Колата е голф 4(MK4) 1.9 TDI (AHF 110коня).Проблема е,че акумулатора за два три дни пада до 11.01v(Нов BOSCH 74AH). Измерих зареждането и е 14.2v(на празен ход без консуматори) на фарове и парно 14v.Консумацията на заключена кола и включена аларма винаги е различно!(изчаквам поне 15-20мин за да заспи всичко и тогава меря).Веднъж е 0.005а друг път 0.007а при еднакви условия(колата е в гараж). Преди няколко дни забелязах нещо странно.Вечерта се прибрах от работа и измерих 12.80v.Отключих колата и премерих на сутринта 12.01v.След това забелязах,че акумулатора започва да вдига сам напрежение и за около 3-4 минути се вдигна сам до 12.35v.Което ме води до мисълта,че по някакъв начин алармата "смуче"акумулатора.Алармата е фабрична и се активира от ключа(стандартен сгаваем ключ с два бутона)И диод с червена подсветка на вратата.Но има и един допълнителен светодиод който е сложен и който след заключване на колата започва да мига 3-5 секунди и след това вдига прозорците.(не ги вдига светодиода разбира се а някаква допълнителна аларма
).Та въпроса ми е как да разделя алармите и да си оставя оригиналната?Знам,че има опция и някое микроключе да се бъзика.За начало искам да изключа допълнителната аларма.В допълнение искам да добавя,че към нея имам една букса в жабката и едно устройство което виси на ключовете.(Снимка 1). Когато го пъхна в буксата която е в жабката нищо не се случва.(очаквам да я изключа по този начин). Дали има нещо друго или по друг начин се изключва?Ако някой го е пробвал или знае нека сподели. 

Точно така, независимо, че е нов. При тази констатирана външна утечка най- вероятно става въпрос за окъсена клетка в акумулатора