Скрииншот от диагностика на Polo 9N, 1.4 MPI. Проблем = ?

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
engineer
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKP - 2000

Скрииншот от диагностика на Polo 9N, 1.4 MPI. Проблем = ?

Мнениеот engineer » Съб 17 окт 2015 18:32


Здравейте,

Прикачам скрииншот по-долу от резултатите на една програма. Polo (Playa) 9N, 2000 година, 1.4 MPI двигател. Работи много "остро"! Да не би предварението да е 9 градуса?
Това би трябвало да е много за бензин? Беше ми паднал акумулатора и WAG-COM ми даде:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low, P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16645 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P0261 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16651 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P0267 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16654 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P0270 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16648 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P0264 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17525 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P1117 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
18011 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P1603 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
------------------------ Всъщност не знам дали изобщо е проблем, че "оригиналния" акумулатор се скапа скоропостижно. Или това са си по принцип грешките...

Може ли някой да ми каже, къде ми е проблема. Според джамбазина на "СТАРС ЗАГОРА" (Стара Загора, до Метро) има "супер" запазен ресурс. 96 000 км. Реално километрите са с поне 50 000 повече. Минимум, максимум - нямам идея...
Обаче шума на двигателя е като на износен.
Моля, който ги чува нещата да драсне 1-2 реда. Благодаря предварително!
Прикачени файлове
Diagnostic-1.png




Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта