Здравейте.
В процес съм на купуване на автомобил, а именно Passat sedan 2020 2.0 tsi 190hp Elegance. Автомобила е 2020г. и в момента е на 175к км, с пълна сервизна история. За съжаление в интернет не успях да намеря много информация и мнения за този модел, и имам няколко въпроса, тъй като съм малко "бос" откъм информация Та въпросите са ми има ли някой друг с такъв автомобил, какви са г/д интервалите на сервизно обслужване, къде го обслужва, потенциални слаби места, на които да обърна внимание и т.н. ? Автомобила е внос от чужбина и очаквам доставка до 1-2 седмици, след което ще споделя и снимки.
Благодаря предварително.
Passat 2020 2.0 TSI 190hp Elegance sedan
Re: Passat 2020 2.0 TSI 190hp Elegance sedan
Един от последните пасати седан ще си вземеш, спират ги 2021. По отношение на мотора е Gen 3 и там главоболия няма. По 43-45 хиляди километра на година се предполага, че е бил магистрален автомобил - което от своя страна е добра новина за теб, защото натоварването е било ниско и е имало по възможност минимален брой студени стартове.
Не е нужно да обслужваш в Порше, както и е препоръчително да се обслужва на грубо 250 мото часа. Това означава, че вземаш средната скорост от последното обслужване и си смяташ сам. Недей да разчиташ колата да каже. Ако имаш само градско и средна скорост 30км/ч - обслужваш на грубо казано 8 хил км. Ако имаш основно извънградско и магистрално със скорост 80км/ч средно, там става близо 20 хиляди. Колкото повече градско имаш, толкова по-рано ще дойдат от към километри. Не е лоша препоръка една идея по-рано да се обслужва автомобила на над 150 хил км, при положение, че масла и филтри не са кон и вол за този мотор, но поне ще ти е мирна главата.
Възможно е да гори масло, но съвсем малко и почти без да се долива между смени със нормално спокойно шофиране. Като всеки модерен мотор, просто трябва да си чакаш да влезе в работен режим и тогава да си го натискаш. И по възможност да избягваш безброй студени стартове. Ако си от София - има няколко клубни сервиза, където могат да се погрижат за колата ти. DSG кутията трябва да се обслужва също, има достатъчно сервизи - които са запознати с тази кутия и не би следвало да имаш проблем с намиране на майстор. Също така в историята на колата виж, дали е сменяна верига, ако не е правено изобщо или в последните 50/60хил км - силно препоръчително е да го направиш като я вземеш. На магистрала със 120км/ч ще ти даде доста приятен разход за такъв мотор и такъв автомобил, нищо че няма ACT - да изключва средните цилиндри за по-нисък разход, както имат някой 1.5 TSI.
П.С. Ако не си от София, съветвам те точно за DSG-то да ходиш само в проверени места, а не където ти падне. Навсякъде ще ти вземат пари, ама е възможно някъде да ти окипазят колата. Не се прави често и не отнема свръх много време и е хубаво да се предвиди разходка до голям град с проверен сервиз. За масла/филтри почти всички могат да се справят и там си е в твои ръце избора на база цена/удобство. Аз лично не препоръчвам да чипосваш кутията и/или мотора, а да си ги караш стокови.
Ако мотора и кутията са обслужвани както трябва и в историята всичко е отразено, нямаш повод за притеснение щом продължиш качественото обслужване да я докараш до 250-300 хил без проблеми по моторизацията. Щом ще се кара от чужбина и няма възможност за тест там, като ти я докарат провери всички екстри и бутони дали работят така както трябва.
Поздрави, честито и да си пуснеш тема в Моят Фолскваген да го видим красавеца.
Не е нужно да обслужваш в Порше, както и е препоръчително да се обслужва на грубо 250 мото часа. Това означава, че вземаш средната скорост от последното обслужване и си смяташ сам. Недей да разчиташ колата да каже. Ако имаш само градско и средна скорост 30км/ч - обслужваш на грубо казано 8 хил км. Ако имаш основно извънградско и магистрално със скорост 80км/ч средно, там става близо 20 хиляди. Колкото повече градско имаш, толкова по-рано ще дойдат от към километри. Не е лоша препоръка една идея по-рано да се обслужва автомобила на над 150 хил км, при положение, че масла и филтри не са кон и вол за този мотор, но поне ще ти е мирна главата.
Възможно е да гори масло, но съвсем малко и почти без да се долива между смени със нормално спокойно шофиране. Като всеки модерен мотор, просто трябва да си чакаш да влезе в работен режим и тогава да си го натискаш. И по възможност да избягваш безброй студени стартове. Ако си от София - има няколко клубни сервиза, където могат да се погрижат за колата ти. DSG кутията трябва да се обслужва също, има достатъчно сервизи - които са запознати с тази кутия и не би следвало да имаш проблем с намиране на майстор. Също така в историята на колата виж, дали е сменяна верига, ако не е правено изобщо или в последните 50/60хил км - силно препоръчително е да го направиш като я вземеш. На магистрала със 120км/ч ще ти даде доста приятен разход за такъв мотор и такъв автомобил, нищо че няма ACT - да изключва средните цилиндри за по-нисък разход, както имат някой 1.5 TSI.
П.С. Ако не си от София, съветвам те точно за DSG-то да ходиш само в проверени места, а не където ти падне. Навсякъде ще ти вземат пари, ама е възможно някъде да ти окипазят колата. Не се прави често и не отнема свръх много време и е хубаво да се предвиди разходка до голям град с проверен сервиз. За масла/филтри почти всички могат да се справят и там си е в твои ръце избора на база цена/удобство. Аз лично не препоръчвам да чипосваш кутията и/или мотора, а да си ги караш стокови.
Ако мотора и кутията са обслужвани както трябва и в историята всичко е отразено, нямаш повод за притеснение щом продължиш качественото обслужване да я докараш до 250-300 хил без проблеми по моторизацията. Щом ще се кара от чужбина и няма възможност за тест там, като ти я докарат провери всички екстри и бутони дали работят така както трябва.
Поздрави, честито и да си пуснеш тема в Моят Фолскваген да го видим красавеца.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта