Здравейте, колеги! :)
Обмислям покупката на VW Touareg 3.0TDI 245 hp - 2011г. Какво бихте ме посъветвали? Добър ли е изборът на двигател? Къде да го закарам за проверка в сервиз? В официалното представителство или при някой добър майстор от гр. Варна?
С какво да внимавам при покупката? Веригите на колко км се сменят и имат ли симптоматика - тракане преди да е станало твърде късно? :)
Проверка на Touareg 2 7P - 2011г. в сервиз гр. Варна
-
- VW експерт
- Мнения: 13379
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проверка на Touareg 2 7P - 2011г. в сервиз гр. Варна
Във Варна Самуил ги разбира VAG-овете.
Гюнтер Сервиз. Потърси в нета, има координати.За веригите виж тази тема.
viewtopic.php?f=90&t=495191
Гюнтер Сервиз. Потърси в нета, има координати.За веригите виж тази тема.
viewtopic.php?f=90&t=495191
- nikolay_ss
- Мнения: 1125
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Проверка на Touareg 2 7P - 2011г. в сервиз гр. Варна
Двигателят е добър. Според мен отиди в официалното представителство за да си извадиш история.
Не ти препоръчвам да ходиш в посоченият сервиз горе, поне на мен отношението му не ми харесва и имам лош отзив отделно от приятел който дълго време си облужваше колата при него.
Имат няколко слаби места:
- дихтунги на дюзи
- омасляване в дъното на V-то
- омасляване между кутия и мотор
- Веригите тракат при студен старт - да, уж тракане от 2-3 секунди не е плашещо, но не винаги е вярно. За веригите можеш да провериш phase position 1 стойността през vcds или друга диагностика, ако е над -3, -4 най-вероятно са за смяна, затова най-добре отиди в представителство да видиш кога и как е обслужвана колата и колко километра са й навъртяни първите години за да добиеш представа дали е на реални км или не
- провери показанията на дюзите
- кутията не трябва да блъска при смени на предавките
Не ти препоръчвам да ходиш в посоченият сервиз горе, поне на мен отношението му не ми харесва и имам лош отзив отделно от приятел който дълго време си облужваше колата при него.
Имат няколко слаби места:
- дихтунги на дюзи
- омасляване в дъното на V-то
- омасляване между кутия и мотор
- Веригите тракат при студен старт - да, уж тракане от 2-3 секунди не е плашещо, но не винаги е вярно. За веригите можеш да провериш phase position 1 стойността през vcds или друга диагностика, ако е над -3, -4 най-вероятно са за смяна, затова най-добре отиди в представителство да видиш кога и как е обслужвана колата и колко километра са й навъртяни първите години за да добиеш представа дали е на реални км или не
- провери показанията на дюзите
- кутията не трябва да блъска при смени на предавките
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 41 госта