Управляващ блок (ECU) на двигателя Vw Golf 6 2.0TDI DSG DPF
- BARTH
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 03 ное 2011 19:18
- Автомобил: VW Golf MK6 2.0 TDI CR DSG
- Двигател: CBAB 2009
Управляващ блок (ECU) на двигателя Vw Golf 6 2.0TDI DSG DPF
Здравейте, колеги! Въпросът ми към запознатите е подлежи ли на ремонт, понеже се оказва че проблемът - на високи обороти/след 2200 оборота и над 120 км/ придърпва, светва лампата на подгревните свещи и влиза в авариен режим е от него, а не се оправи с ъпдейт на софтуера и майстора каза нов. За нов от vw ми обявиха цена 2880 лв. с ДДС. Благодаря на отзовалите се!
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Управляващ блок (ECU) на двигателя Vw Golf 6 2.0TDI DSG
Всяко ECU подлежи на ремонт. Въпросът е дали проблема наистина е от него. За да се потвърди е необходимо да се направи диагностика в специализирания сервиз на VW, където със специфична апаратура ще се провери комуникацията на контролерите в ECU /сигнали вход и сигнали изход, както и вътрешното им комуникиране/. Това няма как да се установи от любителска или полупрофесионална апаратура.Същото се отнася и за много голям дял от професионалните апаратури, които се използват за търговска цел. След като стане ясно, кой контролер и какъв сигнал не са в норма, проявяват аномалия или се губят, тогава може да говорим за ремонт, втора употреба или ново ECU.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта