Та моля за помощ и съвети как да реша този проблем за да си бъде всичко наред, хем ГИ-то да си комуникира по OBD хем да не ми се налага да вадя бушона.

ShoGo_GTI написа:Здравейте. На кратко ситуацията е следната - колата ми е Golf 4 1.8T AUQ 2002г по CAN, имам монтиран ГИ Фобос 5 с комуникация по OBD. При монтажа връзката на инжекциона по OBD я направих на отзад директно за кабелите за буксата за диагностика. Проблема идва от това, че когато си закача колата да си чета грешките с VCDS докато инжекциона е активен не ми засича контролера на двигателя и в повечето случаи и другите контролери. За да си направя диагностика трябва да вдигна капака и да извадя бушона на ГИ и всичко идва на ред. Тези гимнастики вече взеха да ми умръзват и малко да ме дразнят и искам да реша този проблем за да бъде всичко както трябва. Диагностика не си правя всеки ден с комютъра, но си е често а и сега си взех bluetooth скенер да си следя реалните данни с телефона и също иска да дръпна бушона на ги-то.
Та моля за помощ и съвети как да реша този проблем за да си бъде всичко наред, хем ГИ-то да си комуникира по OBD хем да не ми се налага да вадя бушона.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта