Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот Irnik » Вто 30 апр 2024 10:38


Вярваш ли , че почти 10 годишна кола е на 164к км . И на мойта /Бора 1.6 АКЛ/ , пишеше 155к , като я купувах , ама сигурно е била на 355к . Ние караме стари коли , да не кажа скрапове и при покупка на такъв трябва да заделиш поне още 2-3к лева . Какво значи обслужена , мойта имаше счупена предна пружина , след 5 години задра разпределителния вал от стара мърсотия в двигателя и запушване на всмукател на маслената помпа . Преди нея имах Рено 19 , произведено 1990г , купих го на 11 години , нямаше компресия , разглобих го , смених сегменти и т.н. . Продадох я на познат , до преди 3-4 г , тая кола вървеше . Бората имаше компресия , не я разглобих и смяна на половината двигател . Вчера открих , че лагерите на генератора са за смяна /гъгнат/ , при смяната на ремък и водна помпа . За да нямаш проблеми при покупка на стара кола , задължително трябва да се свали главата , да се сменят гумички клапани , повдигачи , сегменти , биелни лагери , да се проверят основните , да се измие с пароструйка главата , картера . По окачването трябва да провериш и смениш при нужда задължително носачи , шарнири , тампони , амортьосори , дискове , накладки , апарати . Този 1.8 двигател е сложен , мисля че е 20 клапанен , има турбина и т. н . Провери компресията и ако не е в норми , бягай далече от тази кола . Това е според мене .


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4281
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот tdi fen » Вто 30 апр 2024 11:11


Като цяло не лош двигател/кутия но много от колите от Америка и Канада идват със щети колко са сериозни може да каже само този който я е внесъл и отремонтирал обикновено се доказва с снимки и някаква електронна история мисля ,че му казват carfax


Потребителски аватар
simo7
Мнения: 226
Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
Автомобил: Джета
Двигател: 2012г
Местоположение: Бургас

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот simo7 » Вто 30 апр 2024 16:25


Irnik написа:Вярваш ли , че почти 10 годишна кола е на 164к км . И на мойта /Бора 1.6 АКЛ/ , пишеше 155к , като я купувах , ама сигурно е била на 355к . Ние караме стари коли , да не кажа скрапове и при покупка на такъв трябва да заделиш поне още 2-3к лева . Какво значи обслужена , мойта имаше счупена предна пружина , след 5 години задра разпределителния вал от стара мърсотия в двигателя и запушване на всмукател на маслената помпа . Преди нея имах Рено 19 , произведено 1990г , купих го на 11 години , нямаше компресия , разглобих го , смених сегменти и т.н. . Продадох я на познат , до преди 3-4 г , тая кола вървеше . Бората имаше компресия , не я разглобих и смяна на половината двигател . Вчера открих , че лагерите на генератора са за смяна /гъгнат/ , при смяната на ремък и водна помпа . За да нямаш проблеми при покупка на стара кола , задължително трябва да се свали главата , да се сменят гумички клапани , повдигачи , сегменти , биелни лагери , да се проверят основните , да се измие с пароструйка главата , картера . По окачването трябва да провериш и смениш при нужда задължително носачи , шарнири , тампони , амортьосори , дискове , накладки , апарати . Този 1.8 двигател е сложен , мисля че е 20 клапанен , има турбина и т. н . Провери компресията и ако не е в норми , бягай далече от тази кола . Това е според мене .

Ти какви коли купуваш не знам,че ще раглобявам аз всичко и ще правя аз .Те да ми я подаряват такава няма да я взема.И стига с този мит за км-рите.Има едни 30% от хората които не въртят много км на година.Имат си пари и си купува кола и прави кефа.Моята джета е на 80000км истински 2012г.За кола от САЩ и Канада трябва да се внимава.Аз кола без пълна история не купувам.Давам доста повече пари но да е истинска.От там нататък вече е късмет какво ще се счупи.Не да давам пари за незнайна кола от автоджамбази напудрена,върнати км и така нататък и да почна да вися под нея и пари да хвърлям.


IronMaiden
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 05 сеп 2021 15:38
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот IronMaiden » Вто 30 апр 2024 16:29


Irnik написа:Вярваш ли , че почти 10 годишна кола е на 164к км . Това е според мене .


Да, това е според теб, защото е напълно възможно.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8303
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот Stivi » Вто 30 апр 2024 16:48


Имаме 19 годишна Корола /2005 г. купена нова/, която е на 185 000, просто 2015 г. взехме втора кола, която се ползва за дългите пътувания и която вече е на 175 000 км, така че всичко е възможно :a045 Иначе точно на този двигател за който се пита, му се носи лоша слава !


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12824
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 30 апр 2024 16:56


Мисля, че това не е стария 1.8 ТСИ, маслара.


gogogo79
Мнения: 259
Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
Двигател: 1600 126 hp 2010 year
Местоположение: Варна

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот gogogo79 » Вто 30 апр 2024 21:18


Stivi написа:Имаме 19 годишна Корола /2005 г. купена нова/, която е на 185 000, просто 2015 г. взехме втора кола, която се ползва за дългите пътувания и която вече е на 175 000 км, така че всичко е възможно :a045 Иначе точно на този двигател за който се пита, му се носи лоша слава !

Би трябвало да е 1.8/2.0 tsi 3 gen. , който е много изменен в сравнение с 2 gen. 3 gen. не беше ли с допълнителни mpi дюзи . Аз не съм чувал да му се носи лоша слава .. а даже напротив.. ако може колегата да сподели по- конкретни неща.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8303
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот Stivi » Чет 02 май 2024 17:03


gogogo79 написа:
Stivi написа:Имаме 19 годишна Корола /2005 г. купена нова/, която е на 185 000, просто 2015 г. взехме втора кола, която се ползва за дългите пътувания и която вече е на 175 000 км, така че всичко е възможно :a045 Иначе точно на този двигател за който се пита, му се носи лоша слава !

