Карам 'асматик' 1.6 BSE 102 коня 2008г!
Руснаците отдавна лесно и бързо го 'чипосват' с програмиране от Евро 4 на Евро 2 и тн!
Въпроса ми е, прави ли го някой тук и правил ли го е някой от вас?
Чип на 1 6 BSE?
- snaiperisto
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 20:30
- Автомобил: Skoda Fabia 1.2 12V-METAN
- Двигател: 6Y2 2006
- Местоположение: София
-
- VW експерт
- Мнения: 12832
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Чип на 1 6 BSE?
Я дай руската информация
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Чип на 1 6 BSE?
VWGT написа:и какъв е ефекта от това чипосване?
Ефекта е, че не си търси втората ламбда сонда и катализатора може да се изхвърли!
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 934
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Чип на 1 6 BSE?
Какъв чип на чист атмосферен мотор без турбина? Ефекта от това упражнение е повече от нищожен. Ако говорим за премахване на сонди и катализатори, това не е чип, а съвсем друго нещо. Като му премахнеш описаните неща, наистина става Евро2, но колата да не си мислиш, че ще литне след това? Ефекта е нищожен. Този модел автомобил има често срещани проблеми с ламбда сондите и става много муден. Трябва да се провери на диагностика, правилно ли работят, свалете и вижте свещите в какъв цвят са и не на последно място, при този мотор се срещат и чести проблеми с компресия, измерете я. И накрая, това всичко се прави, ако наистина има проблем с вървежа на този автомобил, а да не са просто внушения. Този автомобил е малко по-тежък от всички други в този клас с маса към 1200км, въртящия му момент е на 3800 оборота при които вади около 150 NM, това не го прави муден, но ако правим сравнение с друга марка с такъв мотор (да кажем Форд Фокус 1.6-102кс с тегло 1070кг), заради теглото ще е малко по тромав. Направи си сравнение със същия такъв, за да видиш как трябва да върви и след това прави всичко друго. Този автомобил върви прилично, но ако го сравняваш с 2000 кубика 200 коня, ще е по тромав.
- snaiperisto
- Мнения: 99
- Регистриран на: Пет 06 юли 2007 20:30
- Автомобил: Skoda Fabia 1.2 12V-METAN
- Двигател: 6Y2 2006
- Местоположение: София
Re: Чип на 1 6 BSE?
https://youtu.be/x0FTyVsRwVQ
https://j-chip.ru/chip-tuning-bse.html
... и хиляди други!
В бившият СССР отдавна се прави това, гледал съм и съм чел доста по въпроса, също и много коментари от потребители!
https://j-chip.ru/chip-tuning-bse.html
... и хиляди други!
В бившият СССР отдавна се прави това, гледал съм и съм чел доста по въпроса, също и много коментари от потребители!
Re: Чип на 1 6 BSE?
Ахаа, за това и аз съм чел, но това не е чипиране, а просто разкарване на "излишната" еко карантия от колата.
Със сигурност се повишава мощността, но после трябва да търсиш правилното ГТП.
Със сигурност се повишава мощността, но после трябва да търсиш правилното ГТП.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 934
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Чип на 1 6 BSE?
Аз ти казвам, какъв е ефекта на на такъв мотор, защото това ми е работата. Тези клипове в интернет, няма да ти помогнат разбереш твоя автомобил как ще върви. Реалната мощност, която може да извадиш от този мотор е между 5-7 процента, в краен случай 10 процента(тук обаче, разхода изобщо няма да ти хареса). Е ти си направи сметка за 7 коня какъв космически чип тунинг е на тази кола и колко много ще се отрази във вървежа. Процентите, които гледаш в този клип и уж показани от диностенд са от 102 на 115 коня и 148 НМ на 165 НМ. Е аз ти казвам, че дори това не са реални цифри и тука леко са позавишени. Реалното е 110 коня максимум и 160 НМ. А как се позавишават цифричките на диностенда , за такива вярващи, това е друга тема, която мога нагледно да ти покажа как става. Сега за тези цифри, които виждаш, прибави и сумата, която ще ти струва изработката на тунинга и си помисли, заслужава ли си за тази кола да правиш това. За бензинови мотори, да ти кажа има готови китайски адаптери, които се включват в ОБД буксата и ти правят точно това, което съм ти цитирал, без да се налага да сваляш, преправяш и записваш софтуера на колата. Когато стои включен в ОБД буксата имаш тунинг, когато го извадиш нямаш (много евтини са, има ги и за дизел и бензин, има и за икономия. При едни казват, че има ефект, при други не. На по късен етап ще ги разучавам как работят и дали не са измислица). Има и друг вариант, за постигане на тази цел, може да се използва и външна чип кутия (BOX), която се връзва на определени сензори и колата започва да върви повече, чрез обогатяване, обаче разхода няма да е приятен. Ето това са ти всички начини на тунинг на чист бензинов мотор. И ако пък толкова държиш да имаш на тази кола тунинг, свали си софтуера, изпрати ми го, в раздел "Направи си сам" имам дискусия "Чип тунинг", там имам публикувам email на който да го изпратиш. Ще ти го направя, както искаш (да върви, да не върви, да гори, да не гори), ако искаш мога и 125 коня да ти го направя и 185 НМ, но по разход ще гониш танк Т72. Каквото си прецениш, това може да се направи, но реалния тунинг на тази кола съм ти цитирал оптималните му цифри.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта