Здравейте, от скоро преглеждам техническия форум за Поло, почти го изчетох целия, разбрах че най-големия проблем е скоростната кутия и дросела, който струвал ... майка си и баща си...
Но ми се отваря една оферта за Шкода Фелиция и се чудя какво да правя... Като гледам таблото, седалките вътре все едно е Поло/Голф... С двигател 1,4 е колицата, а май повечето Фелиции в мобилето са с 1,3 двигател...
Какво да правя... 99-та година с климатик, казват че е запазена, още не съм я видял, карана в БГ като служебна, но поддържана редовно в оторизирани сервизи... Такива Полота вървят 4-5к, а тази Фелиция има шанс да я взема и за 3-ка...
Мнения?
П.С. Знам че е VW форум, но все пак Шкода и Сеат са почти VW... Та затова реших да попитам тук, ако някой е карал И поло И фелиция ще е най-добре да си каже мнението...
Skoda Felicia по модел на Поло ли е или на Голф? Мнения?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Внимайвай много с тези фелиции ,защото имат едни двигатели дето са плод ,на социализма (с верига са) ,но са с немска система за подаване на горивото. Бягай от тези двигатели. Водят се 1.3 MPI. (пълен инжекцион на фелиция 1.3) - на VW такъв експериментален двигател не са сложили ,само на шкодите го има.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей, колега. Аз не съм с ФВ, а с "Фелиция", но по навик преглеждам и този форум.
Моторите са този модел са 1,3 карбуратор (Пиербург 2е3), 1,3 инжекцион - тези двата са Шкодови; 1,6 АЕЕ от Фолксваген, 1,9 дизел АЕФ пак на ФВ.
Сигурен ли си, че двигателя ти е 1,4? Може и да има и такава възможност , де - има 1,4-литров на следващия модел - "Фабия". Може и да има няколко бройки, слагани на "Фелиция", не знам със сигурност.
Иначе "Фелиция"-та, е по-скоро "Фаворит" без ръбатите калници, отколкото "Поло". Иначе колата не е зле, ако е в прилично състояние 3к са й ОК според мен.
Едит: Колегата ме е изпреварил. 1,3-литровите се славят наистина като "соц." - с верига са, хапват доста масълце, ресурсът им, твърдят, бил по-малък, разни такива...
Моторите са този модел са 1,3 карбуратор (Пиербург 2е3), 1,3 инжекцион - тези двата са Шкодови; 1,6 АЕЕ от Фолксваген, 1,9 дизел АЕФ пак на ФВ.
Сигурен ли си, че двигателя ти е 1,4? Може и да има и такава възможност , де - има 1,4-литров на следващия модел - "Фабия". Може и да има няколко бройки, слагани на "Фелиция", не знам със сигурност.
Иначе "Фелиция"-та, е по-скоро "Фаворит" без ръбатите калници, отколкото "Поло". Иначе колата не е зле, ако е в прилично състояние 3к са й ОК според мен.
Едит: Колегата ме е изпреварил. 1,3-литровите се славят наистина като "соц." - с верига са, хапват доста масълце, ресурсът им, твърдят, бил по-малък, разни такива...
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Двигателят за който говоря , със сигурност съществува! Точно такава фелиция 98година бащата на жена ми тръгна да си купува ,ама като я разходихме по диагностиките и се отказахме от нея (с метални всмукателни колектори е)
п.п. менкат те нещо! 1.4 на фелиция няма!
п.п. менкат те нещо! 1.4 на фелиция няма!
Последна промяна от Anbuch на Вто 13 май 2008 11:04, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- batececo
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Сега карам 54-коньова дизеларка с доста поизмрели кончета, мощност не гоня, интересува ме да НЕ се троши често и ... да има майстори, които разбират от такива двигатели... Тва с карбуратора не ме кефи... на бащата жигулата е с карбуратор, не ми звучи надеждно... сигурно често трябва да се ходи по майстори да настройват карбуратора...
Как мога да позная дали е с карбуратор или без? Къде да гледам? Може би не трябва да има кръгъл въздушен филтър със стърчаща тръба към него? Като на тази картинка:
http://mobile.bg/photos/1/big/11209371663156355_5.pic
Кое е по-надеждно, карбуратор или инжекцион (карам дизелак и бензинките са ми доста непонятни...)?
Как мога да позная дали е с карбуратор или без? Къде да гледам? Може би не трябва да има кръгъл въздушен филтър със стърчаща тръба към него? Като на тази картинка:
http://mobile.bg/photos/1/big/11209371663156355_5.pic
Кое е по-надеждно, карбуратор или инжекцион (карам дизелак и бензинките са ми доста непонятни...)?
- batececo
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Някой модератор може ли да изтрие темата?
Някой модератор може ли да изтрие темата?
Няма да се получи със шкодичката... Те ги раздавали само на шефчетата... Изведнъж търга се "разтурил"... Както и да е...
Така или иначе никога няма да тръгна да си купувам шкода, но тази можеше да изпадне доста изгодно 99-та с климатик...
Няма да се получи със шкодичката... Те ги раздавали само на шефчетата... Изведнъж търга се "разтурил"... Както и да е...
Така или иначе никога няма да тръгна да си купувам шкода, но тази можеше да изпадне доста изгодно 99-та с климатик...
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Skoda Felicia по модел на Поло ли е или на Голф? Мнения?
Малко стара тема но да попитам двигателя на шкода фелиция 1,3 (Skoda Felicia 1.3 GLXi)
Какаво ще рече това горе споменатото ли е останало от соц возилата !
Колата е 1995
Какаво ще рече това горе споменатото ли е останало от соц возилата !
Колата е 1995
- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Re: Skoda Felicia по модел на Поло ли е или на Голф? Мнения?
Този същия мотор го преработват и на 1.4мпи слаган също на такива фелициики, но малко по-новите години. Почти същото е окачването и скоростната кутия спрямо предишния модел на чехите "Фаворит" (който изцяло си е тяхно производство).
Явно на ВАГ са им излезнали по-евтини сметките с готови матрици в заводите, отколкото да ги преоборудват.
Поздрави!

Поздрави!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта