Централно заключване VW Lupo 1.4 2000 AUA -Редактирано

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
gamena666
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Централно заключване VW Lupo 1.4 2000 AUA -Редактирано

Мнениеот gamena666 » Чет 30 апр 2015 12:20


Здравейте. Прочетох около 10 теми за централни заключвания в този форум ,но не отрких това което ми трябва.Благодарен ще съм и на линкове към други теми и на директни решения.
Имам Lupo с оригинално централно заключване което работи.Проблема е че от автокъщата са ми изгубили оригиналня ключ и нямам дистанционно с което да отключвам /заключвам.
Искам да свържа този модул за централно заключване GIORDON към сегашния ми модул.
http://gamena666.snimka.bg/automobiles/avto.729424.35297619
Разполагам с мултицет , поялник ,калай, шлаухки ,кабели и нерви :D Схемата е това:
http://gamena666.snimka.bg/automobiles/avto.729424.35300159
На новата централа има 8 бр.кабели.Mигачите не държа да святкат ,при отваряне.Остават 7бр.От тях махаме червен и черен за + и - ,остават 5 бр. От тях кафевият е за +12 или за - .В зависимост от това дали сигналът тече по +12 или "- ". Остават 4 бр.Два от тях взимат сигнала ,а два от тях го предават.

Сега ,до машинката във вратата отиват 8 бр. кабели.Ето и снимка на буксата с означения за V ,+ и -.
http://gamena666.snimka.bg/automobiles/avto.729424.35300161
На единият кабел + 12v тече сигнал за отключване ,на другия 12V тече сигнал за заключване.Обаче на моята нова централка има два постоянно отворени кръга на сигналът за отключване и на този за заключване.А посредством подаването на 12 v от кафевият кабел в централата се определя коя верига да е активна - заключващата или отключващата. Тук идва проблемът - на мен по тези две вериги попринцип си ми тече 12v ,защото кабелите ми с информация са с по 12v. Как да свържа новият модул?
Майсторите ми поискаха 30 лв. за монтаж ,а аз съм студент и немога да им отделя подобна сума ,така че благодаря предварително за проявените разбиране и помощ!

Последна промяна от gamena666 на Съб 02 май 2015 8:42, променено общо 1 път.




gamena666
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Централно заключване VW Lupo 1.4 2000 AUA -Решено

Мнениеот gamena666 » Пет 01 май 2015 19:17


Решението на Въпроса!
http://gamena666.snimka.bg/automobiles/avto.729424.35301423
Снимка на буксата на копчето
http://gamena666.snimka.bg/automobiles/avto.729424.35297617
http://gamena666.snimka.bg/automobiles/avto.729424.35297616
Какво направих. Оставих двата сигнала да си вървят по веригата до бравата и за заключване и за отключване.Въпреки че си имат +12 V по начало на тях.Свързах модулът така че да е отворена веригата към кафевият кабел.Сега обаче на него не закачих напрежение + 12V ,a закъчих "-".Така напрактика и сигнал и + стигат до бравата ,а според това коя от двете вериги ще свържа с - се определя дали ще се отключва или заключва. Три от кабелите дори не ги запоявах. Оставих повече оголено жило и ги застъпах между гнездото и крачетата на копчето.Черният кабел за "-" го закачих за болче което държи ел. стъклото. ,само червеният кабел запоих на +12 v.
Воала вс. работи!
Дано темата да ви е полезна и на вас.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта