Здравейте,
Прикачам скрииншот по-долу от резултатите на една програма. Polo (Playa) 9N, 2000 година, 1.4 MPI двигател. Работи много "остро"! Да не би предварението да е 9 градуса? Това би трябвало да е много за бензин? Беше ми паднал акумулатора и WAG-COM ми даде:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low, P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16645 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P0261 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16651 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P0267 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16654 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P0270 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16648 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P0264 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17525 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P1117 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
18011 - Shareware Version. To Decode all DTCs, P1603 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
------------------------ Всъщност не знам дали изобщо е проблем, че "оригиналния" акумулатор се скапа скоропостижно. Или това са си по принцип грешките...
Може ли някой да ми каже, къде ми е проблема. Според джамбазина на "СТАРС ЗАГОРА" (Стара Загора, до Метро) има "супер" запазен ресурс. 96 000 км. Реално километрите са с поне 50 000 повече. Минимум, максимум - нямам идея...
Обаче шума на двигателя е като на износен.
Моля, който ги чува нещата да драсне 1-2 реда. Благодаря предварително!
Скрииншот от диагностика на Polo 9N, 1.4 MPI. Проблем = ?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта