Здравейте колеги. Имам Touran и днес се сдобих с 75w Xenon. Искам да попитам консумацията дали ще е много голяма и дали ще му пречи ако го сложа. ето снимка на запалителното устройство:
Предварително ви благодаря!!!
VW Touran ксенон 75W ще има ли проблем
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 22 окт 2015 20:44
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1990
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: VW Touran ксенон 75W ще има ли проблем
Някой може ли да ми помогне?
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Touran ксенон 75W ще има ли проблем
Каква е идеята на тоя ксенон, стандартно мисля излизат с 35Ватов? Ще трепеш коча с лопатата ли какво?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 22 окт 2015 20:44
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1990
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: VW Touran ксенон 75W ще има ли проблем
Някой може ли да отговори дали ще товари инсталацията или не?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13539
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Touran ксенон 75W ще има ли проблем
Не знам с какви лампи си по заводски. Дали си с халогенни или ксенон . Няма Инфо.
Ако фабрично си с 35 Вт ксенон ще е голям проблем /тънки проводници/. Ако си с халогенни 55/60Вт по-малък , но е добре да пуснеш захранването през реле./+ акумулатор,предпазител, контактна система на реле - 75Вт ксенон. В предвид тънките проводници при стартиране на този ксенон ще има спад при старта и може да пали по-дълго време или премигва докато запали. Пак в предвид и ЕГН то на авъобила може да има и влошени контакти и по минуса .
Ако аз слагах такъв ще го пусна през реле / инсталацията не е преоразмерена
Ако фабрично си с 35 Вт ксенон ще е голям проблем /тънки проводници/. Ако си с халогенни 55/60Вт по-малък , но е добре да пуснеш захранването през реле./+ акумулатор,предпазител, контактна система на реле - 75Вт ксенон. В предвид тънките проводници при стартиране на този ксенон ще има спад при старта и може да пали по-дълго време или премигва докато запали. Пак в предвид и ЕГН то на авъобила може да има и влошени контакти и по минуса .
Ако аз слагах такъв ще го пусна през реле / инсталацията не е преоразмерена
-
- Мнения: 652
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: VW Touran ксенон 75W ще има ли проблем
За да се възползваш от по голямата мощност трябва да си вземеш и 75 ватови ксенон крушки , за товаренето на инсталацията смятам че няма да има проблем.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 22 окт 2015 20:44
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1990
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: VW Touran ксенон 75W ще има ли проблем
Колага е тоуран 2005г с обикновенни крушки Н7 и рефлекторен фар
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 23:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Touran ксенон 75W ще има ли проблем
Рефлектор с 75W xenon... Ужас 

- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: VW Touran ксенон 75W ще има ли проблем
Щом фара е с обикновенна халогенна (55 вата) крушка,значи ще се претоварва с 20 вата на всеки клон от окабеляването.Стартовия ток на запалващите устройства е по-голям от работния и това е за няколко секунди,докато се установи режима на работа на крушката.Това допълнително влошава нещата за твоята инсталация.
Работния ток на 55 ватова крушка е около 4.6 ампера.На снимката която си качил пише максимален ток 20А номинален(работен) 6.2А.Аз не бих рискувал.
Освен ако не направиш инсталация с допълнителни релета.
Работния ток на 55 ватова крушка е около 4.6 ампера.На снимката която си качил пише максимален ток 20А номинален(работен) 6.2А.Аз не бих рискувал.
Освен ако не направиш инсталация с допълнителни релета.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта