Имобилайзера се деактивира по софтуерен път, при този автомобил и не се търси от компютъра на автомобила. Като страничен ефект остава светенето на лампата, тя трябва да се махне. Ето затова пали и работи без ампули и каквото друго се сетиш, включително и с отверка ще запали. Ако е с емулатор, той не се слага задължително отвън на километража, а грамотните майстори го слагат вътре в него, така че нямам как да го видиш. Независимо от начина на премахване, дали софтуерно или с емулатор, ефекта е един и същи, пали по всякакъв начин, но няма диагностика с ECU, защо съм обяснил по-нагоре в темата. Има специализирана апаратура, която въпреки това осъществява връзка с компютъра на автомобила и с която може да се активира отново имобилайзерната система, след което всичко ще си дойде на мястото.
Друго за което се сещам, преди всичко това е да изхвърлиш този VAG-COM и да отидеш при някой с апаратура KTS_Bosch или Autocom/Delphi, ако никоя от тези две апаратури не се свързват с компютъра ти значи имаш описания по-горе проблем, но поради факта, че знам точно какво представлява VAG_COM, те съветвам да изпробваш диагностика с друга апаратура и най-вече с тази, която съм написал и съм много сигурен, че ще има успех.