Би трябвало да е 1.8/2.0 tsi 3 gen. , който е много изменен в сравнение с 2 gen. 3 gen. не беше ли с допълнителни mpi дюзи . Аз не съм чувал да му се носи лоша слава .. а даже напротив.. ако може колегата да сподели по- конкретни неща.

Предполагам, че не съм прав, просто като чуя 1.8 TSI и си мисля, че е един и същ :redface


gogogo79
Мнения: 259
Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
Двигател: 1600 126 hp 2010 year
Местоположение: Варна

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот gogogo79 » Чет 02 май 2024 18:18


Stivi написа:
gogogo79 написа:
Stivi написа:Имаме 19 годишна Корола /2005 г. купена нова/, която е на 185 000, просто 2015 г. взехме втора кола, която се ползва за дългите пътувания и която вече е на 175 000 км, така че всичко е възможно :a045 Иначе точно на този двигател за който се пита, му се носи лоша слава !

Би трябвало да е 1.8/2.0 tsi 3 gen. , който е много изменен в сравнение с 2 gen. 3 gen. не беше ли с допълнителни mpi дюзи . Аз не съм чувал да му се носи лоша слава .. а даже напротив.. ако може колегата да сподели по- конкретни неща.

Предполагам, че не съм прав, просто като чуя 1.8 TSI и си мисля, че е един и същ :redface

Следвам fb страницата на един от най- добрите майстори на ВАГ във Варна . Ще си позволя да цитирам от там , неговото мнение за този двигател: „Смяна на водна помпа TSI gen3 -целия модул с всички уплътнения и ремъчето.
Това им е общо взето единствения проблем на тези двигатели - еа888-gen3. От Фолксваген нещо се объркаха и създадоха един ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗДРАВ,НАДЕЖДЕН И МОДЕРЕН двигател, който въпреки че е много сложен като технологии,не създава никакви проблеми!
Ще споделя няколко думи за него,тъй като изминаха 8години от излизането му и имаме впечатления,както и автомобили с голям пробег с този двигател.
За разлика от предишното поколение,не гори масло. Не разтяга веригата,не задира балансиращ вал. Също има суич за редуциране налягането на маслото,но не създава проблеми,снабден е с 3 датчика за следене на налягането. Има и на двата вала клапани за промяна на фазите на газоразпределение, като на изпускателниявал освен променливото газоразпределение има и ел.соленоиди,чрез които се измества газоразпределнието да работи с втоти ред гърбици за отваряне на клапаните. Всичко това е за по-голяма ефективност при извеждане на газовете и постигане на по-висока мощност. Изпускателните колектори са вградени в главата и са обгърнати в охлаждащ агент. По този начин газовете се охлаждат и двигателя може да работи с бедни смеси дори и при голямо натоварване без да стопи турбинното колело. За това са икономични новите тси-та. Термостата е електрически (загрява мигновено и парното идва ) ,дюзите са 8 .
4 мпи във всмукателния колектор и 4 фси впръскващи директно в цилиндъра. Така чрез първите дюзи не се трупат нагари при всмукателните клапани и портовете в главата. Има вихрови клапи в колектора и дросел и няма дебитомер. Работи чрез 2 мап сензора за налягането преди и след дросела,ламбда сонда и положението на дросела-(педала на газта) и оборототе. Ако е заводски софтуера на пълна газ изисква ламбда стойност0,99 - 1ца,тоест съотношение 14,7към едно,което е оптималното за изгаряне на гориво въздушната смес. И като го ремапнеш да изисква като дтугите турбо бензини 0,85 сонда,става ХЕМ МНОГО КОНЕ,ХЕМ МУ Е ПО ХЛАДНО НА СМЕСТА И РЕСУРСА НЕ СТРАДА,ДОРИ НАПРОТИВ Много издържлив на тунинг двигател. Ако е с турбо is20 става до 350 коня,ако е с is38 е 420 коня,а с ETR турбо is38 до 500коня. И това без никакви промени по двигателя (освен периферия като генерация,интейк и турбо).с оригинални дюзи,помпа,биели,бутала и т.н.
Има ги и с по 600 коня,но с други бутала и биели вече.
Не износва гърбици на вала и помпа за високо налягане на горивото като предишното поколение. (фси дюзите работят на 200 бара и не създеват проблеми)
Променливите фази на валовете също са бетон. Бетон са и всички останали системи и агрегати. Няма EVAP система,няма и EGR ,a е евро 6
Уникален мотор са сътворили от ваг“


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12824
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 02 май 2024 19:17


Самуил е дал много добро описание.


gogogo79
Мнения: 259
Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
Двигател: 1600 126 hp 2010 year
Местоположение: Варна

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот gogogo79 » Чет 02 май 2024 19:37


Zdravko Zankov написа:Самуил е дал много добро описание.

Да. Той е.


Потребителски аватар
tonkogtd
Мнения: 294
Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
Автомобил: Golf GTD Polo GTI
Двигател: JR-1991 BJX-2006
Местоположение: Ямбол

Re: VW Jetta, 2015, Бензин, 1.8 TSI

Мнениеот tonkogtd » Чет 02 май 2024 20:18


1.8TSI от моторната серия EA888 Gen.3 няма общо с предходната генерация.При мен е в Поло ГТИ 192 к.с. с ръчна кутия,топ. :biggrin



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mitko66, ogogin и 45 госта